HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Internetthastigheten er som oppgitt, men kundeservicen er helt elendig. 1: Problemer med å logge inn på "Minside". Har stadig problemer, og tilbakestilling av passord fungerer ikke, svært dårlig side for å få oversikt på fakturaer og lignende. 2: Betale for e-post. Jeg fikk nylig en faktura med dette i tittelen av Homenet "Dette er en automatisk generert e-post og kan ikke besvares." -> Den inneholdt første faktura, som jeg måtte betale for. Ja du hørte riktig, man må betale for å motta en e-post, som i tillegg er automatisk generert. Har faktisk aldri noen gang vært bort i noe lignende 3: Treg kundeservice. De bruker generelt veldig lang tid på å svare deg, og det er forvirrende å finne frem til det man er ute etter. Håpløst.
Hei Stian, Når det gjelder "Min Side" er vi helt enige med deg at denne ikke har vært optimal og vi kan derfor gi deg en god nyhet. 30.01.2019 lanserer vi vår nye "Min Side" som vil være mer oversiktlig og brukervennlig. Den vil også få flere funksjoner utover i år som vil gjøre det enda bedre for deg som kunde. Når det gjelder e-postfaktura har vi et gebyr på kr 29,- årsaken er at vi ønsker våre kunder over på andre løsninger. Oppretter du eFaktura, Avtalegiro eller Digipost vil du ikke motta fakturagebyr. Når det gjelder kundeservicen vår må jeg bare beklage at du har opplevd lang ventetid og at det har vært forvirrende og finne frem til en løsning. Vi jobber hardt for å yte raskest og best mulig service. Vi takker for din tilbakemelding her på bytt.no, det hjelper oss i å bli bedre! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Byttet til Homenet fordi det skulle være så bra med fiber... 12 timer etter det var koblet opp så funket ingen ting lengre.... nå 8 dager senere fortsatt ikke skjedd noen ting å får ikke høre hva som er feil eller noe.. Håper det går an å komme seg unna disse 12 månedene med bindingstid...
Hei Jørgen, Slik skal det ikke være. Ønsker her at du tar kontakt med oss via telefon eller chat slik at vi får sjekket nermere på saken din. Beklager ulemper dette har medført deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Hastighet treg og så lang ventetid på kundeservice. Ventetid på kundeservice er nok grunn til å si opp avtalen. Homenet anbefales ikke!
Hei Jon, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Beklager at du har opplevd lang ventetid på kundeservicen vår. Vi jobber hardt med å kunne gi våre kunder rask hjelp men i noen tilfeller blir det ventetid pga større feil. Om du fortsatt opplever problemer med hastigheten kan du kontakte oss via telefon eller chat så skal vi hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Makan til god service har jeg aldri vært borti!! Anbefales på det sterkeste. Helt fantastisk :).......
Hei Lars, Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Bastian | BroadNet
Har hatt flere tilfeller av nedetid, som de bruker evigheter på å fikse, og de gir ikke kundene informasjon i prosessen, hverken på SMS eller chat. Eneste de sier er: Vi jobber med saken. Og mistenkelig nok, er aldri feil rettet etter arbeidstid. Kun innenfor 8-16. Styr unna! De bryr seg egentlig ikke.
Hei Thomas, Beklager at du opplever oss slik. Når det gjelder fellesfeil er rettetiden utover arbeidstid (08:00-16:00) og om det er enkeltfeil blir dette jobbet med innenfor arbeidstiden. Ved fellesfeil og enkeltfeil skal kunden holdes oppdatert per SMS. Om du tidligere ikke har blitt holdt oppdatert ved innmeldt feil og du føler at saken din ikke blir tatt seriøst er dette noe vi beklager på det sterkeste, slik skal det ikke være. Vi takker for din omtale, det hjelper oss i å bli bedre. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Vi fikk henvendelse om å bytte til Homenet på vår adresse til gunstig pris. En teknikker kom for å foreta installasjon. Han opplyste straks at Homenet ikke kunne levere den bestilte tjeneste fordi de ikke hadde kabel i mitt boligområde. Ved sjekk på Homenets hjemmesider står det "Vi kan dessverre ikke tilby noen tjenester på din adresse.". Likevel havner en faktura i posten for installasjon. PÅ tross for dette nekter de å sende en kredittnota på beløpet og hevder nå plutselig at installasjonen skulle være på min arbeidsplass, noe som aldri har vært aktuelt. Går nå til forbrukerrådet med saken, men forstår at det allerede ligger mange klager der på Homenet. ADEVARSEL STOL IKKE PÅ HOMENET!!
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no. Når det gjelder oppkobling er kunden selv ansvarlig for inntakskabelen. Skulle inntakskabelen ha blitt fjernet ved en annledning og som gjør at vi ikke får installert vil det medføre et gebyr, slik det ser ut til å ha gjort her. Om du mener at feil er begått i fra oss råder jeg deg til å ta kontakt via vårt klageskjema: https://www.homenet.no/klageskjema/ Vennlig hilsen Bastian | Homenet
Jeg fikk en SMS om jeg kunne anbefale HomeNet på Bytt, det kan jeg dessverre ikke. Jeg kommer ikke til å beskrive alt her, jeg er i kontakt med dem hver dag i snart 2 uker og fremdeles så virker ikke nett på tv, det er 80% av og 20% på. Alt virket helt supert før HomeNet. Nå har jeg ikke nett, det er lørdag og HomeNet har stengt, så resten av kvelden må jeg klare meg med tv. De som jobber på kundeservice er stort sett hyggelige og prøver så godt de kan, men det hjelper lite når problemet vedvarer. Etter å ha prøvd å ta ut ledninger og restarte, så sitter jeg nå, på lørdagskvelden med 4 kanaler, Sky News, Euronews, Viasat serie og Al jazeera... Dette er så elendig som det kan få blitt.
Hei Marie, Takk for din omtale her på bytt.no. Beklager å høre problemene du her opplever med tjenesten og at du måttet tatt kontakt med oss hver dag i 2 uker. Her ønsker vi å få løst problemet du opplever med tjenesten og ber deg derfor om at du tar kontakt med oss via telefon eller chat igjen, selvom du har vært i kontakt med oss flere ganger tidligere uten å ha fått løst problemet. Beklager ulemper dette har medført deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet