HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nå vært uten bredbånd i 4 dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Frekk kundeservice , svært lite hjelp å få. Har byttet til nytt nettleverandør. Bruker så mye tid som jeg kunne brukt på alt mulig annet, har ikke tid til jobben min når jeg må snakke med dem så si en gang i mnd.
1337 Hei, På grunn av covid-19 er vi dessverre i mindre grad bemannet enn normalt. De nasjonale karantene-reglene må også følges av våre ansatte, noe som gjør at vi ikke får rykket ut like raskt som før. Behandlingstid rundt feilretting tar derfor lengre tid. Det er derimot ikke slik at våre medarbeidere skal oppføre seg frekt i kontakt med kunde. Dette tar vi derfor med oss videre internt, slik at vi unngår dette i fremtiden. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Det er store forbedringer og humøret stiger i lag med tilfredshet
Hei Arild, Meget givende å se slik en positiv tilbakemelding. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter stor pris på tilbakemeldingen. Takk for at du tok deg tid til å skrive innlegget. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Har nå vært uten bredbånd i to dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Bor i by.
Hei Anders, Vanlig behandlingstid på innmeldt sak er 2-4 virkedager. Dersom det må sendes ut en montør kan dette ta noe lengre tid. Vi forstår at det er frustrerende å være uten internett, men kan forsikre deg om at saken din vil bli løst så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild| HomeNet
Leverer altfor lavt hastighet enn det som er avtalt i abonnementet. Vanskelig å få kontakt. Svarer sjelden på mail henvendelse. Har ikke lykkes enda med å få kontakt med abonnementsavdelingen. En gang ble jeg sett over til en saksbehandler som ikke var på jobb, så det ble mye musikk den dagen.
Hei! Dette var kjedelig å lese, da vi veldig ønsker å levere et bra produkt til deg. Vi håper at du gjerne prøver å ta kontakt med kundesenteret vårt igjen for å se om det er en måte vi kan fikse problemene du opplever. Tilgjenglig på tlf samtlige hverdager 08-21 / 38990100 Det samme gjelder vår abonnementsavdeling. Vennlig hilsen Roar | Homenet
Leverer ikke opp til forventningene. Denne fiberen underpresterer og er dårligere for gaming enn coaxial-kablet Internett fra Telenor.
Hei, Leit å høre at du opplever dette. Ønsker gjerne at du kontakter oss på tlf. 38 99 01 00, slik at én av våre teknikere kan utføre et fullstendig feilsøk av din internettlinje. Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
Forfedelig ustabilt nett, og når det først "fungerer" - så varer det minimalt... Kundeservice er forøvrig også veldig labert - de ringer når de ser at nettet er koblet ut (dette fordi vi må re-sette ruter flere ganger om dagen), men ellers er de vanskelig å kommunisere med. Setter opp prisen på et ellers dårlig, dårlig linje uten å forøvrig forklare hvorfor. Betaler for 50 mb/s linje, ligger jevnt på 14 mb/s. Når vi ringer for å fikset dette, gir de ingen forklaring på hvorfor.
Hei Magnus, Jeg er ikke kjent med linjen din da jeg ikke har kundeinformasjon å finne deg med i våre systemer. Kobberlinjene er utsatt for flere feilkilder enn fiberteknologien og kan dermed være mer utsatt for problematikk. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer deg til å kontakte vår teknisk avdeling for å ta en grundig sjekk av linjen og hastigheten som måles til ditt utstyr. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Helt forferdelig fra start. Flyttet 2017 inn i en liten leilighet på 25kvm i Oslo og ble tilbudt av en selger per. telefon fra Homenet et godt tilbud. Takket ja til dette uten å vite hva som ville være i vente. Fra start: -Må installere linje i bygg og leilighet for dyr penge. De som skal installere kan komme mellom 08-16 mellom mandag og fredag. Ingen mulighet for avtale av tid. Ringer frustrert inn etter pålegg for bomtur da jeg ikke var hjemme første gang og utrykker hvor vanskelig det er forholde seg til. Spør damen på kundeservice om hvordan hun selv ville reagert på noe slik da jeg regnet med at hun også jobbet vanlig hverdag og ikke var hjemme. Damen bare lo av meg og da jeg sprakk i stemmen over frustrasjon lurte hun på om jeg var på vei til å grine. Jeg slang på røret. Ønsket ikke nett fra Homenet lenger etter dette. Tenk at en kundeservice skal få en i tårer og det skal sies at dette var frustrasjon over måten å bli møtt og bøter for hver bomtur jeg ikke fikk gjort noe med. Forsøkte si opp avtale men jeg var allerede bundet så ville tapt enda mer penger uansett. Da jeg ringte inn i forhold til ustabilt nett hadde jeg blitt møtt av kun varsel om ekstra kostnad da de med en gang antar jeg selv har ødelagt den leide ruteren. Nå som jeg endelig flytter og ønsket si opp avtale hadde jeg klagd på forslag fra selger den gang da jeg betalte for nett for en større familie i en større leilighet. Eget ansvar å sjekke opp dette, men syntes jo det er lite tillitvekkende at ikke leverandør kan komme et ærlig svar når man ringer og spør om den beste pakken for en person på en liten 1-roms. I tillegg skulle jeg til min store overraskelse ikke få slippe unna her heller. Når jeg ringer og ønsker si opp spør jeg også mannen på kundeservice om hva som må betales for å si opp. I og med at jeg ringte før månedslutt var det kun påfølgende måned som skulle betales, svarer mannen. Jeg ringte inn for å dobbeltsjekke dette og fikk et klart svar. Likevel har jeg nå fått regning for en resterende bindingstid som jeg ikke forstår jeg har takket ja til ved å endre nett til en mindre pakke tidligere i år. Ingen informasjon gitt annet enn sikkert en liten skrift jeg ikke finner noe som helst sted. Sa også på telefonen ved oppsigelse at jeg ville ringe og dobbeltsjekke nettopp dette for hvis ikke ville jeg jo bare tatt med nettet videre. Igjen får jeg bekreftet KUN PÅFØLGENDE MÅNED. Det er vært så mye tull med denne leverandøren at jeg ikke har ord. Det eneste virkelig positive med Homenet er at de har leid inn hyggelige folk til å installere nettet hos folk. Jeg husker jeg i 2017 fortalte om min opplevelse med Homenet og at om jeg kunne valgt ville jeg avsluttet det, men jeg var allerede låst og hadde allerede betalt for dette og nok bøter. Da ble jeg også meddelt at de kun var innleid men at han selv hadde fått høre dette gjentatte ganger av kunder han besøkte for Homenet.
Hei Nathalie Utrolig leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Jeg er ikke kjent med saken din da jeg ikke har nok kundeinformasjon å finne deg med hos oss, men dette er selvfølgelig ikke inntrykket vi ønsker at våre kunder skal få av oss. Vi ønsker å være best på kundeservice og våre kundebehandlere gjør sitt ytterste for å rådgi våre kunder ved alle type henvendelser. Vi har full forståelse for at ikke alle kan være hjemme under arbeidstid, dermed kan nytt oppdrag avtales dersom tidspunkt ikke skulle passe. Meget hyggelig å høre at underleverandør som ble benyttet til oppkobling av linjen var hyggelig, og at du hadde en positiv opplevelse ved installasjon. Vi håper vi får muligheten til å forbedre inntrykket du har av oss i fremtiden, slik at vi kan leve opp til forventninger som settes. Ønsker deg en riktig god helg. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet