HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skremmende dårlig internett. Enda dårligere kundeservice. Blir aldri fikset heller. Forventer snart at dere betaler 4g regningen min.
Hei, Beklager å høre at internettet ikke funker som det skal, dette ønsker vi selvsagt å finne en løsning på. Får du ikke det du betaler for skal vi også kompensere for dette. Ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan finne en løsning. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Kundeservicen er helt elendig! Man bruker en evighet på å få snakket med noen på kundeservice! Etter å fått snakket med noen på kundeservice, så blir ikke problemet løst! De tåler ikke at jeg og andre kunder kritiserer de på Facebook og blokker meg og andre fra å kommentere på deres Facebook side! Hastigheten er elendig og man mister til tider helt nettet også! Man for aldri den hastigheten man betaler for! Bare rot med å returnere modemet, da de påstår at man ikke har returnert modemet! Enda man har bevis på det! Jeg er glad for at jeg ikke er kunde i dette svindlerfirmaet lengere! Jeg håper de går konkurs!
Ble lovet 50/20 nett, endte opp med 1-7 bredbånd... Hadde da hatt nettet i 8 dager, og med 14 dagers angrerett ville jeg da avbryte abonnementet. Men siden det hadde gått over 14 dager siden jeg BESTILTE nettet, så påstår de jeg var bundet. Dårlig behandling og lover ting man ikke får!
Hei Truls, Slik skal det selvsagt ikke være, skulle vi ikke kunne levere det som står i henhold til avtalen din skal vi heller ikke holde det til noe binding av avtale. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan forsøke å finne ut av dette sammen med deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ustabilt og elendig. Aldri skrevet tilbakemelding før, men dette er det verste jeg har opplevd.
Hei Kris, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Her ønsker vi selvsagt å finne en løsning, slik at du kan forbli kunde hos oss og få en bra og ikke minst stabil linje. Derfor ønsker vi at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Useriøst, du får ikke hva du betaler for. Elendig kundeservice.
Hei, Dette må vi finne en løsning på, du skal selvsagt få det du betaler for. Derfor be jeg det ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, skulle vi ikke klare å fikse dette kan vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har vell hatt bredbånd fra Homenet i et år og kronisk vært plaget med ustabil linje som svinger fra 30-0.5 mbps. etter utallige oppringninger mailer osv skjer lite. om dette er infrastrukturen der jeg bor eller Homenets manglende leveringsevne kan ikke jeg si 100% men faktum at problemet ikke er løst og jeg er bundet i et år og er "tvungen" til å betale for et produkt jeg ikke får levert som avtalt / lovet er jo bak mål.
Hei Herman, Slik skal det selvsagt ikke være, vi skal heller ikke holde deg til noe avtale om vi ikke klarer å levere i henhold til avtalen din. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette, slik at du som kunde blir fornøyd. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
De er lureri ☹️ Jeg fikk E-post om en måned gratis nett. Ok takket jeg til det tilbudet, men det sto med liten skrift helt nederst om at jeg inngår ny kontrakt med 1 år binding. Jeg hadde vært kunde i ett og halvt år, så nå måtte betale i 9 måneder når jeg sa opp abonnementet!
Hei, Denne E-posten om en mnd gratis var da et kampanje tilbud, der er viktig at du leser et tilbud før man godtar et. Beklager å høre du har byttet selskap, vi håper du kan vurdere oss som ISP til en annen anledning Vennlig hilsen Mads | HomeNet