HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Inkompetente idiota. Ble lovet skyfri himmel og grønne enger, fiber skulle bli lagt inn og jeg skulle ikke trenge løfte en finger. Får regning på over 9000kr pga av dem ikke har klart og installere dritten sin.
Hei Simon, Jeg kan ikke diskutere din sak offentlig grunnet personvernårsaker. Dersom du har fått annulleringsgebyr av oss og mener dette ikke er riktig ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Hvis dere ønsker en pålitelig og rask nett så må dere holde langt unna homenet. En av de mest grusomme leverandørene som finnes!
Hei Harald, Det var leit å høre at du har hatt slik en dårlig opplevelse med oss. Dette er selvfølgelig ikke måten vi ønsker å fremstå og ønsker svært gjerne å hjelpe dersom du opplever problemer med vår tjeneste. Ta gjerne kontakt med oss vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller mail til [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Gir meg tilbud på en gitt månedspris på bredbånd. Deretter, når jeg har forpliktet meg til avtalen, opplyser de om at månedsprisen vil stige med 200kr etter et år. Dette er prisstigning på nærmere 50%! Prisstigningen var ikke oppgitt i det skriftlige tilbudet jeg mottok, og var umulig å lete seg frem til på deres nettsider. Svindel, holder meg langt unna.
Hei Torun! Her er det mulig du har hatt en kampanjepris i 12 måneder du har bindt deg til. Det er vanlig at prisen økes til ordinærpris etter kampanjen er over. Hvis du kontakter oss over telefon 38 99 01 00 eller chat, så kan abonnement avdelingen se over avtalen din, og mulig komme med en bedre avtale til deg. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
Helt fra installasjonen har vi som sameie vært misfornøyd med Homenet. Installasjonen var helt texas, hadde ikke lange nok bor, kabler kommer ut midt på veggen etc. Etter installasjonen har en rekke av sameierne hatt problemer med nettet uten at feilene noen gang har blitt feilsøkt på en ordentlig måte. Vi ble også lovet 100/100 linje ved installasjonen for 5 år siden, men den linja har vi ikke sett noe til. Styr unna!
Hei Ronny, Det er svært leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss, og vi ønsker svært gjerne å hjelpe. Jeg kan ikke gå i detalj i forhold til din situasjon på et offentlig forum grunnet personvernårsaker, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller e-post via [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Helt elendig. Vet ikke hva de driver med og sitter som support for supporten. Har hatt i 6 mnd nå og de har enda ikke fixet linjen og har ingen konkrete svar på hvorfor det er noe dritt.
Hei. Leit å høre at du har et slikt negativt inntrykk av vår kundeservice. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk support på telefon 38 99 01 00, eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Stadig dårlig Internett. Ofte ligger nede. Dårlig informasjon. Dårlig service. Kun chat i helgen.
Hei Vesla, Det var trist å se at du har opplevd flere problemer med oss. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe og ønsker gjerne at du gir våre kundebehandlere en mulighet til å hjelpe. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no for et grundig feilsøk. Det stemmer at vi holder åpent på chat mellom 10:00-15:00 lørdag/søndag, ellers er både chat og telefon tilgjengelig gjennom uken. Vi ønsker alltid å forbedre oss, takk for at du tok deg tid til å skrive et innlegg. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Styr unna!! Har bare vært tull med de, spesielt med faktura og hastighet. Veldig lite hjelpsomme og fremstår som kyniske. Tar 700 kroner i måneden med mindre du binder deg i et år og har du problemer med faktura så glem det!! Styr unna!
Hei Einar Beklager at du opplever oss slik. Om du ikke fikk god nok hjelp av oss ønsker jeg at du kontakter oss igjen slik at vi kan hjelpe deg med problemene du skulle oppleve. Vennlig hilsen Richard | HomeNet