HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært uten nett i flere dager nå. Jeg snakker med homenet og de sier de skal feilsøke å ringe meg opp igjen. Det skjer ingenting. Det er elendig service, og det virker som de ikke bryr seg om kundene sine. Jeg angrer virkelig på at jeg har valgt dette selskapet da jeg må forholde meg til daglige ustabiliteter og at jeg plutselig ikke kan vite om nettet mitt forsvinner ut av det blå i noen dager. Hold dere unna dette selskapet.
Hei Kalle, Vi ønsker å komme i kontakt med deg, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Slik skal det selvsagt ikke være så derfor be vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg er fornøyd med det jeg fått hittil så ellers takk
Hei Per, Takk for din omtale her på bytt.no, godt å høre alt går som det skal. Ta kontakt skulle du ha noen problemer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Det å levere internet skal i disse dager være en smal sak, men Homenet presterer å feile på dette området. Oppkobilingen deres er utrolig ustabil, og flere ganger om dagen vil linjen kollapse med store mengder packetloss og høy latens, samt tap av båndbredde. Hold dere unna.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi ønsker å komme i kontakt med deg, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Slik skal det selvsagt ikke være så derfor be vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Lover gull og grønne skoger, tar ikke ansvar for selskapets feil og belaster 3000 kroner i bruddgebyr fordi de ikke kan videreføre avtalen til ny adresse som de bekrefter da jeg inngikk avtalen. Siden jeg fikk dette muntlig fra selger og ikke kan henvise til skriftlig bekreftelse vil de da kreve inn 3000 kroner for internett jeg har hatt i en måned. Ingen i selskapet vil ta ansvar men setter meg videre til avdeling etter avdeling. STYR UNNA!
Hei Rebecca, Her ønsker vi selvsagt å finne en løsning, slik at du kan forbli kunde hos oss og selvsagt sjekke hva som har skjedd her iforhold til videreføringen og dette bruddgebyret. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan sjekke dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Verre kundeservice skal man lete lenge etter! Montør dukket ikke opp 2 dager på rad, ga beskjed samme dag som de skulle komme og montere opp. Kundeservice var ekstremt frekke... velg alt annet enn homenet
Hei, Beklager å høre hvordan oppkoblingen og hvordan din opplevelse var. Slik skal det selvsagt ikke være, vi ønsker selvsagt å kunne hjelpe deg/dere som kunder så godt vi kan. Vi beklager igjen, skulle du ønske å komme tilbake til oss så skal vi ta deg imot med åpne armer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Dette er første omtalen jeg noen gang skriver, men jeg har aldri opplevd så bra kundeservice før! Da sameiet nå fikk bredbånd fra Homenet var jeg sein med registreringa på nett. Homenet hjalp meg med en gang gjennom registreringa på torsdagskvelden, og kommende søndag var nytt fiber i leiligheten på plass. Da jeg skulle hente TV-boksen fra viasat, var denne i huseiers navn. Både viasat og Homenet kunne ikke gjøre noe for å endre navnet på eier av avtalen da jeg hadde fått bindingstiden, så Homenet tilbydde å ringe Viasat for meg, for å finne en løsning. Imponerende! Internettet funker veldig bra etter første uka.
Hei, Vi takker for din positive omtale her på bytt.no, dette setter vi stor pris på. Flott å høre at alt er i orden og skulle det være noe er det bare å ringe. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg synes homnet er det verste nettet som finnes, jeg og en kompis skulle spille fortnite men nettverket var så dårlig at det ikke gikk, nettverket datt ut og inn hele tiden og det var ikke komfortabel opplevelse
Hei Knut, Beklager å høre at spill kvelden deres ikke gikk som planlagt, nå kan jeg dessverre ikke se hvilken linje du/dere har. Men vi ønsker selvsagt å se inn på problemene dere opplever, slik at vi kan finne en løsning. Derfor be vi om at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet