HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettverket er ustabilt og router trenger stadig omstart. Elendig trådløs dekning på routeren som følger med.
Hei Tor, Beklager å høre du har problemer med tjenesten, dette ønsker vi å sjekke slik at vi mulig kan komme til en løsning. Ta kontakt med oss for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har fra dag 1 hatt mye dårligere nett enn hva som ble lovet, skulle ha 5mb. Etter en stund kunne vi få en «bedre» pakke (7mb) mot at vi bindet oss i 1 år, nettet var fortsatt like dårlig og eier av hovednettet (Telenor) sa at det ikke var mulig å få bedre nett enn 5mb, så Homenet har reklamert for noe som ikke er mulig. Alle ganger hastigheten har vært målt har den vært mye dårligere enn hva vi har betalt for. De prøvde også å øke månedsprisen 14 dager før forfall, noe som heller ikke er lovlig.
Hei Kristoffer, beklager å høre det har hatt disse problemene. Klarer vi ikke leverer i hendhold til avtale skal vi heller ikke holde deg til noe binding og du skal selvsagt ikke betale full pris. Vi ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan sjekke dette nærmere. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
De opererer bevisst med feil opplysninger angående bindingstid. På "min side" står det at du ikke har bindingstid, men ringer du for å si opp har du 12 mnd bindingstid. Generell tilbakemelding til kunde er fraværende, og de må purres på gjentatte ganger. Angrerett og fristilling er et fremmedord. De unnlater å gi riktig informasjon ang. linjehastighet, selv om de etterhvert ble enige om at linjehastigheten er dårligere enn bestilt av kunde.
Hei, Dette ønsker vi å sjekke opp, og ber deg derfor ta kontakt med oss direkte slik at vi kan gi deg en forklaring på hvorfor du eventuelt enda har binding og hva som har da gått galt med minside. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har dårlig erfaring fra min tid som kunde da de ikke har levert det som var avtalt. Sa opp abonnement etter bindende avtale i 1 år og er det dårligste nettleverandør jeg har vært borte i. Amatørmessig selskap som jeg ikke skjønner at det er på markedet ennå pga hard konkurranse om kunden.
Hei, beklager å høre du har hatt denne erfaringen, vi ønsker selvsagt å levere det som er avtalt og håper derfor du kan vurdere oss som selskap neste gang du skal ha nett. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ringte for å høre ang bredbånd siden det sluttet å virke etter jeg var på ferie, ble sendt videre til inkasso selskapet dem bruker, da hadde min regning fra 800 blitt til 5400.
Hei Fredrik, Her virker det som om du ikke har fått betalt fakturaene dine i tide, og derfor har linjen blitt sperret og faktura gått til inkasso. Dessverre så skjer slikt når fakturaer ikke betales innen forfall. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Oppsto teknisk feil, slik at vi ble uten internett. Men det var veldig dårlig informasjonsflyt fra HomeNet, måtte selv etterspørre oppdatering på saken. Først etter det var gått 8(!) dager begynte jeg å meldinger med oppdateringer om saken. Nå selv om saken har blitt rettet er vi fortsatt uten internett (15 dager), så måtte opprette ny feilmelding. Jeg er fortsatt usikker på når jeg kommer til å få internettet tilbake. Forsåvidt er det veldig lettvint at HomeNet også tilbyr kundeservice via Chat der man får muligheten for å få tilsendt transcript av samtalen som er bra for oppfølging og referanse. Jeg forventer å få en melding med en gang HomeNet registrerer en feil. Selv meldinger som sier at de ikke vet hva det skyldes men at de holder på å diagnostisere, er verdifulle siden dem skaper tillit til at jeg vil få informasjon så fort den er tilgjengelig.
Hei, Beklager å høre saksgangen ikke har godt som forventet her, dette må jeg bare beklage å tar dette med oss videre. Vi overvåker ikke enkelt linjer og har dessverre ikke muligheten til å varsle enkelt kunder som mister nettet. Mister dere nettet er det viktig at dere gir beskjed så fort som mulig slik at vi kan begynne feilretting. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Plutselige mistet jeg Internetttilgangen. Chatte først. Men ble anbefalt å ringe. Ringte og fikk snakke med en hyggelig mann. Etter kort tid fant han feilen. Feilen var en forsterker som jeg brukte på et distalt soverom. Jeg hadde slått av hovedsikringen og dermed trodde ruteren at forsterkeren var hovednettverket. Min feil. Men de fattet hva som hadde skjedd! God problemløsning Jeg vil virkelig anbefale HomeNett💪
Hei Per, Godt høre vi sammen kunne finne en løsning på problemet du opplevde. Takk for din omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet