HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble ført bak lyset av selger, og når jeg endelig skjønte hva som hadde skjedd og avbrøt bestillingen fikk jeg en faktura på 2500,- i posten! De nektet noe ansvar. Useriøst og i grenseland svndl.
Hei Pernille, Vi, som alle andre leverandører opererer med en angrefrist på 14 dager. Dersom inngått avtale sies opp etter angrefristen er gått ut vil man i henhold til våre avtalevilkår, samt underskrevet kontrakt faktureres et annulleringsgebyr. Ved å inngå en avtale med en leverandør samtykker man til at man har gjort seg kjent med vilkårene og betingelsene som følger med avtalen. Dersom noe fremdeles er uklart etter din kontakt med oss tidligere i dag er du velkommen til å kontakte oss via telefon eller chat så hjelper vi selvsagt :-) Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Leier leilighet inkl. med homenet, aldri vært borti noe så tregt. Styr unna, spesielt hvis du gamer, bruker mobiltelefon, nettbrett og tv. Hvis du bruker internett/wifi generelt så velg heller telenor. Myyyye bedre.
Hei Celina, Dersom du opplever problemer med wifi anbefaler vi deg å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/gjor-ditt-tradlose-nett-bedre/ , her finnes det mange nyttige tips. Kontakt oss gjerne direkte også dersom det er noe vi kan bidra med. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Elendig dårlig informasjon. Går og banker på hos folk og lurer dem til å undertegne kontrakter.
Hei Susan! Dette hørtes ikke bra ut. Vi vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, eller via vår chatløsning på www.homenet.no slik vi kan se på saken din! Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Hei. Jeg må beklagelig sterk fraråde Homnett. Ved etablering (kontrakt) i 2019 sommeren. og estimert 1 år ventetid så viste seg til slutt å bli 2 år og 6-9 mnd før etableringen av fiberen kunne gjennomføres. Da hadde jeg flyttet og leier ut samme huset og avtalte overdragelse til leietager men med bortfall av etableringskostnad pga forsinkelse, Men hvis leietager ikke ville bli med så Ville jeg si opp avtalen på grunn av vesentlig forsinkelse som en mangel. I etterkant nå august. 2022. Mars overtok leietager og betaler mnd pris og det ble avklart at ingen av oss skulle betale etablering. Plutselig ifra ca mai så ombestemte homenett seg og begyne å sende da faktura både for abonnement og etablering til meg. Etter vesentlig kontakt av meg og leietager så ender nå endelig mnd så skulle det være i ordnen, men nå begynt å få etableringsfakturaer igjen. Det er med bakgrunn av en helt ironisk holdning til kundeforholdet at jeg skriver denne meningen. Kommer desverre ALDRI til å vurdere homenett i framtiden på grunn av min erfaring. Jeg ønsker dem lykke til videre med renome og kunderelasjon arbeider sitt som må jobbes. KLagesak er sendt og faktura bestridiges. Endelig punktum er desverre ikke kommet og tidsbruk og tanketid brukt på dette så ville jeg heller betalt overpris og vært lykkelig uvitende kunde hos noen andre.
Hei, Dette høres ikke bra ut, vi bekalger for at du har hatt den opplevelsen med oss og vil gjerne fikse opp i dette! Gjerne send oss en mail til [email protected] med saken din så skal følge dette opp! Mvh Mohammed | HomeNet
Etter å ha byttet fra Telenor til HomeNet opplever vi til stadighet problemer med nettet. Det trådløse nettet leverer ikke i nærheten av lovet hastighet og mesh-ruterne de leverte har svak rekkevidde. Endte opp med å koble til vårt gamle utstyr som ga noe bedre hastighet. Nettet virker ustabilt og vi må stadig slå av strømmen på utstyret for å komme på nett igjen. Ganske irriterende. Etter endt bindingstid går vi tilbake til Telenor.
Hei Daniel, Dette hørtes ikke bra ut. Vi ønsker gjerne at du kontakter oss via telefon eller chat for videre feilsøk slik at vi finner en løsning på problemene du opplever. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Vi har aldri hatt i nærheten av den hastigheten vi betaler for. Elendig kundeservice.
Hei, Siri! Synd å høre at du ikke får forventet hastighet, dette vil vi gjerne hjelpe deg med, da trenger vi at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Frida | HomeNet
Enda verre enn anmeldelsene, IKKE la sameiet bytte! Ingen TV, elendig nett.
4663 Hei Penny, HomeNet er ikke en TV leverandør, men kun internett. Om du har problemer med tv signalene dine så vil vi derfor anbefale deg å ta kontakt med tv leverandøren din. Når det kommer til problemer på nettet så vil vi gjerne finne en løsning for deg, men vi trenger da at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | HomeNet