HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tegnet avtale med Homenet for snart ett år siden. Ingenting har skjedd og får ingen informasjon om start av utbygging eller fremdriftsplan. Snakket med kundeservice i dag for å kansellere avtalen men fikk da beskjed om det ville koste 4500 kr. De mente så at rimelig tid for start av utbygging kunne være inntil 18 mnd. Styr unna HOMENET.
Hei Frank, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Bransjenormen for leveranse av fiber er at det skal leveres innen 9 måneder, men utsettelser utenfor vår kontroll kan forekomme som f.eks vinter. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller chat så skal vi sjekke nermere på status i ditt området. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Ofte problemer med hakkete og ustabilt nett der tv bildet låser seg. Har 1000 linje, men har likevell problemer. Håper i nær fremtid at disse problemene løser seg. Har også forståelse for at det blir problemer med at nettet forsvinner, men skulle ønske dette heller ikke skjedde så ofte. Synes det er direkte dårlig at det ikke oppnåes kontakt med Homenet etter kl 21.00. nettet forsvant 00.15 og er ennå borte nå 12 timer etter. Hadde ingen mulighet å melde feil 00.15. Andre aktører som kraftselskap rykker ut og finner feil så snart slike ting oppstår. Trodde Internett i dagens verden er nesten like viktig som strøm. Homenet og Netell burde rykket ut MYE tidligere enn 10 timer etter en feil skjer. Kanskje hadde feilen blitt rettet tidligere dersom vi som kunder hadde mulighet å melde feil når den oppstår og ikke først når Homenet åpner på morgenen.
Hei Dag, Takk for din omtale her på bytt.no. Når det gjelder fellesfeil har vi teknikere utover åpningstidene våre som overvåker linjene og oppdager fellesfeil. Montør blir da bestilt etter serviceavtalen som foreligger i området/borettslaget. Vedrørende TV problemene du opplever råder jeg deg til å ta kontakt med TV leverandør, har du gjort det og de ikke kan løse problemene ønsker jeg at du kontakter oss via telefon eller chat slik at vi kan få hjulpet deg med problemet du opplever. Beklager ulemper disse problemene har medført deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Internetthastigheten er som oppgitt, men kundeservicen er helt elendig. 1: Problemer med å logge inn på "Minside". Har stadig problemer, og tilbakestilling av passord fungerer ikke, svært dårlig side for å få oversikt på fakturaer og lignende. 2: Betale for e-post. Jeg fikk nylig en faktura med dette i tittelen av Homenet "Dette er en automatisk generert e-post og kan ikke besvares." -> Den inneholdt første faktura, som jeg måtte betale for. Ja du hørte riktig, man må betale for å motta en e-post, som i tillegg er automatisk generert. Har faktisk aldri noen gang vært bort i noe lignende 3: Treg kundeservice. De bruker generelt veldig lang tid på å svare deg, og det er forvirrende å finne frem til det man er ute etter. Håpløst.
Hei Stian, Når det gjelder "Min Side" er vi helt enige med deg at denne ikke har vært optimal og vi kan derfor gi deg en god nyhet. 30.01.2019 lanserer vi vår nye "Min Side" som vil være mer oversiktlig og brukervennlig. Den vil også få flere funksjoner utover i år som vil gjøre det enda bedre for deg som kunde. Når det gjelder e-postfaktura har vi et gebyr på kr 29,- årsaken er at vi ønsker våre kunder over på andre løsninger. Oppretter du eFaktura, Avtalegiro eller Digipost vil du ikke motta fakturagebyr. Når det gjelder kundeservicen vår må jeg bare beklage at du har opplevd lang ventetid og at det har vært forvirrende og finne frem til en løsning. Vi jobber hardt for å yte raskest og best mulig service. Vi takker for din tilbakemelding her på bytt.no, det hjelper oss i å bli bedre! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Byttet til Homenet fordi det skulle være så bra med fiber... 12 timer etter det var koblet opp så funket ingen ting lengre.... nå 8 dager senere fortsatt ikke skjedd noen ting å får ikke høre hva som er feil eller noe.. Håper det går an å komme seg unna disse 12 månedene med bindingstid...
Hei Jørgen, Slik skal det ikke være. Ønsker her at du tar kontakt med oss via telefon eller chat slik at vi får sjekket nermere på saken din. Beklager ulemper dette har medført deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Hastighet treg og så lang ventetid på kundeservice. Ventetid på kundeservice er nok grunn til å si opp avtalen. Homenet anbefales ikke!
Hei Jon, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Beklager at du har opplevd lang ventetid på kundeservicen vår. Vi jobber hardt med å kunne gi våre kunder rask hjelp men i noen tilfeller blir det ventetid pga større feil. Om du fortsatt opplever problemer med hastigheten kan du kontakte oss via telefon eller chat så skal vi hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Makan til god service har jeg aldri vært borti!! Anbefales på det sterkeste. Helt fantastisk :).......
Hei Lars, Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Bastian | BroadNet
Har hatt flere tilfeller av nedetid, som de bruker evigheter på å fikse, og de gir ikke kundene informasjon i prosessen, hverken på SMS eller chat. Eneste de sier er: Vi jobber med saken. Og mistenkelig nok, er aldri feil rettet etter arbeidstid. Kun innenfor 8-16. Styr unna! De bryr seg egentlig ikke.
Hei Thomas, Beklager at du opplever oss slik. Når det gjelder fellesfeil er rettetiden utover arbeidstid (08:00-16:00) og om det er enkeltfeil blir dette jobbet med innenfor arbeidstiden. Ved fellesfeil og enkeltfeil skal kunden holdes oppdatert per SMS. Om du tidligere ikke har blitt holdt oppdatert ved innmeldt feil og du føler at saken din ikke blir tatt seriøst er dette noe vi beklager på det sterkeste, slik skal det ikke være. Vi takker for din omtale, det hjelper oss i å bli bedre. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet