HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ventet på montør i 3 uker, for å finne ut at de ikke kan tilby oss Internett. Så her sitter jeg med lite 3G igjen, og fortsatt null Internett..
Noen "småting", bare. Men alt i alt kjempebra kundebehandlere som står på for å hjelpe! Men regn med litt venting på ledig kundebehandlere - særlig i høysesong.
Har vært kunde hos HomeNet i over to år og har vært veldig fornøyd hele tiden. Raskt å komme igjennom på kundesørvis og rask oppfølging. Nå har borettslaget inngått en kollektiv avtale. Takk for stabilt og bra nett :) Hilsen Geir.
Hyggelig samtale, men pr nå 13.30 er ikke henvendelse kommet til Relacom Narvik som skal sjekke feilen. Dette er for tregt. Ingen tilbakemelding hittil!!! Dette har fungert godt tidligere.
Kort konsis service med fokus på detaljer og hva som passet meg og behovene mine.
Allt er dårlig treig Internett. Jeg har ikke Internett i mange dager og de har aldrig sakt beklager søppelservis.