HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice er ok, får stort sett snakket med noen og de ser problemet, men det hjelper lite når linja er ustabil og hastigheten stort sett 1/5 av det en betaler for. Har kontakt med teknikere og de tester linja, og kansje den blir bedre der og da, men blir like dårlig noen timer senere.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi ønsker alle våre kunder høyest mulig hastighet! Beklager at du har opplevd hastigheten slik, dette ønsker vi å finne en permanent løsning på. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Lurt av telefonselger med lovnad om veldig rask montering av nett, to uker senere får jeg beskjed om at det tok opptil 3 uker før montør kom å installerte. Har betalt for super adsl 25mbs a 468kr mnd, mens jeg kun får hastighet tilsvarende vanlig adsl a 299kr mnd. Klaget på dette flere ganger men klagen er ikke blitt loggført. De har opprettet en intern sak nå for å se hva de kan gjøre. Vil trekke dette inn for klagenemda å kreve refusjon om de ikke øker hastigheten eller senker prisen på nettet. Det finnes flere langt mer seriøse aktører på markedet, dog litt dyrere men du får da hva du betaler for.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager for at informasjonen ikke har kommet tydelig nok ut til deg som kunde. Vi prøver hele tiden å forbedre oss innen kommunikasjon om ny bestilling, så dette er noe vi skal få eskalert videre. Når det kommer til hastigheten ønsker vi å løse dette slik at du får det du betaler for, gjør du ikke dette skal vi selvsagt kompensere for dette. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
På speedometeret får jeg over 40 MB selv om jeg ble fortalt at jeg ville få 30MB. De hjalp meg veldig bra med mitt trådløse hjemme og alt fungerer fint. Jeg er veldig fornøyd.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd, vi vil alltid levere høyest mulig hastighet! Skulle det være noe så kan du alltids ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Dårlig hastighet og det er ikke mulig å chromecaste noe på kvelden, da detter nettet ut hele tiden.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever det slik, vi skal levere en stabil hastighet både på kveld og dag. Vi ønsker å undersøke kapasitet problemet du opplever på kvelden, slik at du kan få full utnytte av chromecasten din! Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Internet ble borte 1 time neste hver dag det siste 3 måneder. Det ble borte en helg fra lørdag til mandag! Da brukte jeg hele kvoten min på Telia på grunn av jeg hadde ikke wifi hjemmet! Jeg har kontaktet Homenet manger på grunn av dårlig internet, både på chat og telefon! Jeg har brukt ca 400kr for å ringe Homenet! Og i tillegg de sendte en regning tul meg for renter for 0, 9,5 og 3 kr + 70kr gebyr for dette! Helt utrolig! De påstod at det var noe feil hos meg! Jeg byttet leverandør allerede og jeg har ikke hatt noe problem med internett!
Dyrt. Dårlig dekning. Ustabilt. Og når en vil si opp så er det en helvetes høy bruddkontrakt på noe som de lover at skal bli bedre men som blir dårligere.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever nettet ustabilt og vil gjerne fikse dette. Har vi ikke klart å rette denne feilen må vi kanskje sende ut en montør til å se på dette. Skulle vi da ikke klare å fikse problemet, kan vi selvsagt ikke holde deg til noe bindingstid heller. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Tok et par dager å rette opp feil. I mellomtiden fikk jeg oppdatering med tidsfrist for når feil skulle bære utbedret. Feil rettet opp dagen før frist.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd med hvordan vi holdt deg oppdatert, dette er noe vi jobber hardt med for alle kundene våre. Gi oss beskjed skulle du ha noen andre problemer vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support