HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilt homenet..til 299 pr mnd. Da jeg fikk første regning var den på 1400.- og siden 493.- pr mnd. Jeg bestilte til 299 😡😡😡…da jeg etter mye ringing fikk jeg tak i kunde service..fikk jeg bare beskjed att nett leie +++ Komer i tillegg til di 299.- Di skal ikke reklamere om bredbånd til 299.- når prisen blir 493.- til kunde…..dårlig service lite info …svindel
Hei Asbjørn, Nettleie er desverre ikke noe vi kan gjøre med, da alle som ikke har fasttelefon må betale den. Når man har fasttelefon så betaler man den avgiften direkte til telenor, men når man ikke har fasttelefon så blir den fakturert for av oss og sendes til telenor som er linjeeiere. Det er en avgift som alle blir informert om ved bekreftelse av bestilling. Mvh Mohammed | Home_Net
Hatt en ssk pågående siden februar. Kommer ikke frem til en enighet med dem. De har snudd på avtalen sin som selger ga oss på døra.Gjennom flere mnd med mas og klager, har angrerett perioden vår gått over. Hvis vi ikke lenger vil være kunder må vi ut med 9000kr. Ikke er det blitt gravet noe kabel hos oss med fibernettet og ikke vil de ta ansvar. Dette må bi gjøre selv. Hver fang kommer mann frem til ett nytt kunde behandler som lover noe oxo blir det snudd på ved neste samtale.Desperat situasjon.
Hei Amber, Så leit å høre at du har hatt den opplevelsen med oss. Jeg har desverre ikke nok info her for å kunne søke opp saken din i vår kunde databasen. Men i de tilfellene man melder seg på i salgsfasen i et område så vil det ta tid før fiberen blir levert. Her vil jeg oppfordre deg til å ta kontakt med oss direkte slik at vi kan gi deg en oppdatering. Mvh Mohammed | Home_Net
Forsinket levering og hastighet langt under det de lover. Dårlig kundeservice
Hei Andreas! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i vårt kundesystem og har derfor ikke oversikt over din sak! Jeg vil utfordre deg til å ta kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 eller chat på www.homenet.no om du har problemer med prouktet vi leverer. Mvh Mohammed | Home_Net
Jeg bestilte fiber (tv og data) den 13.09.21. TV-boksen kom etter 2-3 dager, så ble det stille. Jeg ringte da HomeNet, fikk da beskjed om at det var 6-8 uker ventetid for montering/oppkobling. Etter 5 uker tok jeg på ny kontakt, fikk da beskjed om at jeg bare måtte vente, å at monteringen ikke kunne forventes før etter 6-8 uker. Når den 8. uka nærmet seg slutten tok jeg på ny kontakt. Fikk da beskjed om at de skulle legge inn prioritet på min bestilling, og at montør-firmaet ville kontakte meg for å avtale tid. I går var jeg igjen kontakt med HomeNet, da jeg ikke hadde hørt noe fra montøren. Jeg fikk påby beskjed om at jeg skulle få ytterligere/høyere prioritet. Forundringen ble derfor stor da jeg på ettermiddagen i går fikk en sms fra HomeNet med beskjed om at estimert tid for montering var i utgangen av desember, altså ny 6-8 uker… Jeg kontakter straks HomeNet og spurte hva som skjer?!? Det var ingen forståelse for min frustrasjon hos operatøren hos HomeNet, kun samma leksa: Du har prioritet og vi estimerer montering i slutten av desember. Jeg ymtet da frampå om at jeg muligens ønsket å kansellere hele bedtillingen. Da ble jeg hånlig forklart at jeg uansett ville bli belastet kr 2500,- dersom jeg avbestilte. At HomeNet har Monopol på levering er i og for seg ok, da de har kostnadene med utbygging, men å bli holdt for narr finner jeg helt uakseptabelt. Dette ser ut til å bli en sak for Forbrukerombudet og media. Styr unna dette firmaet..!
Hei, Geir! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne søke saken din opp i våre systemer. Vennligst ta kontakt med oss direkte på telefon 389 90 100 eller chat på www.homenet.no om du har problemer med leveransen. Mvh Mohammed | Home_Net
Har hatt internett fra homenet i drøye 2 år nå og har fungert sånn nogenlunde greit , men prisene har jo fløyet i været det siste året . for en stund tilbake fikk jeg en forespørsel om de kunne få lov til å legge en fiber kabel gjennom min gård, noe jeg selvsagt sa ja til . Å dette er det siste jeg har hørt fra homenet . Alle naboen min nå er koblet opp mot dette fiber nettet nå , men selvsagt ikke jeg . Ikke har jeg blitt forspurt om å koble meg på det heller . Tydligvis er jaget etter å få ny kunder er mye mer i fokus enn å ta vare på allerede betalende kunder . Tjener sikkert mer på meg med vanlig internett. Både mail addressa mi har de og også et mobil nummer . men er nok ikke noe vits for de å bruke energi på sine "sikre" kunder ! Dette er min Erfaring med homenet .
Hei, Ta gjerne kontakt med vår abonnementsavdeling slik at de får sjekket om det er mulig å levere fiber til din adresse. De kan også sjekke om det er mulig å gi deg en kampanjepris på abonnementet du allerede har. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Orderebekreftelse fra 08.07.2021. Fikk utstyr (modem) fra Homenet den 26.10.2021. I denne periode fikk to fakturaer til tross for at kobbernettet er sanert. Det betyr at sender fakuraer via Arvato for ingen ting. Montøren dukket ikke opp for å se at kobbernettet er sanert.
Hei Adel! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i kunde system! Dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net
Ren svindel fra start til ende. Svever igang nye bindingstiden som de ønsker når de ønsker, og er basically satt opp for at folk som ikke er kredittverdig skal melkes så hardt de kan. En månedsregning på 500 i en periode jeg ikke kunne betale står nå og ser ut som snart 10 store. Styr unna, de leverer ingenting som andre ikke gjør bedre.
Hei Kjell! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har desverre ikke nok informasjon for å kunne finne deg i vår kunde database, vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net