Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hyggelig kundeservice

Omtale av  Elling

Tok det valget å bytte til homnet nå nylig. Fikk tilsendt en ruter av dem i posten, var litt usikker på hvordan jeg skulle koble til ruteren. Ringte kundeservice, ble bistått gjennom hele prosessen og alt ordnet seg! Veldig god kundeservice!

Svar fra HomeNet
03.06.2022 15:13

Hei Elling. Takk for koselig tilbakemelding. Håper du blir fornøyd som kunde hos oss. Dersom du lurer på noe er det bare å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med dette. Ønsker deg en fin kveld. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet

Nyttig (0)

Elendig

Omtale av  Katrine

Skiftet fra Telenor til Homenet. På oppkobling dagen kom vi ikke på nett. Nå seks dager etter er vi fremdeles ikke på nett. Eneste svaret vi får fra Homenet er at de er på saken. Får ingen svar på når de forventer at feilen skal være rettet. Hadde jeg visst dette i forkant hadde jeg aldri byttet og anbefaler heller ikke andre å bytte til dette selskapet. De som jobber på kundeservice gjør så godt de kan, men det hjelper ikke mye når de som skal rette feilen ikke får ordnet opp i den.

Svar fra HomeNet
09.06.2022 08:50

Hei Katrine, Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på e-post "[email protected]". Mvh Mohammed | HomeNet

Nyttig (1)

Utrolig dårlig kundeservice og sier ting de ikke holder.

Omtale av  Bao N

Ingenting er bra ved dette. Oppfyller hverken kundens behov på det tekniske eller kundeservicen. Holder ikke det de snakker om og hver eneste såkalte rådgivere sier ulike ting. HOLD DERE UNNA. Kommer med spydige kommentarer når de selv har tatt feil. En sak gått over flere mnd uten å ha hørt fra dem.

Svar fra HomeNet
27.05.2022 08:54

Hei! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Vi beklager igjen for ulempen dette har medført og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (0)

Løgn ved tegn av abonnement og legger på for linjeleie uten å gi info info om det 🖕

Omtale av  Sara

Tok kontakt med dem ,og de tilbydde meg 2 mnd gratis nett . Men så kom regninger og +149 ekstra linje leie ,ingen sa noe om det ringt de 3 ganger og de lovt å ringe tilbake ,ingen ringer . De sier at står ikke skrevet noe sted .Veldig dårlig dekning detter ut hele tiden og bor midt i byen Så da bytter jeg tilbake til Telenor

Svar fra HomeNet
19.05.2022 14:56

Hei Sara, Beklager at du har hatt en slik opplevelse. Linjeleie står spesifisert i tilbudet. På grunn av personverns regler kan vi ikke snakke om fakturaen din her, men gjerne kontakt oss på 38 99 01 00 eller på [email protected], så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Espen fra HomeNet

Nyttig (0)

Kvalitets bredbånd.

Omtale av  Npv

Den uke kom vi på nett med HomeNet, hadde noe spørsmål til kundeservice som var veldig behjelpelig med. Installasjonen var utført av OneCoNw som utført jobben sin. Kan anbefales på

Svar fra HomeNet
13.05.2022 10:23

Hei. Tusen takk for koselig tilbakemelding. Vi håper du blir fornøyd med oss som leverandør. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Mest opptatt av å svindle til seg penger

Omtale av  Hans

Etter telefonsalg fra HomeNet, oppdaget jeg at det som ble opplyst om i telefonen ikke stemte da jeg fikk tilsendt avtalen. Kansellerte/angret samme dag. Homenet kvitterte. 6 måneder etterpå begynner de å sende faktura på 9000 kroner for å ha sagt opp avtalen. Og bruker inkassobyrå til det. Legg på telefonen hvis du blir oppringt av dette selskapet.

Svar fra HomeNet
09.05.2022 08:27

Hei Hans, Har dessverre ikke nok informasjon i denne saken her. Vi ønsker gjerne å se videre på dette og anbefaler at du kontakter oss på 38990100 slik at vi kan se nøyere på saken. Vennlig Hilsen Jonas | Home_Net

Nyttig (1)

Hold dere unna!!

Omtale av  Lars

Ubehagelig pågående selgere som ikke gir seg! Og de krever 2500,- i avbestillingsgebyr og jeg har ikke engang signert noe. Frekke er ikke et ord som beskriver godt nok. SI NEI !!

Svar fra HomeNet
06.05.2022 14:52

Hei Lars, Alt av ordrebekreftelser, samt underskrevet kontrakt sendes alltid på e-post til den som bestiller slik at man skal ha god tid til å gå gjennom, samt gjøre seg forstått med avtalen man inngått og betingelsene som følger med. Nå er ikke jeg kjent med din sak, men ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR