HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Holder ikke det de lover. Og lyver efterpå. Sender ikke ut lovpålagte varsler. Stenger nettet og åpner ikke til tross for betaling. SVINDLERE!
Lav hastighet og ustabilt signal. Billig, men dårlig produkt.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi ønsker deg som kunde en god og stabil linje, derfor beklager vi at du opplever ustabiliteter og lav hastighet. Vi ønsker å finne en løsning på dette slik at du som kunde kan få full utnytte av din internettlinje. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Mitt sameie på 16 seksjoner bytter fra GET til Homenet (fiber) for et par måneder siden. Dialogen med Homenet i forkant av installasjon, under installasjon og i etterkant var upåklagelig. Alle spørsmål og eventuelle bekymringer ble tatt hånd om omgående. GET skrudde av sin forbindelse samme dag som Homenet skrudde på og det har ikke vært en eneste feil i noen av seksjonene siden oppstart. Alt har fungert optimalt fra dag 1.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi i Homenet takker for din positive tilbakemelding, gøy å høre du er fornøyd! Skulle det være noe kan du alltids kontakte oss for en hyggelig samtale. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Helt ubrukelig. Lover og lyver. Svindel. For all del, styr unna.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Beklager at du har hatt denne erfaringen, nå vet ikke jeg hva som har blitt sagt eller gjort men ønsker selvsagt å undersøke dette sammen med deg. Slik at vi og deg som kunde kan komme til en enighet, å gjøre deg som kunde fornøyd. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette. Gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Har hatt Ventelo /Homenet gjennom flere år, var de første årene med Ventelo. Etter det ble Homenet har det vært jevnt og trutt med problemer, hadde nærmere 1500 kr i telefon utgifter i fjor på Homenets 5 sifrede service nr.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi i Homenet beklager at du har hatt problemer med linjen, og hvilken kost dette har påført deg. Vi ønsker å finne en permanent løsning på dine problemer, slik at du kan få en god og stabil linje. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på chat eller telefon, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette. Gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Venter fortsatt i tredje uken på å få fibertilkobling etter at nett-tilgang forsvant brått og uten forvarsel den 19. Oktober. Angrer bittert på undertegning av avtale om installasjon av fiber etter å ha blitt kontaktet av dørselger (en plass i Nord Norge). Har fått beskjed at det må ha skjedd en krysskobling da jeg mistet nettet mitt (høres ut som de ikke vet hva de lokale montører holder på med), men HomeNet har så langt gjort ingenting for å rette opp feilen. Har kontaktet HomeNet gjentatte ganger, men det har vært som å snakke med en vegg. Tror ikke de har kompetanse lenger til å rette opp feil og tviler på om de har vilje til å sende en lokal feilretter hjem til meg. Frustrert og forbannet. Jeg har inngått en kontrakt med EN TOTALT USERIØS BEDRIFT som har penger for en tjeneste de IKKE GREIER Å LEVERE. ET FIRMA LOKALISERT SØRPÅ SOM IKKE HAR KUNDEBEHANDLING FOR KUNDER I NORD NORGE Ingenting er bra med firmaet og alt kan bli bedre. Vær lur å holde deg unna HomeNet.
Nettet detter inn og ut mer eller mindre konstant. Bare perioder av dagen oppfører nettet seg noen lunde. Dette holder rett og slett ikke mål! Det er noe grunnleggende galt i hele nettforbindelsen. Virker som systemet bikker inn og ut hele tiden. Har egentlig aldri vært fornøyd siden vi fikk abonnementet. Har kjøpt ny ruter, byttet ruter enda en gang, men like forbasket er dette nettet dårlig. Slik kan en rett og slett ikke operere i et seriøst marked, der folk er avhengig av tjenester som funker!