HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ustabilt nett. Barna må bruke 4G fra telefonen for å fullføre lekser. Noen ganger virker det bra. Har ringt hånet en rekke ganger. Har erfaring med at nettet er bedre i noen dager, men så er det dårlig nett igjen. Har logg ført og tatt en rekke speed tester…
Hei Beklager å høre at du opplever disse problemene på nettet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direke, men kontakt oss på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Globalconnect
Har avsluttet avtalen.13.februar i år. Avventer sluttregning frem til den datoen. Jeg har vært fornøyd med kundebehandlingen pr.telefon. Sender tilbake routeren når jeg får tlsendt adresse. Egil. :)
Hei Egil Kjedelig å høre at du har valgt å bytte selskap: Godt å høre at kundebehandlingen som du har opplevd her hos oss Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Globalconnect
Jeg var veldig fornøyde aldri klaget.det var gode servise. Som kunde jeg var glede meg om Honnett tusen takk.
Hei Tsega, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på. Det er veldig fint å høre at du er fornøyd og dersom det skulle oppstå noen problemer så er vi alltid en telefon unna. Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
Ventet i 5 måneder på å få en montør til å komme til oss. Ringte og snakket med kundeservice hver uke og fikk beskjed om dette purrer de videre til teknikksavdeling. Kort sagt de klarer ikke å lever inn tjenesten de lover å lever inn. I tillegg vil de at kundene skal betale 9000kr hvis mann ønsker å avbryte en avtale , selv om feilen ligger hos dem.
Hei Arshad. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, men ønsker at du tar kontakt med oss direkte på telefon 38990100, chat via vår hjemmeside eller mail slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect
Har nå prøvd og bytte eier på abonnement, først skulle bekreftelse komme på sms, fikk ikke noen. Kontaktet kundeservice på nytt, da var det feil på sms utsendings programmet, bad da om og få på mail. Fortsatt ikke noe. Kanskje feil på alt??
Hei Fredirk, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelesen med oss! Om det er fortsatt slik at du ikke har mottatt bekreftelse på eierskifte så ønsker vi at du kontakter vår abonnementsavdelingen på tlf 389 90 100 (tastvalg 2) slik at de kan få dette utført! Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
Det kom en selgere på døren min som lovte det ene og det andre, men det jeg egentlig fikk var 3 abonnement med bindigstid i 1 år, noe som absolutt ikke var avtalen!? Prøvde å si opp de abonementene jeg ikke skulle ha, men det ble avslått umiddelbart av GlOBALCONNECT! HOLD dere langt unna selgere som blir sendt av GLOBALCONNECT!! De er manipulerende, og løgnere!! Skal ALDRI bruke Globalconnect etter endt bindingstid, og ordet skal sprees!
Hei Andreas Er dessverre ikke kjent med din sak, det er selvfølgelig ikke slik våre selgere skal utføre sine salg. Dersom du har en slik opplevelse hos oss ønsker vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Gjerne kontakt oss på +47 38 99 01 00 mellom 08:00 til 21:00 fra mandag til fredag, slik at vi kan se på din sak. Vennlig hilsen Mathias | GlobalConnect
Mest useriøse internett leverandøren jeg noen gang har hatt, styr unna. - Etter et døgn uten internett klarer de fortsatt ikke svare på verken hva som er galt, eller når det blir fikset - Elendig kundeservice som slutter å svare og ignorerer meg Har vært uten internett i over et døgn. Skrev først til kundeservice i går kveld, etter å ha ventet en god stund fikk jeg beskjed om at det var forventet fikset i løpet av kvelden. Tok kontakt på nytt i dag og får nå samme beskjed "forventer at det er fikset i løpet av kvelden, noe mer konkret har vi ikke". Deretter spør jeg hva som er feil og da blir jeg ignorert, selv etter at jeg sender en ny melding og etterlyser svar er det helt stille.
Hei Andreas, Vi hadde en større systemfeil i forrige uke som dessverre påvirket flere kunder, feilen oppsto rundt 18-19 og ble rettet dagen etterpå. Vi hadde i denne perioden mye trafikk inn til vårt kundesenter, men alle henvendelser ble besvart så lenge man holder plassen sin i kø på chat/telefon. Jeg er dessverre ikke kjent med samtalen du har hatt med oss, men må beklage hvis du opplever å ha blitt ignorert. Ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Med vennlig hilsen Ingvild | Global Connect