HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En feilrettings gebyr på godt over 3000,- for 5 minutters arbeid som ikke er avtalt på forhånd. Glem det. Da blir det andre alternativ til internett.
Hei Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men ønsker gjerne ta kontakt med oss, vennligst ta kontakt med oss på telefon eller chat slik at vi kan få sjekket opp angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | HomeNet
Fikk selger på døra i juni, har siden da ikke hørt et pip i fra de. Nå graver de i nabolaget her, og jeg kontaktet dem for å spørre om det er fiber fra dem som blir gravd ned. Svaret var nei, fordi de var fortsatt i salgsprosessen. Så jeg snakket med det firmaet som graver her, og jo da, det er på oppdrag av HomeNet. Så kontaktet jeg dem på chat igjen, of fikk bekreftet dette. Altså stikk motsatt svar som jeg fikk 3 timer tidligere. Og chatten var heller ikke logget, så han trodde jo ikke på at jeg hadde vært i kontakt med dem samme dag. De skal i tillegg grave over innkjørselen min, og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dem.. de plikter jo å informere om dette til grunneier. Føler meg også litt av selger, som sa at alle andre i nabolaget her hadde bestilt, dette stemmer jo ikke. Etter å ha lest inne her, så ser jeg jo at det tydeligvis er vanlig praksis. En annen ting er nettsiden deres, uansett hva jeg prøver å gå inn på, det være seg prisliste eller andre ting, så kommer jeg bare rett til chat-siden. Dette virker til å være det mest useriøse firmaet jeg har vært borti! Har sendt oppsigelse, men kommer vel sikkert til å få faktura fra dem, da de begrunner det med at det har gått over 14 dager. Men saken er jo at dere rakk ikke å vise hvilket useriøst firma dere er ila disse 14 dagene, og oppsigelsen kommer på annet grunnlag, og lista er ganske lang. Fakturaen kommer ikke til å bli betalt, og saken vil bli oversendt Forbrukerrådet. Holder meg til Telia!
Hei Heidi, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men ønsker gjerne at du kontakter oss via telefon eller chat slik at vi får sjekket opp i dette og funnet en løsning på det du beskriver. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Helt greit med internettet. Men må stadig slå av internett opptil flere ganger i uka, på grunn av dårlig internett tilgang, ofte detter linje helt ned på 5. Når det fungerer er det bra, men frustrerende at vi må slå det av og på så ofte.
Hei Linn, Dette høres ikke helt bra ut, man skal ikke trenge å ta restart av utstyret sitt så ofte. Vi vil gjerne finne en løsning på dette her for deg, men vi trenger at du kontakter oss direkte slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | HomeNet
Elendig service når de forskjellige abonnentene ikke er tilgjengelig på mine sider. Det er rene bandittopplegg å ikke tilby mulighet å nedgradere hastigheten!
Hei! Dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg med. Anbefaler derfor at du tar kontakt med kundeservice på 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan hjelpe deg med dette :) Vennlig hilsen Frida | HomeNet
Net ned fra fredag kveld ingen feilretting i weekend end og fet er uakseptabelt når noen som holder på med å skrive doktorgrad Katastrofalt
Hei Arild! Det var kjedelig å høre at nettet ditt forsvant fredagskveld. Vår chatløsning er åpen fra 10-15 i helgene slik vi får hjulpet våre kunder så godt vi kan. Dessverre regnes ikke helgen som virkedager, og dermed vil feilrettinger som angår montør ta noe lenger tid. Med vennlig hilsen Karina | HomeNet
Må flere gang koble til internett manuelt på telefon når man kommer hjem. Nettverket detter ut flere ganger, nesten daglig. Tregt og ustabilt.
Hei Oskar! Dette hørtes ikke bra ut! Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din. Jeg ber deg derfor ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - for et fullstendig feilsøk. Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Home and awaynett. Det kommer og går, er borte bare i sekunder, men mange nok sekunder til at spilling ikke fungerer. Er også elendig ping til det meste. (75ms+)
Hei Ludvig! Det var kjedelig å høre. Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din, men vi vil gjerne hjelpe deg videre. Vennligst ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - slik vi kan gå gjennom et fullstendig feilsøk med deg. Vennlig hilsen Karina | HomeNet