HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde et problemfritt forhold til Dataguard som leverandør i 7 år. God og responsiv kundeservice, fast ip og reversoppslag. Tynte linja til maks sammen med tekniker fra Dataguard. Så ble Dataguard kjøpt opp av HomeNet... Uten forvarsel gikk linja ned en hel dag. Ingen på HomeNet kundeservice kunne forklare hva det var da de ikke har tilgang på endepunktsutstyret (håndteres av BroadNet), men skyldte på Telenor. Da linja kom opp igjen var DSL-profilen satt ned fra 14000 til 9600 og blacklista DHCP i BroadNet-segmentet. Kundeservice skulle rydde opp, men satte saken som løst uten å ha gjort noenting. + Personene på kundeservice var hyggelige. - Prisen har gått opp fra 1097,- i kvartalet til 1632, - - Dårligere service (kundeservice mangler tilgang til og informasjon om hva som skjer i nettet.) - Lavere hastighet - Ikke fast ip adresse Anbefales ikke.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi i HomeNet må bare beklage at du opplevde overgangen fra Dataguard slik, vi har hatt litt problemer med overgangen når det kommer til pris og fast ip adresser. Dette er noe vi selfølgelig ordner opp i, og ønsker alle gamle Dataguard kunder samme innstillinger og hastighet som de hadde før. Beklager igjen for at vi ikke fikk ordnet dette i tide for deg, og ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss om du ønsker dette. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Feil ble rettet straks den var oppdaget. Jeg hadde i lang tid fått levert alt for lav hastighet.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi vil alltid levere den høyeste hastigheten vi kan, godt å høre at problemet ble løst! Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med ta kontakt. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Ok Kundeservice. Hastigheten på linja er det de har sagt.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre er at hastigheten er som sagt, skulle du ha noe problem med hastigheten eller noe annet, ta kontakt med oss så skal vi få ordnet dette! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. Ved kontakt blir det lovet å ordne opp med hastighet og ustabilt nett. Ved ny kontakt samme tilbakemelding om dette skal ordnes. Har sagt opp abb og det ser ut til at det ordner seg. Heldigvis. Styr unna HomeNet om mulig.
Hastigheten går opp og ned som kursen på oljeaksjer, og prisen selgeren kom med er jo ren løgn. Skulle gjerne visst om denne siden før jeg godtok å bli kunde.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi HomeNet beklager at du har hatt dette problemet, vi ønsker å gi alle våre kunder stabilt og god hastighet. Når det kommer til pris, er dette i forhold til avtalen du signerte mener du prisen er feil ønsker vi selvsagt å undersøke dette sammen med deg. Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss, slik at vi kan undersøke både hastighet og pris sammen med deg. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg byttet fra Nextgentel og angrer smertelig. Da jeg skiftet mistet jeg all kontakt og det tok nesten en hel uke uten internett før de ordnet feilen! Underveis var kommunikasjonen elendig og jeg brukte massevis av kroner på å ringe dem på deres 5-sifrede nummer for å ordne opp i feilen. De sier at de ikke vil refundere verken tellerskrittene eller ekstra data for mobilen jeg måtte kjøpe for å holde meg oppdatert i mellomtiden. De jeg snakket med på hjelpelinjen var veldig hyggelige og hjelpsomme, men det hjelper ikke når de er maktesløse på grunn av rammene de må jobbe innenfor. Jeg vil advare mot dette selskapet sånn de opererer nå. Alt i alt kan dette bli en dyr erfaring.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplevde bytte fra Nextgentel slikt og hvordan informasjonen ikke har kommet tydelig nok frem til deg som kunde. Vi prøver hele tiden å forbedre oss innen kommunikasjonen ved ny bestilling, dette er noe vi skal ta å eskalere videre. Når det kommer til kompensasjon for bruk av 5-sifrede nummer og ekstra mobildata er dette noe vi dessverre ikke kan ordne, men selvsagt skal du få kompensasjon for de dagene du var uten nett. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Herregud så dårlig! Mistet nettet etter 3 dager og 12 dager senere er det fortsatt ikke på plass. Bare svada unnskyldninger og ingen kan svare på en døyt når man ringer. Etter sikkert 2-3 timer i telefonkø og samtaler med disse svindlerne her blir nok telefonregningen liten. Ba om å bli fristilt fra bindingstiden siden vi mistet nettet etter kun 3 dager, men det kunne de jo selvfølgelig ikke. Vi hadde jo gått 3-4 dager over angrefristen på 14 dager! SELVFØLGELIG skal vi bli fristilt sa jeg i telefonen, dere har jo ikke levert produktet etter avtale! Dette er jo avtalebrudd så det holder! Ingen har fullmakt til å svare eller gjøre en dritt når man ringer dem. STYR UNNA FOR GUDS SKYLD!!!