HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Useriøst, du får ikke hva du betaler for. Elendig kundeservice.
Hei, Dette må vi finne en løsning på, du skal selvsagt få det du betaler for. Derfor be jeg det ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, skulle vi ikke klare å fikse dette kan vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har vell hatt bredbånd fra Homenet i et år og kronisk vært plaget med ustabil linje som svinger fra 30-0.5 mbps. etter utallige oppringninger mailer osv skjer lite. om dette er infrastrukturen der jeg bor eller Homenets manglende leveringsevne kan ikke jeg si 100% men faktum at problemet ikke er løst og jeg er bundet i et år og er "tvungen" til å betale for et produkt jeg ikke får levert som avtalt / lovet er jo bak mål.
Hei Herman, Slik skal det selvsagt ikke være, vi skal heller ikke holde deg til noe avtale om vi ikke klarer å levere i henhold til avtalen din. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette, slik at du som kunde blir fornøyd. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
De er lureri ☹️ Jeg fikk E-post om en måned gratis nett. Ok takket jeg til det tilbudet, men det sto med liten skrift helt nederst om at jeg inngår ny kontrakt med 1 år binding. Jeg hadde vært kunde i ett og halvt år, så nå måtte betale i 9 måneder når jeg sa opp abonnementet!
Hei, Denne E-posten om en mnd gratis var da et kampanje tilbud, der er viktig at du leser et tilbud før man godtar et. Beklager å høre du har byttet selskap, vi håper du kan vurdere oss som ISP til en annen anledning Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har vært uten nett i flere dager nå. Jeg snakker med homenet og de sier de skal feilsøke å ringe meg opp igjen. Det skjer ingenting. Det er elendig service, og det virker som de ikke bryr seg om kundene sine. Jeg angrer virkelig på at jeg har valgt dette selskapet da jeg må forholde meg til daglige ustabiliteter og at jeg plutselig ikke kan vite om nettet mitt forsvinner ut av det blå i noen dager. Hold dere unna dette selskapet.
Hei Kalle, Vi ønsker å komme i kontakt med deg, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Slik skal det selvsagt ikke være så derfor be vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg er fornøyd med det jeg fått hittil så ellers takk
Hei Per, Takk for din omtale her på bytt.no, godt å høre alt går som det skal. Ta kontakt skulle du ha noen problemer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Det å levere internet skal i disse dager være en smal sak, men Homenet presterer å feile på dette området. Oppkobilingen deres er utrolig ustabil, og flere ganger om dagen vil linjen kollapse med store mengder packetloss og høy latens, samt tap av båndbredde. Hold dere unna.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi ønsker å komme i kontakt med deg, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Slik skal det selvsagt ikke være så derfor be vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Lover gull og grønne skoger, tar ikke ansvar for selskapets feil og belaster 3000 kroner i bruddgebyr fordi de ikke kan videreføre avtalen til ny adresse som de bekrefter da jeg inngikk avtalen. Siden jeg fikk dette muntlig fra selger og ikke kan henvise til skriftlig bekreftelse vil de da kreve inn 3000 kroner for internett jeg har hatt i en måned. Ingen i selskapet vil ta ansvar men setter meg videre til avdeling etter avdeling. STYR UNNA!
Hei Rebecca, Her ønsker vi selvsagt å finne en løsning, slik at du kan forbli kunde hos oss og selvsagt sjekke hva som har skjedd her iforhold til videreføringen og dette bruddgebyret. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan sjekke dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet