HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tilkoblingen faller ut til tide og utide, om det er nettet eller lokal Wi-Fi vet jeg ikke, men det er nesten alltid når jeg ser nyhetene så stopper det opp å må laste... Mange ganger mister jeg kontakten med nettverket.. Helt ærlig så ville jeg ikke anbefalt min værste fiende dette nettet!
Hei, Takk for din omtale, beklager å høre du har problemer med tjenesten. Slik skal det selvsagt ikke være. Her ønsker vi derfor at du tar direkte kontakt med oss for et videre feilsøk, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Aldri hatt noen problemer. Er strålende fornøyd, men hadde selvsagt ikke gjort noe om nettet var litt rimeligere. Oppdager jeg feil og må kontakte kundeservice, så blir feilen rettet opp raskt. På 2 år har jeg måttet ringe 2 ganger, begge pga graving i området. Feil rettet opp veldig raskt.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Godt feil du tidligere har hatt har blitt rettet, og alt funker som det skal. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homenet har fungert godt. Ustabiliteten har vært minimal i forhold til tidligere leverandør.
Hei, Takk, godt å høre du er fornøyd! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ble lovet stabil linje med 30/10 hastighet, med ingen bindingstid dersom bredbåndet var dårligere enn lovet. Nettet fungerte så og si ikke i det hele tatt. Etter mye om og men fikk jeg si opp linjen uten bindingstid, fikk allikevel en faktura på flere tusen kroner. De hadde ikke klart å loggføre feilen. De nekter nå for at noe er feil med linjen til tross for at deres egne tekniske avdeling har bekreftet at linjen er meget dårlig. Hold deg langt unna dette firmaet! :)
Hei Jo, Takk for din tilbakemelding. Så kjedelig å høre at tjenesten som ble levert ikke var stabil og etter forventing. Jeg skal ta det videre angående loggføring slik at vi forhåpentligvis kan unngå slike situasjoner i fremtiden. Beklager dette. Vennlig hilsen Judith | HomeNet
Skrev under på avtale (som er bindende) om fibernett i juni 2018 og nå er vi i midten av april 2019. Jeg hørte ingenting i fra dem og tok kontakt. Det var usikkert når graving skulle starte. Jeg kunne ikke gå i fra avtalen uten å betale noen tusenlapper. På hjemmesiden deres sto det at de planla start graving i september 2019 (altså planlegger)
Hei, Bransjenormen er levering innen 9 måneder fra bestilling, men ved forsinkelser grunnet forhold utenfor HomeNet sin kontroll er ikke denne gjeldende. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan de sjekke om det er mer informasjon tilgjengelig om leveransen i ditt område. Vennlig hilsen Judith | HomeNet
Jeg bor i Mandal og har ikke hatt normal internet-tilkobling. Jeg hadde forventet en sms om problemet.
Hei, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Jeg skal ta det videre slik at du mottar varsling om vi skulle oppleve fellesfeil i ditt område igjen, beklager dette. Vennlig hilsen Judith | HomeNet
Noen dager funker den helt fint, andre er den litt sløv. For første gang idag forsvant Internett koblinga fullstendig, har vært uten nett over en time nu. Har prøvd alt, skru av og på modemet og restarte, ingen ting. Kundeservicen var grei, venter på folk som skal skjekke ka som e greia. Har mine mistanker at det blir ikke idag eller i mårra siden d e søndag da. Håper æ ikke må vente ti mandag og være uten nett.
Hei Inger, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Så kjedelig at nettet forsvant helt i helgen, våre teknikere behandler da saken neste virkedag. Om nettet oppleves ustabilt er dette noe vi kan feilsøke sammen med deg per telefon så ta gjerne kontakt med vår tekniske avdeling for feilsøking av det om det vedvarer. Vennlig hilsen Judith | HomeNet