Lyse Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt problemer med Lyse fiber over lang tid.Når vi ringer kundeservice,blir en kastet mellom avdelinger.Er sjelden en får snakket med samme person og en må da forklare saken på ny.Noen kundebehandlere er hyggelige,men saker følges ikke alltid opp.Min oppfattelse er at de som tar beslutninger,sitter godt gjemt mens kundebehandlere er som små panservogner som skyves foran store Lyse.
Om du kutter ut tv kanalene, så skrur dem ned hastigheten med vilje og internett regningen blir høyere.
Lyse har jeg hatt i 15 år og aldri vært noe problemer!
Hastighet for dårlig og nedlasting, sammenlignet med Get.
De har vert flinke i mangen år, men nå har de snudd det rundt. Kundeservice seier de har sendt text melding, den har eg aldri fått. Når eg da spør om TLF NR det skulle ha komt i fra kan de ikke svare på det og er ikke villig til og finne det. De sender faktura til feil adresse, de sender faktura som ikke tilhøre meg til meg, når eg bytter Kunde forhold(strøm ikke internet) så er det problem der også. Så Lyse fiber og Lyse strøm også hadde eg holdt meg vekke fra hvis eg hadde hatt et alternative.
Veldig stabil og raskt internett og TV linje. God og rask kundeservice hvis man lurer på noe. Veldig fornøyd (regner med dette er samme som Altibox Fiber)
Stabilt internett med få problemer, men. Ågerpris for laveste hastighet som for tiden er 639 pr. mnd. 100/100. Burde være mulig å velge noe billigere.