HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I gjeldende stund legger Home Net fiber i vårt område i Lillestrøm og ser akkurat nå ut av vinduet kl 2115 hvor både innkjørselen til huset og garasjen er gravd opp, UTEN at dette har blitt varslet på forhånd,. har nå sammen med 1 nabo ikke vært i stand til å komme ut eller inn siden 1700, så naboene i 70 årene og deres leieboere, samt undertegnedes sønn må parkere og hoppe over gjerder for å komme hjem. skal ikke dette varsles på forhånd? hvis det er sånn Home Net opererer ved å ta seg til rette uten å varsle, så angrer jeg ikke et sekund på at jeg takket nei.
Hei Eirik, Det er vanskelig for meg å få sjekket opp i dette uten noe konkret informasjon, men det skal selvsagt ikke være sånn at noen blir stengt inne på eiendommen sin som følge av vår graving. Ta gjerne kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket dette videre med riktig avdeling. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Tatt flere år og spaden ikke satt i jorda ennå, de påsto at dette ikke skulle ta mer enn et år maks. Nå må jeg avbestille fordi jeg skal selge huset , gebyr 9000 kr. 14 dagers angrerett fra du får abb vilkår tilsendt ! I tillegg må kunde ordne graving selv, inne på egen eiendom, noe som ikke ble formidlet, enda jeg spurte ettertrykkelig om det var flere utgifter ifm oppstart. iflg abb vilkår kan de avbryte utgraving etc , eks hvis de ikke får grave tillatelse etc , helt uten egne forpliktelser. Altså helt uten risiko for dem , all risiko over på kunden. Hvor er forbruker rettighetene , og er dette i det hele tatt lov ?? Kun abb vilkår tilsendt , ingen formell underskrift fra min side , lurer derfor på om det er juridisk bindende i det hele tatt ?! Noen som vet ?
Hei, Dersom du skal flytte fra adressen abonnementet er bestilt på vil jeg anbefaler deg å høre med ny eier av boligen om det kan være interessant for de å overta bestillingen din. Når det kommer til egeninnsatsen du beskriver her er dette noe som fremkommer tydelig både i kontrakt og avtalevilkår. Dersom du mener å ikke ha underskrevet noe hos oss vil vi selvfølgelig sjekke dette, og oppfordrer deg derfor til å kontakte oss via telefon. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Opprettet e-faktua med Arvato Finans AS som er HomeNets faktureringsselskap. Etter over 2 år har de enda ikke greid å levere e-faktura selv etter gjentatte purringer. Har sjekket med banken at feilen ikke ligger der. HomeNet er også særdeles glad i å skru opp prisen på tjenesten. Fikk en pris på 109 kr/ mnd. I løpet av kort tid gjorde den flere byks uten at man mottar noen som helst varsling i dag er prisen på samme tjeneste oppe i 617 kr/mnd.
Hei Bjørn, Dette hørtes noe merkelig ut. Så lenge e-faktura er opprettet riktig i din nettbank er det ingenting hos oss som skal hindre at dette går gjennom. I og med at jeg ikke har din kundeinformasjon tilgjengelig her er det derfor vanskelig å få sjekket opp i saken, men ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi får hjulpet deg med dette. Når det kommer til prisen på abonnementet vil vi, som alle andre leverandører av og til være nødt til å øke prisen på tjenesten. Dette er for å kunne vedlikeholde linjer, nødvendig drift og oppgraderinger. Du har fremdeles markedets beste pris på ditt bredbånd, men ta gjerne kontakt med abonnementsavdelingen vår slik at de får sjekket om det er mulig å gi deg en enda lavere pris. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Jeg har vært fornøyd med alle tidligere kundeforhold til bredbåndsleverandører og hadde håp om at HomeNet skulle fungere godt, da dette ble tilgjengelig i nærområdet for snart 1 år siden. Daglig leder har erfaring fra et av de selskapene jeg har vært fornøyd med tidligere, og lovnaden om lynraskt fibernett var fristende. Dessverre har kundeforholdet vært preget av avtalebrudd, spesielt hastigheten har vært svært mye lavere enn det jeg betaler for, jeg har tatt gjentatte målinger med ulike speedtester, typisk ligger de 15 - 75 mbps, avtalen er "opptil 1000 Mbit/s". Jeg har brukt anslagsvis 60 timer i telefon og chat med kundeservice og teknisk support, og ingen finner noe feil, det er jeg som