HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi tegnet avtale med Homenet vi skulle få fiber 1000GB men vi fikk aldri mer hastighet enn 17 GB, ringte flere ganger til dem og vi fikk til svar at det var ingen feil, vi spurte om de kan sende en tekniker som kan måle for å bekrefte det vi sier men vi ble truet med gebyr på 2000kr hvis dem sender en tekniker. Rett og slett dårlig tjeneste og dårlig kundeservice, nå betaler vi for noe vi har ikke, angrer veldig på at jeg har tegnet avtale med dem og anbefaler ikke dem.
Hei Meryem, Du skal selvfølgelig få opptil 1000/1000mbps til hjemmesentralen som i avtalen. Det er mange variabler som påvirker hastigheten du måler, anbefaler å se på denne lenken for mer informasjon rundt hastighet: https://www.homenet.no/hastighet. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling for veiledning og rådgivning rundt hastighetmålinger, eventuelt også for å se etter feilkilder på ditt nettverk. Ved feilretting dekker vi selvfølgelig kostnaden dersom det er feil på vårt utstyr, men informerer om montørgebyr ved hastighetsfeilsøk dersom feilen ligger ved kundens utstyr. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Fikk disse når jeg flyttet inn i ny leilighet. Måtte ha en kontrakt på 1 år pgs ny innflytte. Men de er helt forferdelig, dårlig hastighet, inkompetente kundeservice og dårlig generell opplevelse. Etter 3 måneder så sa jeg opp kontrakt og måtte betale resterende. Ta hvilke som helst andre en disse folka.
Hei Christian, Leit å høre at du har fått et slikt dårlig inntrykk av oss. Vi ønsker alltid å forbedre oss og setter pris på tilbakemelding. En kontrakt med oss forutsetter at tjeneste leveres i henhold til avtale. Vi oppfordrer alle våre kunder til å ta kontakt ved problemer slik at våre teknikkere kan hjelpe å finne en løsning. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Tegnet avtale med Homenet og etter mange måneder flytter jeg fra adressen og nå krever de gebyr på 9000 kr😡. Pass dere for dem 👍
Hei Dag, Jeg er ikke kjent med saken din, men annulleringsgebyr blir bare sendt ut ved kontraktbrudd. Dersom du flytter fra adressen med en pågående leveranseavtale kan du eventuelt høre med ny eier om de ønsker fiber levert til adressen slik at de kan ta over avtalen. Da vil du selvfølgelig ikke få noe krav fra oss. For mer informasjon rundt ditt kundekort anbefaler jeg å ta kontakt med oss direkte, eventuelt sende mail til [email protected] angående kravet. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
They are not even able to give you internet. They are bad. They don’t have good customer care. They are lying to customers and they are soon need to close this s#%tty company. Never waste your time and money. They don’t deserve even one star 👎👎👎
Hello Nima, I am not familiar with your case as I cannot find your customer card with the information I have available. We are sorry to hear that you've had a negative experience with us as we're always looking to improve and provide cutting edge customer care to our customers and potential customers. If you still have any questions feel free to contact us directly by phone 38 99 01 00, chat at homenet.no or e-mail to [email protected]. Kind regards, Håvard | HomeNet
Kjempedårlig kundeservice. Måtte ringe mange ganger for å sjekke om en pågående leveranse er blitt sagt opp/fristilt pga kjempeforsinkelse. Amatørmessig selskap.
Hei Gjon, Det var leit å høre at du fikk slik et dårlig inntrykk av oss. Vi ønsker alltid å forbedre oss og setter pris på ærlig tilbakemelding. Forsinkelser kan ofte skyldes problemer med føringsvei grunnet avtale med grunneiere, lokale e-verk, kommunen og liknende. Dersom du opplever at du har fått lite informasjon beklager vi dette, og håper på mulighet til å imponere i fremtiden. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Er utrolig at en skal betale nesten 700kr for et bredbånd som er helt elendig! Sender tekniker å sier alt er fikset! Har også lang chat liste med screenshot at en de sier på chat at vi ikke får den hastighet som vi skal ha! Må sitte å betale for en vare / produkt som er helt ubrukelig!
Hei Haakon. Dette høres ikke bra ut, og vi kan godt undersøke de problemene dine på nytt. Ta kontakt med vår kundeservice, så kan du sjekke problemene dine. Vennlig hilsen Haakon | HomeNet
Frekt å kreve 9000,- for å bryte en avtale om fiber som skal leveres om minst et år... Har heller aldri inngått noen avtale, svigersønnen snakket med selger og sa at vi kunne være interessert når det kom så langt at det ble fiber her. Noe som lå nesten et år frem i tid. Og så skal angreretten gjelde i 14 dager fra det? Takke meg til Telenor som har 14 dager fra nettet er oppe og går.... Hadde homenet før de ikke kunne levere via kobbernettet lenger, mener de at jeg skulle sitte minimum seks måneder uten nett, og vente på fibernettet deres? Advokat blir kontaktet, for det gebyret skal de se langt etter.
Hei Linda, Bruddgebyr blir gitt bare utgitt ved brudd på bindende kontrakt inngått mellom juridisk eier av abonnementet og HomeNet. Dersom du mener gebyret er feil i dette tilfellet, ellers ønsker mer informasjon ta gjerne kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected] Vennlig hilsen Håvard | HomeNet