⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Flytt aldri med Homenet

Omtale av  Ikkefornøyd

Homnet har vi hatt i mange år, vi har alltid vært fornøyd. Nå skal vi flytte, da går vi fra opp til 60 mbit, til 14-21 mbit. For nesten samme pris. Vi er under binding, men skal vi flytte så må vi binde oss til 12 nye mnd, men da med ett langt dårligere produkt enn det vi har nå. Det er jo helt høl i huet. Jeg vil aldri anbefale Homenet igjen til noen. De har vilkår som ingen andre enn Homenet kan være fornøyde meg. Styr unna!

Svar fra HomeNet
24.09.2018 19:18

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dessverre så er det ikke alltid vi kan levere samme hastighet på annen adresse, dette har litt å si hvor langt unna sentralen er fra hjemmet ditt. Når det kommer til pris osv vil vi selvsagt prøve å finne en løsning slik at du forblir kunde hos oss, du kan ta kontakt med oss på 38990100 for å sjekke mulighetene. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Styr unna!

Omtale av  Tor O

Jeg unner ikke mine verste fiender befatning med Homenet. Gjentatte henvendelser via telefon og chat grunnet feil på linjen førte ikke fram. Bare lovnader og løgner. Smigrer seg inn med å kutte en hundrelapp på månedsprisen, for så å true med å fakturere for et år da jeg sa opp innenfor angrefristen (Homenet fulgte ikke opp med å fikse linjen, men var derimot kjappe med å fakturere for tjenester de ikke leverte). Det er bortimot utrolig at dette selskapet får holde på. Jeg var uten nett i nesten en måned, tross det klarer bandittene å sende ut faktura for tjenesten de ikke leverer! Man synes nesten synd på disse åpenbart evneveike menneskene. Min erfaring er ikke unik - jeg har flere bekjente som opplevde eksakt det samme: når ting fungerer er alt ok, når det blir trøbbel med leveransen (og det blir det før eller siden) kan du glemme skikkelig behandling, men snarere forberede deg på en langvarig tørn i ei skikkelig hengemyr. Ta mitt råd: styr unna Homenet for enhver pris.

Svar fra HomeNet
24.09.2018 19:06

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Beklager å høre at du har hatt denne opplevelsen, slik ønsker vi selvsagt ikke at noen skal oppleve tjenesten vi leverer. Du skal heller selvsagt ikke betale for noe du ikke har fått osv, så her ønsker jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan se igjennom saken din på nytt og prøve å finne en løsning som funker for begge parter. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Stabilt, kundeservice er topp. Priser👍

Omtale av  Trond E

Velkommen til Hammerfest.😀 Dere er topp. stabilt, kjempefornøyd👍

Svar fra HomeNet
13.09.2018 17:58

Hei Trond, Takk for en hyggelig velkomst og en posetiv omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)

Hjelp til feilsøking

Omtale av  Tor J

Har til nå bare positive erfaringer med homenet, regner med det samme i fortsettelsen 😊

Svar fra HomeNet
13.09.2018 17:57

Hei Tor, Takk for din omtale her på bytt.no. Godt å høre du er fornøyd, dette skal vi selvsagt prøve å forsette med. Ta kontakt skulle du ha noe som helst problem. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)

Super kundebehandling

Omtale av  Gunn

Når du treffer rett person på kundesenteret, så er servicen på topp.

Svar fra HomeNet
13.09.2018 17:57

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, godt å høre du er fornøyd. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Værste internettforhandler jeg har vært borti

Omtale av  Anonym

Vi skiftet eierskap og de sa det var greit. De tar da å stenger linjen vår, slik at vi ikke har internett i flere uker. Ringer de konstant og de påstår at det ikke er problemer med linjen men heller routeren. De sender inn en operatør men han finner ikke ut problemet. Jeg sier selv til de at jeg er ganske sikker på hva problemet er (at for å skifte eierskap så bare annullerte de hele linjen og internettet vårt for å bestille en ny linje istedenfor å bare skifte navn på den som skal få regningene) men de sier at alt ser bra ut på deres side. Det går flere uker og til slutt funket internettet som det gjorde tidligere. Også skulle jeg flytte, og internettet stod i mitt navn. Da måtte jo min romkamerat gå gjennom det samme igjen fordi de klarer visst ikke å gjøre enkle oppgaver. Han skifter eierskap i sitt eget navn men de fortsatte å sende regninger til meg, som bor 4 timer vekke fra leiligheten. Til slutt sendte de regninger i hans navn, men de sendte det til min adresse. 4 timer vekke. TLDR: Selvom de har greie internett hastighet for bredbånd så bare unngå å bestill fra disse, de gjør alt for å gjøre det vanskelig for deg, kunden, som betaler. Værste firmaet jeg har vært borti.

Svar fra HomeNet
13.09.2018 17:54

Hei, Slik skal det selvsagt ikke være, dette må vi selvsagt bare beklage. Dette synes jeg var veldig merkelig ettersom du skal ikke miste nettet når et eierskifte blir tatt, så her må det ha gått noe galt. Beklager igjen og håper du kan revurdere oss som internett selskap til neste gang. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Elendig kundeservice

Omtale av  Gustav D

Brudd på kabel i nabolaget. Nett og TV borte i 2 døgn. Ingen informasjon, ingen tilbakemelding og kundeservice kunne ikke bidra med noe relevant informasjon.

Svar fra HomeNet
13.09.2018 14:37

Hei, Beklager å høre dette, vi ønsker selvsagt å holde deg / dere som kunder så godt oppdatert som mulig når det kommer til feil å feilretting. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR