HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lokker med "en gratis måned mot ett års binding". samme måned kommer prisøkningen. Og samtidig med den faller hastigheten. Målt hastighet er 0,5Mb/s. Og nå, ca ett år senere blir jeg oppringt med samme lokketilbud. Etterfulgt av ny prisøkning. Oppimot 40% prisøkning på 2 år. Hvis det skjer med hastigheten også som sist, har jeg ikke mere hastighet å miste. Ellers er det stortsett greie folk på kundeservice men det går tregt. Var en gang etter et lynnedslag uten nett i en halv måned uten noen form for kompensasjon. Hilsen lei snart ekskunde.
Hei Andreas. Takk for ærlig tilbakemelding, vi vil alltid forbedre oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice dersom hastigheten ikke stemmer i henhold til avtale. Spørsmål rundt prisøkning kan du gjerne ta med vår abonnementsavdeling på telefon 38 99 01 00 tastevalg 2. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Elendig. Betaler for 25Mbit og blir lovet iallfall min 16Mbit , men klarer aldrig mer enn max 8Mbit. Må plutselig betale leie på utstyr som jeg allerede har hatt ibruk 5-6 år 👎
Hei Bjørn. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00 dersom du fortsatt opplever problemer rundt hastighet. I forhold til avtalen din kan du gjerne ta kontakt med vår abonnementsavdeling på 38 99 01 00 tastevalg 2. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Dårlig på tilbakemelding, setter opp pris uten å varsle, ustabil nett. veldig dårlig på kommunikasjon:(
Hei Ayaz. Vi ønsker alltid å forbedre oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 38 99 01 00 eller chat via homenet.no dersom du fortsatt opplever problemer med ditt nettverk.
Hold deg unna dette selskapet. For et mareritt. Dårligste nettverk jeg har opplevd i Norge og det er ikke mulig å få hjelp i helgene. Hvordan kan en levere nettverk uten å ha kundesenter i helgene? Helt utrolig. De hadde gått konkurs i andre land sier jeg bare.
Hei. Om nettet du får av oss er tregere enn avtalt så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan sjekke opp i dette. Du kan ringe oss på 38990100. Når det kommer til at vi ikke er åpene i helgene så er vår chat åpen i helgene mellom 1000 og 1500, du kan finne chatten på vår hjemmeside. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Vært uten nett i en uke og får beskjed fra HomeNet at de ikke har noen ledige teknikkere til å se på saken. Får ingen tilbakemelding på hva som er feil og når det kan forventes at nettet er tilbake.
Hei Her ville jeg anbefalt å ta kontakt med oss igjen. Våre tenknikere på vår teknisk 2.linje jobber mandag til fredag 0800 til 1600, men om saken ligger hos et montørselskap så kan det være noe utsettelser ja. Men vi skal kunne gi deg en oppdatering selvom den ligger hos de. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Uten nett 50% av tiden. Aldri mottatt info når nettet er nede, ei heller lest en driftsmelding ang problemet. Ren svindel. Styr unna!!
Hei Tore. Det var leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Vi legger ut driftsmelding når problemer berører flere av våre kunder på samme sted. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 38 99 01 00 eller chat via homenet.no dersom du fortsatt opplever problemer med din tilkobling. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Installerte fiber fra Homenet etter besøk av selger som lovte gull og grønne skoger. Hastigheten ble garantert til 1000/1000, noe jeg betvilte, men det skulle jeg ikke være redd for. Nå er fiber i hus og skuffelsen ble stor da hastigheten ble målt. Med kabel rett i PC ble den målt til 319 ned og 434 opp. Det er under det halve av det som ble lovt og som jeg betaler for. De er såpass lure at det er 12 mnd. bindingstid. Føler meg grundig lurt. Grenser til svindel
Hei, her anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan feilmelde saken. Vi ønsker også at du skal få den hastigheten som er sagt. På telefon kan vi sjekke noen få ting også feilmelder vi den videre om det ikke løser seg da. Du kan ringe oss på 38990100. Vennlig hilsen Roar | HomeNet