blir sittende med ansvaret. Det nærmeste de kommer en forklaring er at forsterkerne "air ties" er feil satt opp og derfor ikke fungerer i et stort hus. Tidligere har jeg ikke hatt behov for mer enn en hovedsentral. Alt ser riktig ut, fra HomeNets side. Alle målinger er korrekte, fra deres side. Da hjelper det ikke at jeg faktisk har et problem. Det er ikke HomeNets problem. Nå har nettet brutt helt ned. Jeg vært uten internett hjemme i to døgn, og servicetekniker ble etter ett døgn bekreftet bestilt. Jeg har i dag ventet de tre timene som var satt for intervall, men teknikeren dukket ikke opp, og ga heller ikke beskjed. Når jeg da ringte kundeservice i HomeNet for å purre på tekniker svarer kundeservice at de ikke kan få tak i vedkommende, eller selskapet han er ansatt i, etter kl 16. Så da må jeg bare vente et døgn til. Dette føyer seg inn i rekken av forferdelige kundemøter hvor jeg som kunde ikke på noe tidspunkt har opplevd at det systemet HomeNet har satt opp av teknikk og personer duger for meg som kunde. Når jeg rettet en klage til kundeservice på noe jeg opplever som avtalebrudd, nekter kundekonsulenten å ta i mot klagen, og hevder istedet: "det blir derfor ikke et avtalebrudd, du får da avslag fra meg på denne "klagen" ". Jeg har aldri opplevd å være så maktesløs som kunde noe sted. Nå blir det doble kostnader ut bindingstiden siden jeg går tilbake til tidligere leverandør så raskt som mulig.
Hei Trond, Dette var lei lesning. Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, ei heller kan jeg kommentere enkeltsaker her. Likevel ønsker jeg at du kontakter oss (igjen) direkte på enten telefon, epost eller chat slik at vi kan forsøke å hjelpe deg med dette. Dersom det foreligger feil vil vi selvsagt forsøke å rette opp i det, vi ønsker også å snu på ditt inntrykk av oss. Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Mere dårlig service har jeg aldri vært borti. Til og med dem som kommer å kobler opp viste ikke om oppkobling på 3 av datoene. Anbefaler ike homenet og betal heller 100 kr hos noen andre. Bestiller du av dem, kan du takke deg selv. Er bare dr***unger som ikke har peiling I det hele tatt. Lykke til dem som bestiller av homenet
Hei Ole, Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men anbefaler deg å kontakte oss direkte slik at vi kan forsøke å hjelpe deg og rette opp i ditt inntrykk av oss. Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Vi ble lurt til undertegne ett skriv på at vi var innterresert i fiber nett, ifølge person som var hos oss var det kun for å registrere hvor mange som var innterresert i vårt område. I dag fikk vi 2 fakt på 2x 9000. Vi ble oppringt for norn uker siden av selger fra Homenet og oppgordrett til å bestille. Jeg fortalte at dette ikke var aktuelt for oss. Vi har spurt om kopi av vår bestilling men ikke mottat denne fra homenet.
Hei, Sven! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg kan desverre ikke gi informasjon om kundekortet du har hos oss grunnet juridiske årsaker knyttet til personvern, men vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller chatløsningen vår via www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre og gi deg informasjonen du trenger samt hjelpe deg videre med din henvendelse. Våre åpningstider er fra kl 08-21 mandag til fredag Chatløsningen er også åpent fra 10-15 på lørdag og søndag. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kunne sikkert skrevet en bok med negative tilbakemeldinger men velger heller å stille ett spørsmål til HomeNet? Syns dere det er normalt og god kundeservice å måtte vente over 10 uker får å få tilkobling av fiber når dere lovde at det skulle være oppe å gå mellom 6-8 uker?
Hei Gio, Jeg er dessverre ikke kjent med din leveranseprosess da jeg ikke har tilstrekkelig informasjon å finne deg med i våre systemer. Det er selvfølgelig leit å høre at du opplever å vente lenge på fibertilkobling. Dessverre har forsinkelser forekommet gjennom en vanskelig tid preget av karantene hos montørene våre kombinert med sommeravvikling. Vi håper vi får muligheten til å imponere med lynraskt fibernett når leveransen er gjennomført. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net