Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Anbefales ikke!

Omtale av  Bente

Dårlig hastighet og det er ikke mulig å chromecaste noe på kvelden, da detter nettet ut hele tiden.

Svar fra HomeNet
24.03.2017 20:55

Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever det slik, vi skal levere en stabil hastighet både på kveld og dag. Vi ønsker å undersøke kapasitet problemet du opplever på kvelden, slik at du kan få full utnytte av chromecasten din! Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (1)

Forferdelig bredbånd

Omtale av  Adrian P

Internet ble borte 1 time neste hver dag det siste 3 måneder. Det ble borte en helg fra lørdag til mandag! Da brukte jeg hele kvoten min på Telia på grunn av jeg hadde ikke wifi hjemmet! Jeg har kontaktet Homenet manger på grunn av dårlig internet, både på chat og telefon! Jeg har brukt ca 400kr for å ringe Homenet! Og i tillegg de sendte en regning tul meg for renter for 0, 9,5 og 3 kr + 70kr gebyr for dette! Helt utrolig! De påstod at det var noe feil hos meg! Jeg byttet leverandør allerede og jeg har ikke hatt noe problem med internett!

Nyttig (1)

For dyrt. For ustabilt

Omtale av  Vidar O

Dyrt. Dårlig dekning. Ustabilt. Og når en vil si opp så er det en helvetes høy bruddkontrakt på noe som de lover at skal bli bedre men som blir dårligere.

Svar fra HomeNet
24.03.2017 20:54

Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever nettet ustabilt og vil gjerne fikse dette. Har vi ikke klart å rette denne feilen må vi kanskje sende ut en montør til å se på dette. Skulle vi da ikke klare å fikse problemet, kan vi selvsagt ikke holde deg til noe bindingstid heller. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (1)

Rask tilbakemelding og hjelp

Omtale av  Kristin

Tok et par dager å rette opp feil. I mellomtiden fikk jeg oppdatering med tidsfrist for når feil skulle bære utbedret. Feil rettet opp dagen før frist.

Svar fra HomeNet
24.03.2017 20:53

Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd med hvordan vi holdt deg oppdatert, dette er noe vi jobber hardt med for alle kundene våre. Gi oss beskjed skulle du ha noen andre problemer vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (3)

Under enhver kritikk

Omtale av  Ufrivillig-Homenet-Kunde

Hadde et problemfritt forhold til Dataguard som leverandør i 7 år. God og responsiv kundeservice, fast ip og reversoppslag. Tynte linja til maks sammen med tekniker fra Dataguard. Så ble Dataguard kjøpt opp av HomeNet... Uten forvarsel gikk linja ned en hel dag. Ingen på HomeNet kundeservice kunne forklare hva det var da de ikke har tilgang på endepunktsutstyret (håndteres av BroadNet), men skyldte på Telenor. Da linja kom opp igjen var DSL-profilen satt ned fra 14000 til 9600 og blacklista DHCP i BroadNet-segmentet. Kundeservice skulle rydde opp, men satte saken som løst uten å ha gjort noenting. + Personene på kundeservice var hyggelige. - Prisen har gått opp fra 1097,- i kvartalet til 1632, - - Dårligere service (kundeservice mangler tilgang til og informasjon om hva som skjer i nettet.) - Lavere hastighet - Ikke fast ip adresse Anbefales ikke.

Svar fra HomeNet
24.03.2017 20:51

Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi i HomeNet må bare beklage at du opplevde overgangen fra Dataguard slik, vi har hatt litt problemer med overgangen når det kommer til pris og fast ip adresser. Dette er noe vi selfølgelig ordner opp i, og ønsker alle gamle Dataguard kunder samme innstillinger og hastighet som de hadde før. Beklager igjen for at vi ikke fikk ordnet dette i tide for deg, og ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss om du ønsker dette. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra levert

Omtale av  Johnny F

Feil ble rettet straks den var oppdaget. Jeg hadde i lang tid fått levert alt for lav hastighet.

Svar fra HomeNet
24.03.2017 20:47

Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi vil alltid levere den høyeste hastigheten vi kan, godt å høre at problemet ble løst! Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med ta kontakt. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (0)

Fungerer bra

Omtale av  Johan J

Ok Kundeservice. Hastigheten på linja er det de har sagt.

Svar fra HomeNet
24.03.2017 18:00

Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre er at hastigheten er som sagt, skulle du ha noe problem med hastigheten eller noe annet, ta kontakt med oss så skal vi få ordnet dette! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR