HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fiberen min fungere perfekt. Inga nedtid siste 3 år.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd, skulle det være noe så kan du alltids ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Veldig hjelpsomme og tålmodige! Er ny kunde, så litt tidlig å uttale meg om hastigheten enda.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Velkommen som kunde! Godt å høre at du alt er fornøyd, vi håper å holde det slik. Ta kontakt med oss så skal vi se hva vi kan gjøre med hastigheten. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Kundeservice er ok, får stort sett snakket med noen og de ser problemet, men det hjelper lite når linja er ustabil og hastigheten stort sett 1/5 av det en betaler for. Har kontakt med teknikere og de tester linja, og kansje den blir bedre der og da, men blir like dårlig noen timer senere.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi ønsker alle våre kunder høyest mulig hastighet! Beklager at du har opplevd hastigheten slik, dette ønsker vi å finne en permanent løsning på. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Lurt av telefonselger med lovnad om veldig rask montering av nett, to uker senere får jeg beskjed om at det tok opptil 3 uker før montør kom å installerte. Har betalt for super adsl 25mbs a 468kr mnd, mens jeg kun får hastighet tilsvarende vanlig adsl a 299kr mnd. Klaget på dette flere ganger men klagen er ikke blitt loggført. De har opprettet en intern sak nå for å se hva de kan gjøre. Vil trekke dette inn for klagenemda å kreve refusjon om de ikke øker hastigheten eller senker prisen på nettet. Det finnes flere langt mer seriøse aktører på markedet, dog litt dyrere men du får da hva du betaler for.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager for at informasjonen ikke har kommet tydelig nok ut til deg som kunde. Vi prøver hele tiden å forbedre oss innen kommunikasjon om ny bestilling, så dette er noe vi skal få eskalert videre. Når det kommer til hastigheten ønsker vi å løse dette slik at du får det du betaler for, gjør du ikke dette skal vi selvsagt kompensere for dette. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
På speedometeret får jeg over 40 MB selv om jeg ble fortalt at jeg ville få 30MB. De hjalp meg veldig bra med mitt trådløse hjemme og alt fungerer fint. Jeg er veldig fornøyd.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd, vi vil alltid levere høyest mulig hastighet! Skulle det være noe så kan du alltids ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Dårlig hastighet og det er ikke mulig å chromecaste noe på kvelden, da detter nettet ut hele tiden.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever det slik, vi skal levere en stabil hastighet både på kveld og dag. Vi ønsker å undersøke kapasitet problemet du opplever på kvelden, slik at du kan få full utnytte av chromecasten din! Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Internet ble borte 1 time neste hver dag det siste 3 måneder. Det ble borte en helg fra lørdag til mandag! Da brukte jeg hele kvoten min på Telia på grunn av jeg hadde ikke wifi hjemmet! Jeg har kontaktet Homenet manger på grunn av dårlig internet, både på chat og telefon! Jeg har brukt ca 400kr for å ringe Homenet! Og i tillegg de sendte en regning tul meg for renter for 0, 9,5 og 3 kr + 70kr gebyr for dette! Helt utrolig! De påstod at det var noe feil hos meg! Jeg byttet leverandør allerede og jeg har ikke hatt noe problem med internett!