Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ubrukelig, dårlig service! Upålitelig

Omtale av  Fredrik V

Ringte for å høre ang bredbånd siden det sluttet å virke etter jeg var på ferie, ble sendt videre til inkasso selskapet dem bruker, da hadde min regning fra 800 blitt til 5400.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:58

Hei Fredrik, Her virker det som om du ikke har fått betalt fakturaene dine i tide, og derfor har linjen blitt sperret og faktura gått til inkasso. Dessverre så skjer slikt når fakturaer ikke betales innen forfall. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (4)

Dårlig informasjonsflyt

Omtale av  Fredrik H. R

Oppsto teknisk feil, slik at vi ble uten internett. Men det var veldig dårlig informasjonsflyt fra HomeNet, måtte selv etterspørre oppdatering på saken. Først etter det var gått 8(!) dager begynte jeg å meldinger med oppdateringer om saken. Nå selv om saken har blitt rettet er vi fortsatt uten internett (15 dager), så måtte opprette ny feilmelding. Jeg er fortsatt usikker på når jeg kommer til å få internettet tilbake. Forsåvidt er det veldig lettvint at HomeNet også tilbyr kundeservice via Chat der man får muligheten for å få tilsendt transcript av samtalen som er bra for oppfølging og referanse. Jeg forventer å få en melding med en gang HomeNet registrerer en feil. Selv meldinger som sier at de ikke vet hva det skyldes men at de holder på å diagnostisere, er verdifulle siden dem skaper tillit til at jeg vil få informasjon så fort den er tilgjengelig.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:52

Hei, Beklager å høre saksgangen ikke har godt som forventet her, dette må jeg bare beklage å tar dette med oss videre. Vi overvåker ikke enkelt linjer og har dessverre ikke muligheten til å varsle enkelt kunder som mister nettet. Mister dere nettet er det viktig at dere gir beskjed så fort som mulig slik at vi kan begynne feilretting. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Profesjonelt

Omtale av  Per J

Plutselige mistet jeg Internetttilgangen. Chatte først. Men ble anbefalt å ringe. Ringte og fikk snakke med en hyggelig mann. Etter kort tid fant han feilen. Feilen var en forsterker som jeg brukte på et distalt soverom. Jeg hadde slått av hovedsikringen og dermed trodde ruteren at forsterkeren var hovednettverket. Min feil. Men de fattet hva som hadde skjedd! God problemløsning Jeg vil virkelig anbefale HomeNett💪

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:51

Hei Per, Godt høre vi sammen kunne finne en løsning på problemet du opplevde. Takk for din omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)

Dårlig nett, og krever betaling for tjenester som ikke er utført.

Omtale av  Hilde

Elendig nettkvalitet. Klagde, og de bestilte montør uten å informere oss om kostnader. Vi avbestilte montør straks så han kom ikke. Montør skrev han ikke skulle ta betalt. HomeNet skrev at hvis montør ikke krevde noe skulle de ikke kreve noe. Alikevel krevde de over kr. 2000 for montør som ikke hadde vært der noen måneder senere. Lagt til i en avtalegiro så man ikke skulle merker det. Jeg oppdaget det tilfeldigvis. De skrev at de ikke kunne dokumentere at montør hadde sendt dem regning. Alikevel nektet de å slette kravet. Utrolig dårlig! Styr unna!

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:50

Hei Hilde, Dette høres veldig merkelig ut, i en feilmelding informerer kundebehandlere alltid om montørgebyr skulle feilen ligge hos deg og ikke "oss"/homenet. Men om du sier du har fått beskjed fra montør om at dette ikke skal koste noe, vil jeg gjerne at du sender oss en mail på dette slik at vi kan sjekke dette nærmere. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (4)

Forsåvidt ukomplisert å installere hjemme

Omtale av  Andrei

Samlet sett meget fornøyd, raskt svar over telefon fra kundeservice når det skulle oppstå f.eks. avvik ved leveranse av materiell.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:50

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Anbefales ikke

Omtale av  Petter

Bestilte fiber under første utbygging i Hamna Tromsø, fikk ustabile leveranser og etter utallige samtaler med kundeservice gikk jeg tilbake til Canal Digital som leverer stabilt. Etter et par år fikk jeg et nytt tilbud som virket veldig bra og rimelig som jeg aksepterte, men etter 4 måneder med venting på montør viste det seg at bestilling var falt ut og jeg måtte på ny venteliste. Ergo, ikke fornøyd med kvalitet eller kundeservice eller oppfølgning.

Nyttig (3)

Styr unna

Omtale av  Mats F

Dårlig kundeservice og leverer langt unna hastigheten de lover. Jeg skal ha 1000/1000 men får 40/200

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:48

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Beklager å høre du har problemer med hastigheten, du skal selvsagt ikke betaler for noe du ikke får. Dette ønsker vi å finne en løsning på å må derfor be deg kontakte oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR