HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Medfølgende abonnementet får du en udugelig router/modem som gjerne må startes på nytt en gang om dagen eller oftere. Hastigheten på linjen vår skal være 25/5, men jeg har ikke sett nedlastningshastighet som har vært raskere enn 0,5 mb i sekundet. Vi har blitt festet til denne avtalen i et år fordi en i husholdningen takket ja til en oppgradering. Da hadde vi allerede slitt med et abonnement fra dem i over et år. Så ikke bare leverer de ikke produktene de tilbyr, men de anbefaler også kampanjer med lovnader om at det skal løse problemene. I realiteten fortsatte problemene og den oppgraderte hastigheten har vi ikke sett noe til. De gangene jeg har hatt kontakt med kundeservice har de ikke virket spesielt bekymret for å miste kunder og på et tidspunkt la personen bare på røret når jeg truet med å skifte leverandør. Det virker ikke som de har noe lovverk å forholde seg til når det kommer til hva de selger og hva du faktisk får. Anbefaler på det sterkeste å styre unna dette selskapet.
Personen som ringte meg for å få meg til å bytte til Homenet var ikke ærlig, og lurte meg til å skrive under. Tok meg mangfoldige timer, og mange telefoner for å rette på skaden. Få alt skriftlig! Internettet i seg selv er ok, men falt ut ca en gang i uken. Mistet den fullstendig en gang, men fikk den tilbake en dag eller to senere.
Har hatt problemer fra dag en med hastighet og til tider ikke eksisterende nett. Kunde service har stort sett vært hyggelige, men har som botemiddel skrudd hastigheten på linja opp og ned hver gang vi har ringt og de har skyldt på Apple produktene våre. Vi har gått hele helger uten nett og brukt timevis på telefon med kundeservice uten at det nytter. Vi har nå sagt opp vår avtale med Homenet og vil hverken anbefale de videre eller vurdere de ved senere anledninger.
Er du ute etter ustabilt nett, kundeservice som ikke holder det de lover, linje som er langt utenfor det du har bestilt... Da bør du bestille Homenet! Nå skal jeg avbestille hele den elendige avtalen jeg forpliktet meg til hvis jeg fikk en elendig router på kjøpet. Jeg trodde at det var bare meg som hadde disse problemene, men min far som også har homenet hadde nøyaktig det samme dritten. Og når modemet ikke fungerer så får jeg beskjed om "kjøp nytt". Herregud for et elendig internett leverandør. STYR UNNA!
Bestilte bredbånd fra de, ettersom Telenor var veldig ustabile. Ble lovet en fast pris, og at grunnen til at fastprisen var så lav, var fordi HomeNet var medlem av Huseiernes Landsforbund. De sa at jeg ble automatisk medlem av Huseiernes Landsforbund, men skulle ikke betale noe ekstra i forhold til dette, og at medlemskapet skulle automatisk avsluttes etter 1 år. Har sendt en sak til de, men om dette er sant, så benytter jeg meg av angrefristen.
Ble lovet en stabil og rask linje på 14-21Mb via telefonsalg. Etter oppkobling var hastigheten på 2, 5Mb. Ringte tekniker som prøvde å sette opp hastigheten, men det gikk ikke. De sa de skulle prøve dagen etter. De sa de skulle gi tilbakemelding, men det gjorde de heller ikke. Angrefristen er 14 dager etter bestilling i følge Homenet. Jeg mottok ikke modemet før etter 2 mnd, etter bestillingen. Man må jo kunne teste utstyret slik at man kan angre hvis det ikke fungerer tilfredsstillende. Etter 2 dager bestilte jeg abonnement fra Telenor som jeg hadde tidligere. Telenor leverte linjehastighet på 26Mb som fungerte strålende.