HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service👍😊 Litt raskere nett, det kan være noe trekt. Nå har jeg ikke nett på telefon eller data. Men den er registrert som feil melding. Så dere er på saken så det er bra.
God tilbakemelding når eks. kabel brudd-arbeid på linja, god hastighet. Har vell vert kunde der i 10 år
Dette er det verste jeg har vært bort i. Dårlig og til tider ikke nett i det hele. Service er elendig. Kundebehandleren sitter å lyver. Nettet har vært dårlig i mange måneder, av og til er det helt nede. Kundebehandlerne finner også ut at det er dårlig og lover å få det fikset. Men det skjer ikke noe. Sier de har sent en montør for å se på saken men fortsatt ingen endring. Ender bare med at jeg fikk en reining på montør på flere tusen. Her er det vel HomeNet som skulle betalt meg, for ikke å lever det jeg har betalt for. Makan til frekt firma. Anbefaler ikke HomeNet.
Jeg har vært uten Internett i 3 uker, og det ser ut til at jeg vil være uten den for lenge. De ulike avdelingene kommuniserer ikke med hverandre, slik at en faktura sendes til meg selv om jeg ikke mottar tjenesten. Selskapet kommuniserer ikke riktig med teknisk støtte, slik at teknikeren ikke vet hva mitt problem er, og han mener han må installere Internett når installasjonen allerede har skjedd i forrige måned. Hver dag mottar jeg en melding som utsettes for teknisk inngrep, slik at det er umulig å planlegge en forpliktelse og bli hjemme på de dagene som meldingene viser. Jeg ventet på at teknikeren skulle komme hver dag i to uker, og hver dag blir avtalen utsatt. Når tekniker er endelig tilgjengelig, sender han en melding på et tidspunkt som ikke har blitt avtalt tidligere, og jeg er på jobb, jeg kan ikke svare eller sette meg i kommunikasjon med ham. Jeg blir senere informert om at jeg må betale kostnadene til den tekniske tjenesten, selv om jeg ikke har mottatt den. Tilsynelatende er det min feil hvis jeg ikke umiddelbart kontaktet tekniker. Jeg må derfor ringe teknisk avdeling igjen for å få en ny avtale (som jeg frykter ikke vil bli respektert). Hvis jeg hadde kjent hva som hadde skjedd med meg, ville jeg aldri ha kjøpt homenett-abonnementet. Dette er et mareritt som jeg ikke ville ønske noen.
Hei Maria, Dette ønsker vi å komme til bunns i siden slik skal det selvsagt ikke være, vi ønsker derfor at du sender oss en mail slik at vi kan se nøye gjennom saken din. Vi håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Rask servic og god forståelse med kundebehandlere og ikke lang ventetid for og komme gjennom til kundebehandler.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no, godt å høre du er fornøyd, dette liker vi å høre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ønsker en liste over tilgjengelige programmer. Tidligere hadde jeg mer relevante kanaler.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, du kan ta kontakt med salg på chat/telefon så kan de gi deg en oversikt på dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet