⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundeservice og bredbåndshastighet!

Omtale av  The S

Kundeservicen er helt elendig! Man bruker en evighet på å få snakket med noen på kundeservice! Etter å fått snakket med noen på kundeservice, så blir ikke problemet løst! De tåler ikke at jeg og andre kunder kritiserer de på Facebook og blokker meg og andre fra å kommentere på deres Facebook side! Hastigheten er elendig og man mister til tider helt nettet også! Man for aldri den hastigheten man betaler for! Bare rot med å returnere modemet, da de påstår at man ikke har returnert modemet! Enda man har bevis på det! Jeg er glad for at jeg ikke er kunde i dette svindlerfirmaet lengere! Jeg håper de går konkurs!

Nyttig (6)

Holder ikke det de lover og modem som funker dårlig!

Omtale av  Truls

Ble lovet 50/20 nett, endte opp med 1-7 bredbånd... Hadde da hatt nettet i 8 dager, og med 14 dagers angrerett ville jeg da avbryte abonnementet. Men siden det hadde gått over 14 dager siden jeg BESTILTE nettet, så påstår de jeg var bundet. Dårlig behandling og lover ting man ikke får!

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:16

Hei Truls, Slik skal det selvsagt ikke være, skulle vi ikke kunne levere det som står i henhold til avtalen din skal vi heller ikke holde det til noe binding av avtale. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan forsøke å finne ut av dette sammen med deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Elendig

Omtale av  Kris

Ustabilt og elendig. Aldri skrevet tilbakemelding før, men dette er det verste jeg har opplevd.

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:16

Hei Kris, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Her ønsker vi selvsagt å finne en løsning, slik at du kan forbli kunde hos oss og få en bra og ikke minst stabil linje. Derfor ønsker vi at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)

Leverer 1.4 mbts når avtalen er 30. Stay away.

Omtale av  Terje Ø

Useriøst, du får ikke hva du betaler for. Elendig kundeservice.

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:15

Hei, Dette må vi finne en løsning på, du skal selvsagt få det du betaler for. Derfor be jeg det ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, skulle vi ikke klare å fikse dette kan vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)

God Service. Men ikke istand til å levere

Omtale av  Herman G. E

Har vell hatt bredbånd fra Homenet i et år og kronisk vært plaget med ustabil linje som svinger fra 30-0.5 mbps. etter utallige oppringninger mailer osv skjer lite. om dette er infrastrukturen der jeg bor eller Homenets manglende leveringsevne kan ikke jeg si 100% men faktum at problemet ikke er løst og jeg er bundet i et år og er "tvungen" til å betale for et produkt jeg ikke får levert som avtalt / lovet er jo bak mål.

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:15

Hei Herman, Slik skal det selvsagt ikke være, vi skal heller ikke holde deg til noe avtale om vi ikke klarer å levere i henhold til avtalen din. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette, slik at du som kunde blir fornøyd. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hold deg unna!

Omtale av  Omid F. B

De er lureri ☹️ Jeg fikk E-post om en måned gratis nett. Ok takket jeg til det tilbudet, men det sto med liten skrift helt nederst om at jeg inngår ny kontrakt med 1 år binding. Jeg hadde vært kunde i ett og halvt år, så nå måtte betale i 9 måneder når jeg sa opp abonnementet!

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:15

Hei, Denne E-posten om en mnd gratis var da et kampanje tilbud, der er viktig at du leser et tilbud før man godtar et. Beklager å høre du har byttet selskap, vi håper du kan vurdere oss som ISP til en annen anledning Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (3)

Uten nett flere dager/gjentatte ganger

Omtale av  Kalle

Har vært uten nett i flere dager nå. Jeg snakker med homenet og de sier de skal feilsøke å ringe meg opp igjen. Det skjer ingenting. Det er elendig service, og det virker som de ikke bryr seg om kundene sine. Jeg angrer virkelig på at jeg har valgt dette selskapet da jeg må forholde meg til daglige ustabiliteter og at jeg plutselig ikke kan vite om nettet mitt forsvinner ut av det blå i noen dager. Hold dere unna dette selskapet.

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:15

Hei Kalle, Vi ønsker å komme i kontakt med deg, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Slik skal det selvsagt ikke være så derfor be vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR