HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
STYR FOR GUDS SKYLD UNNA HOMENET!!! De klarer aldri rette på noe feil, de ansatte kan kun spørre om du har startet hjemmesentral på nytt eller hvilke lamper som lyser, der stopper kompetansen(hvis man kan kalle det kompetanse) Kundeservice er frekke og vil aldri komme frem til en løsning, de snakker nedlatende til kunder og legger alltid saken frem som at det er kunden som er problemet. De er barnslige og repeterer seg selv ved å kopiere tidligere sendte meldinger. Når de har ustabilt nettverk, så spør de om du har Mesh-system fra en tredjepart(jeg har kun kablet nettverk) Har ikke hatt Homenet lenge, men de har ikke klart å vise sin gode side noen gang. Det eneste de er flinke på, hvis det kan kalles å være flink, er å sitte på slike forum som dette å svare på negativ omtale for å be ufornøyde kunder om å ringe supporten deres som virkelig ikke kan hjelpe. Jeg ber dere derfor på forhånd om at dere heller hjelper nestemann som trenger hjelp fremfor å sitte her å svare på negativ omtale. For det er kun det det er, og det er kun det dere fortjener.
Hei, Dette hørtes ikke bra ut, og det er selvfølgelig ikke sånn vi ønsker å bli omtalt. Det er svært beklagelig dersom dette er din oppfatning av vår kundeservice. Jeg har dessverre ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men vi ønsker gjerne å rette opp i inntrykket du har dersom du tar kontakt med oss igjen. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Denne er en useriøs leverandør. Helt til bunn til når det gjelder hastighet, kundeservice, pålitelighet, osv. Har vært uten internett i en uke uten å få noe teknisk hjelp. Forferdelig internett som minnet jeg på oppringt samband for 20 år siden.
Hei, det er veldig synd at du opplever det slik. Det er fult mulig at det er veldig begrenset hastighet vi kan levere til din adresse. Dersom det ikke er fiber hos deg, er det linjene du snakker om som da er telenor sine kobber linjer som brukes til å levere nett til deg. Dersom du er uten nett enda anbefaler jeg at du tar kontakt med oss, vi er avhengig av at våre kunder tar kontakt for at vi får gjort noe med saken. Om du alt har tatt kontakt og ikke hørt noe mer er det bare å kontakte oss igjen så kan vi sjekke status på saken.
Byttet fra elendige Telenor til Homenet for 3 år siden. Aldri hatt noe problemer, verken med kundeservice eller hastighet.
Hei Arvid, Utrolig hyggelig å se at du har hatt slik en positiv opplevelse med oss gjennom de 3 siste årene. Vi ønsker selvfølgelig å opprettholde standarden vi har satt hos deg i fortsettelsen. Takk for at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Vi i Rælingen driver og får installert Home Net, men informasjonen så langt er lik null og er rett og slett forferdelig. Fikk en faktura i dag 22.09 med forfall 29.09, en såkalt oppsummering for september - oktober, Uspesifisert, tenk det! Men så fikk jeg i ettermiddag en SMS om at den skal krediteres, etter at min sønn Ole K. E. har klagd på at dette var feil fra dere side!
Hei, Dette høres ikke helt bra ut. Om du fortsatt har din bestilling inne hos oss så kan du kontakte oss for stauts dersom det ikke har kommet noe info til deg enda. Det kan også være at vi har din epost adresse skrevet feil dersom du ikke har fått noe informasjon. Jeg er ikke kjent med saken din om faktura men det høres rart ut at du har fått en faktura med så kort forfall, da vår fakturaer normalt sendes ut den 03-05 hver mnd. Men det er bra at du fikk løst det etter kontakt med oss. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Betaler for 1000mbts linje, men er ikke i nærheten av å ha søik hastighet. Har til og med kjøpt ny router som skal kunne ta unna en slik hastighet. Så min opplevelse er at jeg ikke får det jeg betaler for. Med det sagt, er internett meget stabilt i den grad at det veldig sjeldent faller ut.
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Om du er sikker på at pcen og kabelen du måler med tåler hastigheter over det du måler nå, og at det ikke er noen andre enheter på nettet som eventuelt bruker mye av nettet når du måler, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på chat eller telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk. Dersom vi ikke får løst problemet med en gang så lager vi isåfall en sak på dette som vi sender videre til vår teknisk 2.linje. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Blokkerer homenett disney+ ? Selv med fiber er det iallefall umulig å bruke nettet til den appen/tjenesten.
Hei Silje Etter lanseringen av Disney+ i Norge har flere opplevd problematikk med tilkoblingen til tjenesten. Vi anbefaler å kontakte Disney+ vedrørende problemet, men ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke får tilstrekkelig hjelp. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Lovde 100 linje, men den var aldri på så mye. lå som oftes på 12-14 ned... og internettet forsvant flere ganger om dagen/ustabilt. ringt og sendt inn klage flere ganger til homenet men bare ansvarsfraskrivelse. STYR UNNA!!¨ Ser homenet er veldig aktiv og svare på omtaler her, den tiden kunne de heller brukt på å hjelpe kundene sine!
Hei, dette høres ikke bra ut. Jeg anbefaler at du kontakter oss igjen. Din komentar her er den nyeste, så har per nå ikke noen andre å svare. Så jeg skal kunne hjelpe deg, og det skal alle våre kundebehandlere som svarer kunder. Vennlig hilsen Roar | HomeNet