HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og god hjelp fra hyggelig kundebehandler og at feil blir rettet opp raskt.
Tar kundene på alvor og hjelper deg med det du har på hjertet. Har vært kunde i mange år, vil anbefale Homenet som leverandør. Da får man det man betaler for og vel så det. 😊
Nå har nettet vært nede, igjen. Nå en i en uke. Ny fellesfeil. Ingen varsel på SMS. Lover stadig frist feilretting, men ingen ting skjer. Skylder på at de venter på deler...?? Jeg har måttet kjøpe meg trådløst 4G for å ha i reserve. Så nå sier jeg opp så snart fiber er på plass.
Svært fornøyd med glimrende service og rask kundebehandling i tillegg til stabilt og godt nett. 😀
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Hyggelige å høre du er fornøyd med service, skulle du oppleve noen problemer med linjen er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Alltid på nett med helt stabil hastighet. Kundeservice fungerer utmerket på chat og telefon.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, gått å høre du er fornøyd med linjen fra oss. Minner også om at vi har support på Facebook.com/Homenet. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Straks vennlig og kompetent svar når man kontakter Homenet og oppfølging er på topp. Har hatt uflaks med lyn. Nytt modem dagen etter. God veiledning når det oppstår andre problemer. Anbefales på det varmeste.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Mye modem som går når det er lyn og torden, anbefaler alle kunde å ta en tur innom https://www.homenet.no/lyn-og-torden/ Slik at det ikke skjer igjen. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Homenet var en av de bedriftene som tok kontakt etter å ha lagt ut på nett at jeg søkte nytt wifi i huset. På telefonen solgte de seg UFATTELIG bra og vi beit på. 30.05 var alt bestilt, og vi ville motta nettet innen kort tid og fikk 14 dagers angrerett. Den 15.06 fikk vi så en melding om at angreretten var gått ut å ett 4 sifret beløp måtte betales om vi var missfornøyd... Internettet kom ikke før 15.07 og var ELENDIG! Ikke brukbart til å surfe på ipaden engang. Og når vi da nå har ringt utallige ganger får vi beskjed om å kjøpe oss en ny ruter? Det er ikke vi som har gjort feil og når ruteren de nettopp har sendt ikke er god nok burde vell hele firmaet vurdere å ta kvelden. FORFERDELIGE ANSATTE. FORFERDELIG FIRMA. Løgnløgn.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, vi beklager problemene du har opplevd i forhold til leveranse. Når det kommer til feilene du opplever ønsker vi selvsagt å fikse dette eventuelt komme til en enighet. Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan komme til en løsning. Når du kontakter oss gjerne si til kunde behandler at du har hvert i kontakt med meg her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support