Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ubrukelig

Omtale av  Haakon

Er utrolig at en skal betale nesten 700kr for et bredbånd som er helt elendig! Sender tekniker å sier alt er fikset! Har også lang chat liste med screenshot at en de sier på chat at vi ikke får den hastighet som vi skal ha! Må sitte å betale for en vare / produkt som er helt ubrukelig!

Svar fra HomeNet
07.03.2020 07:12

Hei Haakon. Dette høres ikke bra ut, og vi kan godt undersøke de problemene dine på nytt. Ta kontakt med vår kundeservice, så kan du sjekke problemene dine. Vennlig hilsen Haakon | HomeNet

Nyttig (1)

Horribelt gebyr for avbestilling av fiber

Omtale av  Linda

Frekt å kreve 9000,- for å bryte en avtale om fiber som skal leveres om minst et år... Har heller aldri inngått noen avtale, svigersønnen snakket med selger og sa at vi kunne være interessert når det kom så langt at det ble fiber her. Noe som lå nesten et år frem i tid. Og så skal angreretten gjelde i 14 dager fra det? Takke meg til Telenor som har 14 dager fra nettet er oppe og går.... Hadde homenet før de ikke kunne levere via kobbernettet lenger, mener de at jeg skulle sitte minimum seks måneder uten nett, og vente på fibernettet deres? Advokat blir kontaktet, for det gebyret skal de se langt etter.

Svar fra HomeNet
04.03.2020 15:06

Hei Linda, Bruddgebyr blir gitt bare utgitt ved brudd på bindende kontrakt inngått mellom juridisk eier av abonnementet og HomeNet. Dersom du mener gebyret er feil i dette tilfellet, ellers ønsker mer informasjon ta gjerne kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected] Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (2)

Dårlig fremgang med utbygging

Omtale av  Ks

Skrev kontrakt med dem høsten 2018 og ble lovet at de skal begynne å bygge ut fiber i mitt område som ligger i Kløfta i Ullensaker kommune høsten 2019. Nå er vi i februar 2020 og fortsatt ikke skjedd noe og fryktelig dårlig med informasjon om hva som skjer videre eller hva som er grunnen for all den forsinkelsen. Fikk denne melding etter jeg ringte til kundeservice og la inn en klage: "Hei, Viser til din henvendelse. Per i dag så har vi ikke noen ny informasjon for ditt område. Vi jobber med å finne løsninger for fremtidig utbygging, og så snart informasjon foreligger så vil vi sende ut felles informasjonsskriv til dere som har bestilt fiber fra oss i ditt område. Mvh HomeNet" Som sagt ting går utrolig tregt med dem og altfor dårlig med informasjon til sine kunder.

Svar fra HomeNet
25.02.2020 18:38

Hei, Det er mange omstendigheter som er avgjørende for om vi kan levere fiber i området. Noen av omstendighetene kan oppstå etter at vi har startet salgsprosessen, og i noen tilfeller også utbyggingsprosessen. Vi beklager forsinkelsene som kan forekomme ved utbygging og takker for tålmodigheten du har vist oss og den ærlige tilbakemeldingen. Vi ser frem til å levere lynraskt fibernett på din adresse slik at du får en bedre kundeopplevelse med oss fremover! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)

Dårlig

Omtale av  Stian

Dårlig hastighet, har hatt under 6 mbp/s download i flere uker (og vi betaler for 6 mbp/s) og 0.5 upload på det beste. Vi har ringt og ringt og de sier de "fører saken videre". Nesten ingenting har skjedd siden da.

Svar fra HomeNet
25.02.2020 18:37

Hei Stian, Jeg kan ikke finne informasjon i forbindelse med din innmeldte sak hos oss da jeg ikke har kundeinformasjon å gå etter. Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon angående din pågående sak. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)

Inkompetente

Omtale av  Simon

Inkompetente idiota. Ble lovet skyfri himmel og grønne enger, fiber skulle bli lagt inn og jeg skulle ikke trenge løfte en finger. Får regning på over 9000kr pga av dem ikke har klart og installere dritten sin.

Svar fra HomeNet
25.02.2020 18:36

Hei Simon, Jeg kan ikke diskutere din sak offentlig grunnet personvernårsaker. Dersom du har fått annulleringsgebyr av oss og mener dette ikke er riktig ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hvis dere ønsker en pålitelig og rask nett så må dere holde langt unna homenet

Omtale av  Harald

Hvis dere ønsker en pålitelig og rask nett så må dere holde langt unna homenet. En av de mest grusomme leverandørene som finnes!

Svar fra HomeNet
25.02.2020 18:36

Hei Harald, Det var leit å høre at du har hatt slik en dårlig opplevelse med oss. Dette er selvfølgelig ikke måten vi ønsker å fremstå og ønsker svært gjerne å hjelpe dersom du opplever problemer med vår tjeneste. Ta gjerne kontakt med oss vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller mail til [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (2)

Møkkaselskap

Omtale av  Torun

Gir meg tilbud på en gitt månedspris på bredbånd. Deretter, når jeg har forpliktet meg til avtalen, opplyser de om at månedsprisen vil stige med 200kr etter et år. Dette er prisstigning på nærmere 50%! Prisstigningen var ikke oppgitt i det skriftlige tilbudet jeg mottok, og var umulig å lete seg frem til på deres nettsider. Svindel, holder meg langt unna.

Svar fra HomeNet
24.02.2020 09:42

Hei Torun! Her er det mulig du har hatt en kampanjepris i 12 måneder du har bindt deg til. Det er vanlig at prisen økes til ordinærpris etter kampanjen er over. Hvis du kontakter oss over telefon 38 99 01 00 eller chat, så kan abonnement avdelingen se over avtalen din, og mulig komme med en bedre avtale til deg. Vennlig hilsen Richard | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR