HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei. Jeg må beklagelig sterk fraråde Homnett. Ved etablering (kontrakt) i 2019 sommeren. og estimert 1 år ventetid så viste seg til slutt å bli 2 år og 6-9 mnd før etableringen av fiberen kunne gjennomføres. Da hadde jeg flyttet og leier ut samme huset og avtalte overdragelse til leietager men med bortfall av etableringskostnad pga forsinkelse, Men hvis leietager ikke ville bli med så Ville jeg si opp avtalen på grunn av vesentlig forsinkelse som en mangel. I etterkant nå august. 2022. Mars overtok leietager og betaler mnd pris og det ble avklart at ingen av oss skulle betale etablering. Plutselig ifra ca mai så ombestemte homenett seg og begyne å sende da faktura både for abonnement og etablering til meg. Etter vesentlig kontakt av meg og leietager så ender nå endelig mnd så skulle det være i ordnen, men nå begynt å få etableringsfakturaer igjen. Det er med bakgrunn av en helt ironisk holdning til kundeforholdet at jeg skriver denne meningen. Kommer desverre ALDRI til å vurdere homenett i framtiden på grunn av min erfaring. Jeg ønsker dem lykke til videre med renome og kunderelasjon arbeider sitt som må jobbes. KLagesak er sendt og faktura bestridiges. Endelig punktum er desverre ikke kommet og tidsbruk og tanketid brukt på dette så ville jeg heller betalt overpris og vært lykkelig uvitende kunde hos noen andre.
Hei, Dette høres ikke bra ut, vi bekalger for at du har hatt den opplevelsen med oss og vil gjerne fikse opp i dette! Gjerne send oss en mail til [email protected] med saken din så skal følge dette opp! Mvh Mohammed | HomeNet
Etter å ha byttet fra Telenor til HomeNet opplever vi til stadighet problemer med nettet. Det trådløse nettet leverer ikke i nærheten av lovet hastighet og mesh-ruterne de leverte har svak rekkevidde. Endte opp med å koble til vårt gamle utstyr som ga noe bedre hastighet. Nettet virker ustabilt og vi må stadig slå av strømmen på utstyret for å komme på nett igjen. Ganske irriterende. Etter endt bindingstid går vi tilbake til Telenor.
Hei Daniel, Dette hørtes ikke bra ut. Vi ønsker gjerne at du kontakter oss via telefon eller chat for videre feilsøk slik at vi finner en løsning på problemene du opplever. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Vi har aldri hatt i nærheten av den hastigheten vi betaler for. Elendig kundeservice.
Hei, Siri! Synd å høre at du ikke får forventet hastighet, dette vil vi gjerne hjelpe deg med, da trenger vi at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Frida | HomeNet
Enda verre enn anmeldelsene, IKKE la sameiet bytte! Ingen TV, elendig nett.
4663 Hei Penny, HomeNet er ikke en TV leverandør, men kun internett. Om du har problemer med tv signalene dine så vil vi derfor anbefale deg å ta kontakt med tv leverandøren din. Når det kommer til problemer på nettet så vil vi gjerne finne en løsning for deg, men vi trenger da at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | HomeNet
Bestilte fiber for ca. 1/2 år siden. For et par uker siden ble vi oppringt av kundebehandler i Home Net. Vedkommende forklarte at det kom til å ta endel lengre tid enn forventet, og om vi derfor ønsket å avbestille. Vi takket ja til å avbestille. I går kom faktura med avbestillingsgebyr på kr 9000. Det er jo helt UTROLIG RART at leverandør AKTIVT ringer opp kunden for å tilby å avbestille, uten å opplyse at vanlig gebyr gjelder. Hvorfor I ALLVERDEN gjør dere det? For å få inn penger uten å slippe å levere noe som helst? Du snakker om å prøve å svindle folk altså.
Hei, Cecilie! Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på telefon 38990100 på hverdager mellom 08-21. Med vennlig hilsen, Espen | HomeNet
Jeg har vært kunde hos Homenet i mange år. Veldig ustabilt nett. Nytter ikke å klage når det oppstår et problem. Får bare generelle svar som ikke bidrar til å løse problemet. Vi ble i vår plutselig uten internett og var det i en hel måned. EN HEL MÅNED! Har vært i kontakt med kundeservice mange ganger og venter fortsatt, nesten 3 mnd. etterpå, på tilbakebetaling av mine 398 kroner til oppgitte kontonummer. En liten beklagelse for det hele hadde også vært et pluss, men jeg innser nå at det er for mye å håpe på. For vedkommende fra Homenet som leser dette er saksnummeret (sensurert), og du trenger ikke svare på dette innlegget, jeg har rett og slett gått lei av overfladiske ord og tomme løfter fra dere. Min erfaring med Homenet er at hvis du ikke stiller noen krav til det du betaler for, ja da er Homenet det riktige valget for deg. Hvis du derimot verdsetter å bli tatt på alvor som kunde, da bør du tenke deg grundig om før du velger Homenet. Jeg er redd Homenet ikke forstår hva en kunde er. Håper dette kan være nyttig informasjon for andre.
Hei, Jan! Først vil jeg gjerne beklage om du har vært uten nett så lenge. Det er svært uheldig. Det er klart du skal bli kompensert/tilbakebetalt for dette, da dette aldeles ikke høres bra ut. Jeg har dessverre for lite info her til å finne din sak, så jeg ber om at du tar kontakt med oss slik at vi kan få rettet opp i dette. Saksnummeret du skriver her blir sensurert grunnet strenge personvernsregler, så jeg kan ikke søke på dette heller. Vi verdsetter våre kunder høyt, og kundeservice har høy prioritering hos oss, så det er svært beklagelig at du har denne oppfattelsen av oss. Og som nevnt ønsker vi gjerne å bedre dette. Ta gjerne kontakt på 38 99 01 00 slik at du kommer i kontakt med våre kundebehandlere direkte, slik at vi kan finne en løsning på dette. Med vennlig hilsen, Espen | HomeNet
Nå har vi ikke hatt nett på 2 timer,prøver og ringe men det er stengt det er for dårlig og stenge kl 3 på en lørdag.Finner ikke ut noe om at det er feil noe sted alt for dårlig.
Hei Turid, Våre åpningstider i helger er 10-15 på chat, men vi har teknikere på jobb hele døgnet som fanger opp dersom større feil skjer. Er feilen kun internt hos deg må denne meldes i våre åpningstider. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net