HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte fiber for ca. 1/2 år siden. For et par uker siden ble vi oppringt av kundebehandler i Home Net. Vedkommende forklarte at det kom til å ta endel lengre tid enn forventet, og om vi derfor ønsket å avbestille. Vi takket ja til å avbestille. I går kom faktura med avbestillingsgebyr på kr 9000. Det er jo helt UTROLIG RART at leverandør AKTIVT ringer opp kunden for å tilby å avbestille, uten å opplyse at vanlig gebyr gjelder. Hvorfor I ALLVERDEN gjør dere det? For å få inn penger uten å slippe å levere noe som helst? Du snakker om å prøve å svindle folk altså.
Hei, Cecilie! Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på telefon 38990100 på hverdager mellom 08-21. Med vennlig hilsen, Espen | HomeNet
Jeg har vært kunde hos Homenet i mange år. Veldig ustabilt nett. Nytter ikke å klage når det oppstår et problem. Får bare generelle svar som ikke bidrar til å løse problemet. Vi ble i vår plutselig uten internett og var det i en hel måned. EN HEL MÅNED! Har vært i kontakt med kundeservice mange ganger og venter fortsatt, nesten 3 mnd. etterpå, på tilbakebetaling av mine 398 kroner til oppgitte kontonummer. En liten beklagelse for det hele hadde også vært et pluss, men jeg innser nå at det er for mye å håpe på. For vedkommende fra Homenet som leser dette er saksnummeret (sensurert), og du trenger ikke svare på dette innlegget, jeg har rett og slett gått lei av overfladiske ord og tomme løfter fra dere. Min erfaring med Homenet er at hvis du ikke stiller noen krav til det du betaler for, ja da er Homenet det riktige valget for deg. Hvis du derimot verdsetter å bli tatt på alvor som kunde, da bør du tenke deg grundig om før du velger Homenet. Jeg er redd Homenet ikke forstår hva en kunde er. Håper dette kan være nyttig informasjon for andre.
Hei, Jan! Først vil jeg gjerne beklage om du har vært uten nett så lenge. Det er svært uheldig. Det er klart du skal bli kompensert/tilbakebetalt for dette, da dette aldeles ikke høres bra ut. Jeg har dessverre for lite info her til å finne din sak, så jeg ber om at du tar kontakt med oss slik at vi kan få rettet opp i dette. Saksnummeret du skriver her blir sensurert grunnet strenge personvernsregler, så jeg kan ikke søke på dette heller. Vi verdsetter våre kunder høyt, og kundeservice har høy prioritering hos oss, så det er svært beklagelig at du har denne oppfattelsen av oss. Og som nevnt ønsker vi gjerne å bedre dette. Ta gjerne kontakt på 38 99 01 00 slik at du kommer i kontakt med våre kundebehandlere direkte, slik at vi kan finne en løsning på dette. Med vennlig hilsen, Espen | HomeNet
Nå har vi ikke hatt nett på 2 timer,prøver og ringe men det er stengt det er for dårlig og stenge kl 3 på en lørdag.Finner ikke ut noe om at det er feil noe sted alt for dårlig.
Hei Turid, Våre åpningstider i helger er 10-15 på chat, men vi har teknikere på jobb hele døgnet som fanger opp dersom større feil skjer. Er feilen kun internt hos deg må denne meldes i våre åpningstider. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Proffe montører fra Fibber. Meget bra produkt. Raske kundeservice både på epost og telefon. Leverer det de lover. Har taste speedometer-test mange ganger, og alltid ytelse som lovet.
Hei Alexander, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på :-) Ønsker deg en god sommer! Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Homenet har mange medarbeidere som er helt prima, dessverre har de også noen medarbeidere som er meget lite service minded. Ble så provosert at vi byttet rett og slett.
Hei, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 slik at våre kundebehandlere hjelper deg videre. Mvh Frida | HomeNet
Brukt masse tid på feilsøking pga stadige utfall og ikke i nærheten av å levere hastigheten de påstår. Når en kontakter kundeservice, forteller de deg hele tiden at det er det utstyret vi bruker som har begrensinger. Virker som de har en liste med predefinerte svar til kunde. De påstår de leverer, alt vi tester med er enten for gammelt, har begrensinger, er ødelagt og makser linjene. For mange enheter tilkoblet. Kommer ingen vei. De er heller ikke villige til å prøve å komme med løsninger eller hjelpe på noen måte. Føler jeg har grei oversikt på data, så kan tenke meg hvor frustrerende det må være for folk som ikke kan noe. Samtid har enkelte på kundeservice sagt at den boksen de leverer, ikke er av de beste. 🤷🏻♂️
Hei Roy, Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på telefon 38990100 på hverdager mellom 08-21. Mvh Frida | HomeNet
Forskyvninger, nå et halvt år. I gen kontakt. HomeNet helt uten styring og kontroll. Store ekstra omkostninger for oss alle
Hei Olle A, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 slik at våre kundebehandlere hjelper deg videre. Mvh Frida | HomeNet