HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
NEGATIVT: Det er en grunn til at de har lavest karakter av alle Internet selskapene på lista, till tross for at alle har ganske lav karakter, er Homenet altså helt på bunn, som I seg selv er imponerende De glemmer å nevne enkelte ting når man går med på å kjøpe bredbånd, som man kanskje ikke er vant med. For eksempel at du må grave ned fiberen selv. Angreretten er også bare 14 dager fra du signerer kjøpet, ikke fra når du faktisk får internet. Som vill si at angreretten går ut lenge før de kommer å slenger en fiber kabel over plenen din og forteller deg at du må grave den ned selv. Det er også umulig å få tak I den ivrige selgeren på det tidspunktet, siden selger allerede har solgt deg det han ville selge. Du kan ikke si opp uten å betale 12 måneder. Utstyret må leveres tilbake. Du MÅ ringe for å si opp, og det ta opp til 2 timer med venting for å få svar. De tar også 44 kroner ekstra I "papiravgift" hver måned, selv om det står på regninga at å signere avtalegiro vill stoppe papir regning, og det nytter ikke å klage. Hvis du får svar til slutt så fortsetter de likevel å ta 44 kroner ekstra. Har veldig dårlig samvittighet for at jeg anbefalte Homenet til naboen. POSITIVT Det er tross alt ganske grei pris for raskt nett. Bare be om at det ikke oppstår noen problemer, for du kan bare glemme å fikse det på noen vis.
Hei Stein, Takk for tilbakemeldingen! Her er det slik at når man inngår en avtale med oss så får man tilsendt kontrakt og avtalevilkår, der står det beskrevet om fiberen må graves eller ikke. Når det kommer til angrefrist så er dette standarden for alle internett leverandører. For oppsigelse kan man ringe, sende mail eller kontakte oss på chat. Angånde papiravgift så vil vi løse dette problemet for deg men trenger da at du kontakter oss direkte. Håper dette var avklarende! :) Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
I starten var tilbudet godt - konkurrerte på pris og nok båndbredde. Nå har prisen økt år for år. I tillegg har GlobalConnect tatt over - og vi opplever økende grad av begrensninger som f.eks. ikke nok båndbredde på dagtid -som passer dårlig når man har hjemmekontor.
Hei Peder, Dette høres ikke bra ut! Når det kommer til prisene så er det slik at når folk bestiller hos oss så får de en kampanjepris i 12 måneder, når disse månedene har gått ut så går prisen opp til ordinær pris. Man kan evenutelt kontakte oss for å få en ny kampanje. Angående båndbredden vil vi finne ut av problemet, men er avhening av at du kontakter oss direkte slik at vi kan ta et feilsøk med deg! Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
Nettet faller ut ganske så ofte og må styre noe veldig for å få kontakt med alle boksene igjen
4663 Hei, Beklager du opplever disse problemene med tjenesten vår. Ønsker at du tar kontakt med vår support ente på chat eller telefon: 389 90 100. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Ustabilt nett. Hopper ut i tid og utide. Nå får jeg ikke koblet meg på igjen. Har trykket reset, trekt ut kontakten osv., men får beskjed om at nettet er usikkert. Aldri fått beskjed om det tidligere, men nå er d visst det. Står også at jeg har configured successfully, to an access point, så da er vel alt greit? Neida.
4663 Beklager for at du opplever disse problemene med tjenesten vår. Ønsker at du tar kontakt direkte med vår support ente på chat eller telefon: 389 90 100. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Rett å slett elendig hastighet! Får absolutt ikke det du betaler for!
Hei Barbro Bare å beklage for at du har problemer med hastigheten din. Dette ønsker vi å finne løsningen på og ber deg derfor kontakte en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Fikk en selger på døra når vår binding med Telenor gikk ut. Han lovet samme hastighet på nettet som vi hadde fra før og tv-boks med opptaksmulighet. Det endte med et nett med 1/3 av hastigheten og ingen opptaksmulighet. Dersom jeg ville ha samme ytelser og funksjon som før, ville prisen bli ca. det dobbelte av kampanjeprisen og også mye dyrere enn jeg hadde med Telenor. Ingen hjelp å få fra kundeservice og det tok alltid mange uker mellom hvert svar, selv etter purringer.. Elendig, kommer til å si opp ved bindingstidens slutt!🤬
Hei Ivar Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak og ber deg derfor kontakte en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Håpløs installasjon, fryktelig dårlig informasjon om hva som krevdes. Ingen estetikk. måtte involvere egen elektriker. Sitter med mye dårligere internett enn før, siste måling 35! Har målt helt nede i 13. måtte bytte fra Telia til riks tv og de har vesentlig dårligere opptaks muligheter . Der jeg før kunne bruke bare apple fjern kontroll må jeg nå bruke begge. Sameiet har tegnet lang kontrakt så vi kommer ikke ut av avtalen.
Hei Wenche Beklager å høre at du opplever problemer med nettet her Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men ønsker at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan fikse dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconncet