HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fått 3 tre forskjellige oppkoblingsdatoer første 24/9 pr. mail så 24/10 pr. tlf og så 28/11 ?? Hvor lang tid kan det ta å bli koblet til?? Hva gjør man for å få dette opp å gå?? Får store problemer om det ikke blir koblet til før 28/11 da bruker blir borte noen uker. Så fortvilet over hele Homenet. Hyggelige folk på kundeservice, men hva hjelper det.. Skulle bare ønske jeg hadde lest denne siden først og ikke stolt på anbefalingen av Homenet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre det har hvert problemer anngående leveransen din, dette skal vi selvsagt ta videre. Vi og underleverandør håper å holde siste avtalt dato, ta kontakt om det ikke skulle gå i orden. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Meget hyggelig telefonsamtale og trivelig kundebehandler :)
Hei Kenneth, Takk for din hyggelige omtale, dette liker vi å høre.
Bra service, hyggelig kundebehandling, rask behandling og hjelp.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, godt å høre vi kunne være til hjelp! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ligg langt unna! Skulle ha 100/100 fikk 49.72/41.72 noe jeg ikke er fornøyd med. Skal man da betale full pris? Nei nei. Nei styr unna, styr unna................
Hei, Beklager å høre problemet du opplever med tjenesten du har fra oss, slik skal det selvsagt ikke være. Vi ønsker å finne en løsning sammen med deg å ber deg derfor kontakt oss på telefon 38990100 for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homenet leverer meget stabil nettlinje i Stavanger! Fakturaservice Arvato må man passe seg for. 500 kr i stengegebyr!
Utmerket kundebehandling 👍 Jeg har bare positive opplevelser i samtaler med HomeNet.