HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Frekt å kreve 9000,- for å bryte en avtale om fiber som skal leveres om minst et år... Har heller aldri inngått noen avtale, svigersønnen snakket med selger og sa at vi kunne være interessert når det kom så langt at det ble fiber her. Noe som lå nesten et år frem i tid. Og så skal angreretten gjelde i 14 dager fra det? Takke meg til Telenor som har 14 dager fra nettet er oppe og går.... Hadde homenet før de ikke kunne levere via kobbernettet lenger, mener de at jeg skulle sitte minimum seks måneder uten nett, og vente på fibernettet deres? Advokat blir kontaktet, for det gebyret skal de se langt etter.
Hei Linda, Bruddgebyr blir gitt bare utgitt ved brudd på bindende kontrakt inngått mellom juridisk eier av abonnementet og HomeNet. Dersom du mener gebyret er feil i dette tilfellet, ellers ønsker mer informasjon ta gjerne kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected] Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Skrev kontrakt med dem høsten 2018 og ble lovet at de skal begynne å bygge ut fiber i mitt område som ligger i Kløfta i Ullensaker kommune høsten 2019. Nå er vi i februar 2020 og fortsatt ikke skjedd noe og fryktelig dårlig med informasjon om hva som skjer videre eller hva som er grunnen for all den forsinkelsen. Fikk denne melding etter jeg ringte til kundeservice og la inn en klage: "Hei, Viser til din henvendelse. Per i dag så har vi ikke noen ny informasjon for ditt område. Vi jobber med å finne løsninger for fremtidig utbygging, og så snart informasjon foreligger så vil vi sende ut felles informasjonsskriv til dere som har bestilt fiber fra oss i ditt område. Mvh HomeNet" Som sagt ting går utrolig tregt med dem og altfor dårlig med informasjon til sine kunder.
Hei, Det er mange omstendigheter som er avgjørende for om vi kan levere fiber i området. Noen av omstendighetene kan oppstå etter at vi har startet salgsprosessen, og i noen tilfeller også utbyggingsprosessen. Vi beklager forsinkelsene som kan forekomme ved utbygging og takker for tålmodigheten du har vist oss og den ærlige tilbakemeldingen. Vi ser frem til å levere lynraskt fibernett på din adresse slik at du får en bedre kundeopplevelse med oss fremover! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Dårlig hastighet, har hatt under 6 mbp/s download i flere uker (og vi betaler for 6 mbp/s) og 0.5 upload på det beste. Vi har ringt og ringt og de sier de "fører saken videre". Nesten ingenting har skjedd siden da.
Hei Stian, Jeg kan ikke finne informasjon i forbindelse med din innmeldte sak hos oss da jeg ikke har kundeinformasjon å gå etter. Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon angående din pågående sak. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Inkompetente idiota. Ble lovet skyfri himmel og grønne enger, fiber skulle bli lagt inn og jeg skulle ikke trenge løfte en finger. Får regning på over 9000kr pga av dem ikke har klart og installere dritten sin.
Hei Simon, Jeg kan ikke diskutere din sak offentlig grunnet personvernårsaker. Dersom du har fått annulleringsgebyr av oss og mener dette ikke er riktig ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Hvis dere ønsker en pålitelig og rask nett så må dere holde langt unna homenet. En av de mest grusomme leverandørene som finnes!
Hei Harald, Det var leit å høre at du har hatt slik en dårlig opplevelse med oss. Dette er selvfølgelig ikke måten vi ønsker å fremstå og ønsker svært gjerne å hjelpe dersom du opplever problemer med vår tjeneste. Ta gjerne kontakt med oss vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller mail til [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Gir meg tilbud på en gitt månedspris på bredbånd. Deretter, når jeg har forpliktet meg til avtalen, opplyser de om at månedsprisen vil stige med 200kr etter et år. Dette er prisstigning på nærmere 50%! Prisstigningen var ikke oppgitt i det skriftlige tilbudet jeg mottok, og var umulig å lete seg frem til på deres nettsider. Svindel, holder meg langt unna.
Hei Torun! Her er det mulig du har hatt en kampanjepris i 12 måneder du har bindt deg til. Det er vanlig at prisen økes til ordinærpris etter kampanjen er over. Hvis du kontakter oss over telefon 38 99 01 00 eller chat, så kan abonnement avdelingen se over avtalen din, og mulig komme med en bedre avtale til deg. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
Helt fra installasjonen har vi som sameie vært misfornøyd med Homenet. Installasjonen var helt texas, hadde ikke lange nok bor, kabler kommer ut midt på veggen etc. Etter installasjonen har en rekke av sameierne hatt problemer med nettet uten at feilene noen gang har blitt feilsøkt på en ordentlig måte. Vi ble også lovet 100/100 linje ved installasjonen for 5 år siden, men den linja har vi ikke sett noe til. Styr unna!
Hei Ronny, Det er svært leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss, og vi ønsker svært gjerne å hjelpe. Jeg kan ikke gå i detalj i forhold til din situasjon på et offentlig forum grunnet personvernårsaker, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller e-post via [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet