Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lurefirma

Omtale av  Atle

Elendig trådløst nett. Har også 3 stk forsterker på det trådløse som jeg leier av de, men fortsatt er det bingo om det virker eller ikke. 15 minutt på å åpne vg.no er rekordraskt her. Heldigvis er 1 års binding/helvete snart over.

Svar fra HomeNet
29.05.2023 14:05

Hei Atle, Dette høres ikke bra ut! Her vil vi gjerne hjelpe deg med dette, men trenger at du kontakter oss direkte for at vi kan ta feilsøk sammen med deg for å finne årsaken for opplevd dårlig hastighet! Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat

Nyttig (3)

Home_Net, Norges dårligste Internet Tjeneste

Omtale av  Stein

NEGATIVT: Det er en grunn til at de har lavest karakter av alle Internet selskapene på lista, till tross for at alle har ganske lav karakter, er Homenet altså helt på bunn, som I seg selv er imponerende De glemmer å nevne enkelte ting når man går med på å kjøpe bredbånd, som man kanskje ikke er vant med. For eksempel at du må grave ned fiberen selv. Angreretten er også bare 14 dager fra du signerer kjøpet, ikke fra når du faktisk får internet. Som vill si at angreretten går ut lenge før de kommer å slenger en fiber kabel over plenen din og forteller deg at du må grave den ned selv. Det er også umulig å få tak I den ivrige selgeren på det tidspunktet, siden selger allerede har solgt deg det han ville selge. Du kan ikke si opp uten å betale 12 måneder. Utstyret må leveres tilbake. Du MÅ ringe for å si opp, og det ta opp til 2 timer med venting for å få svar. De tar også 44 kroner ekstra I "papiravgift" hver måned, selv om det står på regninga at å signere avtalegiro vill stoppe papir regning, og det nytter ikke å klage. Hvis du får svar til slutt så fortsetter de likevel å ta 44 kroner ekstra. Har veldig dårlig samvittighet for at jeg anbefalte Homenet til naboen. POSITIVT Det er tross alt ganske grei pris for raskt nett. Bare be om at det ikke oppstår noen problemer, for du kan bare glemme å fikse det på noen vis.

Svar fra HomeNet
29.05.2023 13:57

Hei Stein, Takk for tilbakemeldingen! Her er det slik at når man inngår en avtale med oss så får man tilsendt kontrakt og avtalevilkår, der står det beskrevet om fiberen må graves eller ikke. Når det kommer til angrefrist så er dette standarden for alle internett leverandører. For oppsigelse kan man ringe, sende mail eller kontakte oss på chat. Angånde papiravgift så vil vi løse dette problemet for deg men trenger da at du kontakter oss direkte. Håper dette var avklarende! :) Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat

Nyttig (3)

Dyrere og dyrere

Omtale av  Peder S

I starten var tilbudet godt - konkurrerte på pris og nok båndbredde. Nå har prisen økt år for år. I tillegg har GlobalConnect tatt over - og vi opplever økende grad av begrensninger som f.eks. ikke nok båndbredde på dagtid -som passer dårlig når man har hjemmekontor.

Svar fra HomeNet
28.05.2023 14:57

Hei Peder, Dette høres ikke bra ut! Når det kommer til prisene så er det slik at når folk bestiller hos oss så får de en kampanjepris i 12 måneder, når disse månedene har gått ut så går prisen opp til ordinær pris. Man kan evenutelt kontakte oss for å få en ny kampanje. Angående båndbredden vil vi finne ut av problemet, men er avhening av at du kontakter oss direkte slik at vi kan ta et feilsøk med deg! Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat

Nyttig (3)

Dårlig

Omtale av  Ann

Nettet faller ut ganske så ofte og må styre noe veldig for å få kontakt med alle boksene igjen

Svar fra HomeNet
16.05.2023 15:43

4663 Hei, Beklager du opplever disse problemene med tjenesten vår. Ønsker at du tar kontakt med vår support ente på chat eller telefon: 389 90 100. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Nyttig (1)

Fungerer tidvis

Omtale av  Rob

Ustabilt nett. Hopper ut i tid og utide. Nå får jeg ikke koblet meg på igjen. Har trykket reset, trekt ut kontakten osv., men får beskjed om at nettet er usikkert. Aldri fått beskjed om det tidligere, men nå er d visst det. Står også at jeg har configured successfully, to an access point, så da er vel alt greit? Neida.

Svar fra HomeNet
16.05.2023 15:40

4663 Beklager for at du opplever disse problemene med tjenesten vår. Ønsker at du tar kontakt direkte med vår support ente på chat eller telefon: 389 90 100. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig hastighet!

Omtale av  Barbro

Rett å slett elendig hastighet! Får absolutt ikke det du betaler for!

Svar fra HomeNet
25.04.2023 15:07

Hei Barbro Bare å beklage for at du har problemer med hastigheten din. Dette ønsker vi å finne løsningen på og ber deg derfor kontakte en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat

Nyttig (2)

Selger lover mer enn de holder

Omtale av  Ivar B

Fikk en selger på døra når vår binding med Telenor gikk ut. Han lovet samme hastighet på nettet som vi hadde fra før og tv-boks med opptaksmulighet. Det endte med et nett med 1/3 av hastigheten og ingen opptaksmulighet. Dersom jeg ville ha samme ytelser og funksjon som før, ville prisen bli ca. det dobbelte av kampanjeprisen og også mye dyrere enn jeg hadde med Telenor. Ingen hjelp å få fra kundeservice og det tok alltid mange uker mellom hvert svar, selv etter purringer.. Elendig, kommer til å si opp ved bindingstidens slutt!🤬

Svar fra HomeNet
25.04.2023 15:07

Hei Ivar Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak og ber deg derfor kontakte en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat

Nyttig (3)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR