HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra: raskt svar på telefonen, og hyggelige folk som raskt kom med løsning og ordnet problemet. Minus: Helgestengt servicetelefon. Kjedelig i mitt tilfelle, med lynnedslag fredag kveld. Ringte påfølgende mandag, og hadde ny router i posten på onsdagen.
Hei Fredrik, Godt å høre du er fornøyd med hjelpen du får over telefon. Det er desverre slik at vi ikke besvarer telefon i helgen ja, men du er hjertelig velkommen til å benytte deg av Chatfunksjonene på våre hjemmesider, der besvarer vi fra klokken 10 til 15 både lørdag og søndag. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Ingen problem med Homenet. Går veldig bra og jeg er fornøyd.
Hei Yasser, Vi takker for din omtale her på bytt.no Flott å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Jeg har vært i kontakt med homenet opptill flere ganger i mnd ang. dårlig hastighet. Det blir bra i et par dager så synker hastigheten ned igjen såpass mye at jeg ikke engang kommer inn for å lese aviser på nett. Jeg har også store problemer med å få tilsendt nytt passord på mail siden jeg har glemt det jeg hadde. Jeg har nå prøvd hvertfall 10 ganger på 1 døgn uten å få noe som helst svar på hverken mail eller tlf om hvordan jeg skal få bytta passord. Kundeservicen er hyggelig osv. på tlf, men de holder ikke det de lover ang. hastigheter og de lover hver gang at de skal gjøre så hastigheten stiger. Men gang etter gang så skuffer de å det blir like dårlig etter et par dager. Nå om dagen så detter netter ut ca. 20-30 ganger i timen, noe som er helt uaktuelt. Jeg bestilte nett av den grunn at jeg kommer på nett uten problemer, men det kan jeg bare glemme sånn som det er nå. Fraråder alle å bestille noe hos dem. Bestill heller fra Canal Digital eller hvem som helst andre enn Homenet! Jeg kommer til å bytte leverandør innen denne uka er over! Dette er helt uakseptabelt!
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Vi tar din omtale her på bytt.no veldig seriøst og ønsker selvsagt ikke at du skal oppleve linjen slik du beskriver den. Når det kommer til nytt passord osv. Ønsker vi å hjelpe deg med dette, derfor anbefaler jeg deg at du kontakter oss på telefon slik at vi sammen kan se inn på problemene dine og bytte passord for deg. Har vi ikke klart å løse problemet på linjen din før, ønsker vi å sende ut en tekniker til å sjekke linjen din. Dette krever da et nytt feilsøk sammen med oss. Gjerne si til kundebehandleren at du har hvert i kontakt med meg her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Kan være ustabilt. God service. Hyggelig mottagelse hos Kundeservice.
Ventet på montør i 3 uker, for å finne ut at de ikke kan tilby oss Internett. Så her sitter jeg med lite 3G igjen, og fortsatt null Internett..