HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt for tregt internet, ikke mulig å strømme film på grunn av hakking. Telefon til Homenet resulterte i tilsendt ny Zyxel bokser x 2 som skulle speede opp nettet. RiksTV samarbeider med Home-net og ble irritert da jeg sa vi måtte ha nye rutere, fordi avtalen de hadde seg imellom sa at hovedkabelen skulle legges helt til der hovedTV i huset står. Boksene har ikke medført raskere internett. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Sitter i lange køer for å kommunisere med RiksTV og HomeNet som skylder på hverandre.
4663 Hei Maria, Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg har desverre ikke tilstrekkelig informasjon for å finne saken din her, men anbefaler deg å kontakte oss direkte på telefon eller chat slik at vi kan forsøke å hjelpe deg og rette opp i dette. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Kabelen ble installert ca. to uker etter bestilling. Raskere enn jeg forventet. Installatøren ringte dagen før og kom til avtalt tid. Har 500/500 mbit og ingen problemer med hastighet eller stabilitet så langt. Veldig konkurransedyktig månedspris (området har inngått fellesavtale). Høyt installasjonsgebyr p.g.a. utbyggingskostnadene, men det er forståelig. Installatør hadde ikke med trådløst aksesspunkt som var inkludert i avtalen, men etter litt om og men blir den ettersendt. Alt i alt er erfaringen min positiv.
Hei Trond, Det er vedlig godt å høre at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Bestilte homenet i slutten av juni til leilighet vi skulle flytte inn i 1.juli. Leiligheten hadde ikke hadde noe Internett fra før, ville derfor få det ordnet så fort som mulig. Sa de kunne få montør til å installere 30.7 mellom 8-16. Jeg venta hele dagen uten at det kom noen. Ringte homenet, og da tikka det inn en melding (1610) om ny dato for montør 17.8. .. Dagen før fikk vi ny melding igjen om utsettelse til 7/9. Dette er helt uholdbart, og vi sa derfor opp avtalen. (Bytta til konkurrent, som har fått fikset alt på under to uker)
Hei Hilde, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det er dessverre vanskelig å sette seg inn i hva som har skjedd her uten tilgang til din kundeinformasjon, men ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Ser dere har svart på omtalen vedrørende brannfarlig utstyr her. Nå har det seg slik at jeg har vært i kontakt med dere 3 ganger om det samme problemet. Siste gangen fikk jeg beskjed om at jeg kunne velge mellom at dere kom å «kjente på utstyret» og ikke tok det med, og måtte da regne med å betale 2000 NOK for dette, eller at jeg ville få samme sms som sist. I den står det følgende: «vedrørende din innmeldte sak angående varm hjemmesentral, er den ikke brannfarlig. Det er sikkerhetsmekanismer i programvaren som sørger for å skru av alt som genererer varme når den når en viss temperatur. Det er helt trygt å la denne stå påskrudd. Mvh Homenet». Når jeg ringer tilbake for å gi beskjed om at dette er en uakseptabel måte å håndtere saken på, får jeg beskjed om at dette har deres leverandør lovet dere at ALLTID stemmer og at dere derfor ikke vil ta noe mer ansvar for det. Skal det en brann og et dødsfall til før dere bytter leverandør eller innrømmer at alt teknisk utstyr kan ha en feil? Dere kan ikke konkludere med dette uten å ha sjekket utstyret dere har satt ut. Så nei. Det er ingen vits i å ringe dere igjen for å få den samme beksjeden for tredje gang. Dere må endre praksis for hvordan dere håndterer slike klager, så kan dere ta kontakt med meg (og alle andre som har ringt om samme problem - kundeservice sa sist at dette var en vanlig tilbakemelding dere pleide å få). Skjerp dere og ta ansvar.
Hei, Line! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Vi vil selvfølgelig gjøre alt vi kan for at kundene våres skal føle seg trygge og ivaretatt, og forstår hvordan dette kan fremstå. Jeg kan desverre ikke dele din kundeinformasjon grunnet juridiske årsaker knyttet til personvern, men vil gjerne spesifisere at kostnaden for montør vil forekomme om montør finner ut at det ikke er feil med utstyr når han er på besøk. Sendes montør ut og finner ut at det er feil med utstyr vil dette selvfølgelig bli byttet og du skal ikke bli belastet for kostnaden av oppdraget. Om du ønsker en ny sak kan du kontakte oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på hjemmesiden vår www.homenet.no Vi beklager igjen, og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Skulle fått dette installert før sommeren 2020 ,men ingen ting er påkoblet her nesten 2 år etter kontrakten ble signert og mange lovord fra selgeren. Ser det har stått noen orange kveiler med kabler her i gården nå i flere mnd :-( Skulle si opp avtalen for noen mnd siden,men da kom det en faktura i posten på nesten 10k. Så dette selkapet har ingen tillit fra meg lenger. Kanskje jeg kan få lov å si opp nå?
Hei, Jeg er dessverre ikke kjent med din leveranseprosess da jeg ikke har tilstrekkelig informasjon å finne deg med i våre systemer. Det er leit å høre at du opplever å vente lenge på fibertilkoblingen. Dessverre kan forsinkelser forekomme i utbyggingen, men vi tilstreber å kunne levere så fort som mulig. Ta gjerne kontakt med oss direkte via telefon eller chat dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
I gjeldende stund legger Home Net fiber i vårt område i Lillestrøm og ser akkurat nå ut av vinduet kl 2115 hvor både innkjørselen til huset og garasjen er gravd opp, UTEN at dette har blitt varslet på forhånd,. har nå sammen med 1 nabo ikke vært i stand til å komme ut eller inn siden 1700, så naboene i 70 årene og deres leieboere, samt undertegnedes sønn må parkere og hoppe over gjerder for å komme hjem. skal ikke dette varsles på forhånd? hvis det er sånn Home Net opererer ved å ta seg til rette uten å varsle, så angrer jeg ikke et sekund på at jeg takket nei.
Hei Eirik, Det er vanskelig for meg å få sjekket opp i dette uten noe konkret informasjon, men det skal selvsagt ikke være sånn at noen blir stengt inne på eiendommen sin som følge av vår graving. Ta gjerne kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket dette videre med riktig avdeling. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Tatt flere år og spaden ikke satt i jorda ennå, de påsto at dette ikke skulle ta mer enn et år maks. Nå må jeg avbestille fordi jeg skal selge huset , gebyr 9000 kr. 14 dagers angrerett fra du får abb vilkår tilsendt ! I tillegg må kunde ordne graving selv, inne på egen eiendom, noe som ikke ble formidlet, enda jeg spurte ettertrykkelig om det var flere utgifter ifm oppstart. iflg abb vilkår kan de avbryte utgraving etc , eks hvis de ikke får grave tillatelse etc , helt uten egne forpliktelser. Altså helt uten risiko for dem , all risiko over på kunden. Hvor er forbruker rettighetene , og er dette i det hele tatt lov ?? Kun abb vilkår tilsendt , ingen formell underskrift fra min side , lurer derfor på om det er juridisk bindende i det hele tatt ?! Noen som vet ?
Hei, Dersom du skal flytte fra adressen abonnementet er bestilt på vil jeg anbefaler deg å høre med ny eier av boligen om det kan være interessant for de å overta bestillingen din. Når det kommer til egeninnsatsen du beskriver her er dette noe som fremkommer tydelig både i kontrakt og avtalevilkår. Dersom du mener å ikke ha underskrevet noe hos oss vil vi selvfølgelig sjekke dette, og oppfordrer deg derfor til å kontakte oss via telefon. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net