HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er ikke god dekning her på Nordkisa, på Lisletta. Det er en veldig minus, synes jeg, fordi slik er det ikke med andre leverandører av nett. Det jeg synes er bra med dere nå, er at man kan ringe dere til et nr. som ikke koster noe. For det var veldig dyrt å kontakte dere på tel nr 07900.
Veldig enkelt og lett å bestille og montere opp. Fikk veldig god hjelp av serviceen.
Vi har vært kunde i 6 år ca, å sjeldent vært plaget. Får bestandig god service når vi ringer og god hjelp. Samt er HomeNet veldig billig. Tusen takk for jobben dere gjør :)
Altfor lang ventetid på hjelp, dere burde ringt opp igjen på tlf. nr vårt. :((( 5sifret nr koster "flesk".
Veldig bra service. Prosesser gjennomført. Problemet var ikke løst, men var definert. Ble informert alt større områder var uten nettverket.
Rask service, men møntørene er ikke alle like erfaren. Måtte betale 2 ganger ved installasjon.
+: Hastighet er relativt greit, jeg vet fra andre venner som bor i Bergen sentrum at det er vanlig å har dårlig hastighet når mange bruker internett samtidig (dvs. I aften eller om helg). -: Om 07.06.2017 fikk jeg en regning fra HomeNet hvor det informerte meg at det har endret sine avtalevilkår og innførte en faktureringsgebyr. Det var ulovlig for forskjellige grunner: [1] Ekomloven krever at "endring i eller opphør av avtale kan tidligst tre i kraft en måned etter at varsel er sendt sluttbruker". HomeNet sine avtalevilkår også sier "Ved endring er som må antas å ha en viss betydning for Kunden, skal HomeNet varsle Kunden minimum 1 - én - måned før endringen trer i kraft". Jeg tror at innføring av en gebyr som øker månedsprisen med 15% har "en viss betydning" til meg. [2] Jeg prøvde å avslutte kontrakt fordi jeg var veldig misfornøyd med HomeNet sine forretningspraksis av å innføre gebyrer uten varsel og med generelt veldig dårlig kommunikasjon - noen jeg har rettighet til med endring av avtalevilkår - uten suksess. Siste kommunikasjon med HomeNet bare sier at "Her har det vært misforståelse fra vår side. Det som er tilfellet er at det har vært en systemsvikt som har endret fra elektronisk til papirfaktura, og det beklager vi. "Jeg har ikke lyst til å bli utsett slike "tilfeller". Hvis jeg ikke hadde intervenert, slike "tilfeller" burde ikke ble oppdaget og jeg burde har betalt denne gebyr hele kontraktsperioden.