⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna Home Net

Omtale av  Petter

Dette er det verste jeg har vært bort i. Dårlig og til tider ikke nett i det hele. Service er elendig. Kundebehandleren sitter å lyver. Nettet har vært dårlig i mange måneder, av og til er det helt nede. Kundebehandlerne finner også ut at det er dårlig og lover å få det fikset. Men det skjer ikke noe. Sier de har sent en montør for å se på saken men fortsatt ingen endring. Ender bare med at jeg fikk en reining på montør på flere tusen. Her er det vel HomeNet som skulle betalt meg, for ikke å lever det jeg har betalt for. Makan til frekt firma. Anbefaler ikke HomeNet.

Nyttig (4)

God service

Omtale av  Robert R

Raskt respons god service og hyggelige operatører takker

Nyttig (0)

Veldig dårlig, uten nett i 3 uker

Omtale av  Maria

Jeg har vært uten Internett i 3 uker, og det ser ut til at jeg vil være uten den for lenge. De ulike avdelingene kommuniserer ikke med hverandre, slik at en faktura sendes til meg selv om jeg ikke mottar tjenesten. Selskapet kommuniserer ikke riktig med teknisk støtte, slik at teknikeren ikke vet hva mitt problem er, og han mener han må installere Internett når installasjonen allerede har skjedd i forrige måned. Hver dag mottar jeg en melding som utsettes for teknisk inngrep, slik at det er umulig å planlegge en forpliktelse og bli hjemme på de dagene som meldingene viser. Jeg ventet på at teknikeren skulle komme hver dag i to uker, og hver dag blir avtalen utsatt. Når tekniker er endelig tilgjengelig, sender han en melding på et tidspunkt som ikke har blitt avtalt tidligere, og jeg er på jobb, jeg kan ikke svare eller sette meg i kommunikasjon med ham. Jeg blir senere informert om at jeg må betale kostnadene til den tekniske tjenesten, selv om jeg ikke har mottatt den. Tilsynelatende er det min feil hvis jeg ikke umiddelbart kontaktet tekniker. Jeg må derfor ringe teknisk avdeling igjen for å få en ny avtale (som jeg frykter ikke vil bli respektert). Hvis jeg hadde kjent hva som hadde skjedd med meg, ville jeg aldri ha kjøpt homenett-abonnementet. Dette er et mareritt som jeg ikke ville ønske noen.

Svar fra HomeNet
24.09.2018 21:04

Hei Maria, Dette ønsker vi å komme til bunns i siden slik skal det selvsagt ikke være, vi ønsker derfor at du sender oss en mail slik at vi kan se nøye gjennom saken din. Vi håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (4)

Ikke noe problemer 😊👍

Omtale av  Alf M

Rask servic og god forståelse med kundebehandlere og ikke lang ventetid for og komme gjennom til kundebehandler.

Svar fra HomeNet
24.09.2018 20:33

Hei, Takk for din omtale her på bytt.no, godt å høre du er fornøyd, dette liker vi å høre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)

Personlige endringer

Omtale av  Arne G

Ønsker en liste over tilgjengelige programmer. Tidligere hadde jeg mer relevante kanaler.

Svar fra HomeNet
24.09.2018 20:27

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, du kan ta kontakt med salg på chat/telefon så kan de gi deg en oversikt på dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Jeg lurer på hva som skjer med internett'n min.

Omtale av  Fredrik

Ubrukelig trådløs ruter, tidvis ustabilt nett. Fikk beskjed om å kjøpe nytt utstyr selv. Ingen kontroll på hva underleverandør driver med ved fiberbrudd. Kundeservice som virker likegyldig og ikke har systemer for å følge opp en sak. Har vært uten fiber fra mandags morgen (et brudd som Homenet ikke er skyld i). MEN: De fikk melding tirsdag. Nå er det fredag ettermiddag. ingen info tilgjengelig om hva som skjer. Blir mye Ludospilling i helgen.... Fredrik, Bergen

Svar fra HomeNet
24.09.2018 19:28

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre du har byttet selskap, vi prøver selvsagt alltid å finne og løse feilen/ problemet du som kunde har så fort som mulig. Det at det ikke har gått nok informasjon ut til deg som kunde skal jeg selvsagt ta videre, beklager igjen og håper du en dag kan revurdere oss som din nettlevrandør. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)

Flytt aldri med Homenet

Omtale av  Ikkefornøyd

Homnet har vi hatt i mange år, vi har alltid vært fornøyd. Nå skal vi flytte, da går vi fra opp til 60 mbit, til 14-21 mbit. For nesten samme pris. Vi er under binding, men skal vi flytte så må vi binde oss til 12 nye mnd, men da med ett langt dårligere produkt enn det vi har nå. Det er jo helt høl i huet. Jeg vil aldri anbefale Homenet igjen til noen. De har vilkår som ingen andre enn Homenet kan være fornøyde meg. Styr unna!

Svar fra HomeNet
24.09.2018 19:18

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dessverre så er det ikke alltid vi kan levere samme hastighet på annen adresse, dette har litt å si hvor langt unna sentralen er fra hjemmet ditt. Når det kommer til pris osv vil vi selvsagt prøve å finne en løsning slik at du forblir kunde hos oss, du kan ta kontakt med oss på 38990100 for å sjekke mulighetene. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR