HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært uten Internett i 3 uker, og det ser ut til at jeg vil være uten den for lenge. De ulike avdelingene kommuniserer ikke med hverandre, slik at en faktura sendes til meg selv om jeg ikke mottar tjenesten. Selskapet kommuniserer ikke riktig med teknisk støtte, slik at teknikeren ikke vet hva mitt problem er, og han mener han må installere Internett når installasjonen allerede har skjedd i forrige måned. Hver dag mottar jeg en melding som utsettes for teknisk inngrep, slik at det er umulig å planlegge en forpliktelse og bli hjemme på de dagene som meldingene viser. Jeg ventet på at teknikeren skulle komme hver dag i to uker, og hver dag blir avtalen utsatt. Når tekniker er endelig tilgjengelig, sender han en melding på et tidspunkt som ikke har blitt avtalt tidligere, og jeg er på jobb, jeg kan ikke svare eller sette meg i kommunikasjon med ham. Jeg blir senere informert om at jeg må betale kostnadene til den tekniske tjenesten, selv om jeg ikke har mottatt den. Tilsynelatende er det min feil hvis jeg ikke umiddelbart kontaktet tekniker. Jeg må derfor ringe teknisk avdeling igjen for å få en ny avtale (som jeg frykter ikke vil bli respektert). Hvis jeg hadde kjent hva som hadde skjedd med meg, ville jeg aldri ha kjøpt homenett-abonnementet. Dette er et mareritt som jeg ikke ville ønske noen.
Hei Maria, Dette ønsker vi å komme til bunns i siden slik skal det selvsagt ikke være, vi ønsker derfor at du sender oss en mail slik at vi kan se nøye gjennom saken din. Vi håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Rask servic og god forståelse med kundebehandlere og ikke lang ventetid for og komme gjennom til kundebehandler.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no, godt å høre du er fornøyd, dette liker vi å høre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ønsker en liste over tilgjengelige programmer. Tidligere hadde jeg mer relevante kanaler.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, du kan ta kontakt med salg på chat/telefon så kan de gi deg en oversikt på dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ubrukelig trådløs ruter, tidvis ustabilt nett. Fikk beskjed om å kjøpe nytt utstyr selv. Ingen kontroll på hva underleverandør driver med ved fiberbrudd. Kundeservice som virker likegyldig og ikke har systemer for å følge opp en sak. Har vært uten fiber fra mandags morgen (et brudd som Homenet ikke er skyld i). MEN: De fikk melding tirsdag. Nå er det fredag ettermiddag. ingen info tilgjengelig om hva som skjer. Blir mye Ludospilling i helgen.... Fredrik, Bergen
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre du har byttet selskap, vi prøver selvsagt alltid å finne og løse feilen/ problemet du som kunde har så fort som mulig. Det at det ikke har gått nok informasjon ut til deg som kunde skal jeg selvsagt ta videre, beklager igjen og håper du en dag kan revurdere oss som din nettlevrandør. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homnet har vi hatt i mange år, vi har alltid vært fornøyd. Nå skal vi flytte, da går vi fra opp til 60 mbit, til 14-21 mbit. For nesten samme pris. Vi er under binding, men skal vi flytte så må vi binde oss til 12 nye mnd, men da med ett langt dårligere produkt enn det vi har nå. Det er jo helt høl i huet. Jeg vil aldri anbefale Homenet igjen til noen. De har vilkår som ingen andre enn Homenet kan være fornøyde meg. Styr unna!
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dessverre så er det ikke alltid vi kan levere samme hastighet på annen adresse, dette har litt å si hvor langt unna sentralen er fra hjemmet ditt. Når det kommer til pris osv vil vi selvsagt prøve å finne en løsning slik at du forblir kunde hos oss, du kan ta kontakt med oss på 38990100 for å sjekke mulighetene. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg unner ikke mine verste fiender befatning med Homenet. Gjentatte henvendelser via telefon og chat grunnet feil på linjen førte ikke fram. Bare lovnader og løgner. Smigrer seg inn med å kutte en hundrelapp på månedsprisen, for så å true med å fakturere for et år da jeg sa opp innenfor angrefristen (Homenet fulgte ikke opp med å fikse linjen, men var derimot kjappe med å fakturere for tjenester de ikke leverte). Det er bortimot utrolig at dette selskapet får holde på. Jeg var uten nett i nesten en måned, tross det klarer bandittene å sende ut faktura for tjenesten de ikke leverer! Man synes nesten synd på disse åpenbart evneveike menneskene. Min erfaring er ikke unik - jeg har flere bekjente som opplevde eksakt det samme: når ting fungerer er alt ok, når det blir trøbbel med leveransen (og det blir det før eller siden) kan du glemme skikkelig behandling, men snarere forberede deg på en langvarig tørn i ei skikkelig hengemyr. Ta mitt råd: styr unna Homenet for enhver pris.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Beklager å høre at du har hatt denne opplevelsen, slik ønsker vi selvsagt ikke at noen skal oppleve tjenesten vi leverer. Du skal heller selvsagt ikke betale for noe du ikke har fått osv, så her ønsker jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan se igjennom saken din på nytt og prøve å finne en løsning som funker for begge parter. Vennlig hilsen Mads | HomeNet