HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppsto teknisk feil, slik at vi ble uten internett. Men det var veldig dårlig informasjonsflyt fra HomeNet, måtte selv etterspørre oppdatering på saken. Først etter det var gått 8(!) dager begynte jeg å meldinger med oppdateringer om saken. Nå selv om saken har blitt rettet er vi fortsatt uten internett (15 dager), så måtte opprette ny feilmelding. Jeg er fortsatt usikker på når jeg kommer til å få internettet tilbake. Forsåvidt er det veldig lettvint at HomeNet også tilbyr kundeservice via Chat der man får muligheten for å få tilsendt transcript av samtalen som er bra for oppfølging og referanse. Jeg forventer å få en melding med en gang HomeNet registrerer en feil. Selv meldinger som sier at de ikke vet hva det skyldes men at de holder på å diagnostisere, er verdifulle siden dem skaper tillit til at jeg vil få informasjon så fort den er tilgjengelig.
Hei, Beklager å høre saksgangen ikke har godt som forventet her, dette må jeg bare beklage å tar dette med oss videre. Vi overvåker ikke enkelt linjer og har dessverre ikke muligheten til å varsle enkelt kunder som mister nettet. Mister dere nettet er det viktig at dere gir beskjed så fort som mulig slik at vi kan begynne feilretting. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Plutselige mistet jeg Internetttilgangen. Chatte først. Men ble anbefalt å ringe. Ringte og fikk snakke med en hyggelig mann. Etter kort tid fant han feilen. Feilen var en forsterker som jeg brukte på et distalt soverom. Jeg hadde slått av hovedsikringen og dermed trodde ruteren at forsterkeren var hovednettverket. Min feil. Men de fattet hva som hadde skjedd! God problemløsning Jeg vil virkelig anbefale HomeNett💪
Hei Per, Godt høre vi sammen kunne finne en løsning på problemet du opplevde. Takk for din omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Elendig nettkvalitet. Klagde, og de bestilte montør uten å informere oss om kostnader. Vi avbestilte montør straks så han kom ikke. Montør skrev han ikke skulle ta betalt. HomeNet skrev at hvis montør ikke krevde noe skulle de ikke kreve noe. Alikevel krevde de over kr. 2000 for montør som ikke hadde vært der noen måneder senere. Lagt til i en avtalegiro så man ikke skulle merker det. Jeg oppdaget det tilfeldigvis. De skrev at de ikke kunne dokumentere at montør hadde sendt dem regning. Alikevel nektet de å slette kravet. Utrolig dårlig! Styr unna!
Hei Hilde, Dette høres veldig merkelig ut, i en feilmelding informerer kundebehandlere alltid om montørgebyr skulle feilen ligge hos deg og ikke "oss"/homenet. Men om du sier du har fått beskjed fra montør om at dette ikke skal koste noe, vil jeg gjerne at du sender oss en mail på dette slik at vi kan sjekke dette nærmere. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Samlet sett meget fornøyd, raskt svar over telefon fra kundeservice når det skulle oppstå f.eks. avvik ved leveranse av materiell.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Bestilte fiber under første utbygging i Hamna Tromsø, fikk ustabile leveranser og etter utallige samtaler med kundeservice gikk jeg tilbake til Canal Digital som leverer stabilt. Etter et par år fikk jeg et nytt tilbud som virket veldig bra og rimelig som jeg aksepterte, men etter 4 måneder med venting på montør viste det seg at bestilling var falt ut og jeg måtte på ny venteliste. Ergo, ikke fornøyd med kvalitet eller kundeservice eller oppfølgning.
Dårlig kundeservice og leverer langt unna hastigheten de lover. Jeg skal ha 1000/1000 men får 40/200
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Beklager å høre du har problemer med hastigheten, du skal selvsagt ikke betaler for noe du ikke får. Dette ønsker vi å finne en løsning på å må derfor be deg kontakte oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Hadde 1000/1000 linje fra Homenet og den har fungert i ca 3 år - så fikk de feil på utstyret og nekter å fikse det - så når jeg klagde endret de avtalen å ga meg 100/100 linje og prisreduksjon på 100,- Etter en post på facebook i en gruppe for nabolaget her (1241 medlemmer) viser det seg at mange sliter med akkurat det samme ... bytter så snart jeg får mulighet
Hei, Dette høres veldig merkelig ut, her må jeg be deg kontakte oss på mail eller telefon slik at vi kan undersøke dette næremere. Vennlig hilsen Mads | HomeNet