Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Modum Kabel-TV
2.8
14 verifiserte omtaler

Modum Kabel-TV omtaler og erfaringer

Ingen trend

Modum Kabel-TV har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.8
Middels
14 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#46
Dårlig
Modum Kabel-TV er rangert
#46 av 67 fiberleverandørerer
36%
Dårlig
36% anbefaler Modum Kabel-TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 14 omtaler om Modum Kabel-TV

FILTRER OMTALER
3
2
3
1
5
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Modum Kabel-TV
Modum Kabel-TV har 14 verifiserte omtaler på Bytt.no

I min gamle bolig byttet de til fiberkabel å jeg mister tv-signaler flere ganger daglig.

Omtale av  Trond N

Med internett helt vanlig (ikke fiber) opplevde jeg aldri å miste internett (tv signaler) mens jeg så på tv, etter bytte til fiber forsvant wifi flere ganger daglig. Jeg gledet meg derfor stort til å flytte inn i ny bolig m «vanlig internett» for hadde aldri problemer med nettet (wifi forsvant ikke flere ganger hver bidige dag) jeg fikk inkstalert internett og dekoder m alt av filmkanaler men etter ferdig innflyttet kl 22:00 onsdag kveld fungerer ikke internett (får opp på skjermen network not available så det var stor skuffelse spes da jeg fikk dette innstalert i god tid før innflytting i ny bolig. Jeg prøvde å søke opp min side for lagde passord og det hele men finner det dukker ikke opp min side så jeg får funnet ut av hva feilen er. Det kommer opp på tv skjerm tast inn internett passord men ingenting jeg taster inn vises så forstår ikke hva som er galt???????

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Modum Kabel-TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

En skuffende serviceopplevelse

Omtale av  Sudoer

Dessverre har mine siste interaksjoner med Modum Kabel TV vært alt annet enn tilfredsstillende. Mine samtaler med kundeservice har vært preget av uklar talekvalitet og plutselige avslutninger, noe som har etterlatt meg med en følelse av å bli avvist og frustrert. Dessuten virker det som om Modum Kabel TV prioriterer noen kunder fremfor andre. Jeg håper at Modum Kabel TV kan forbedre sin kommunikasjon og kundeservice. Alle kunder, uavhengig av bakgrunn, bør behandles med lik respekt og verdighet. Vennligst se på denne tilbakemeldingen som konstruktiv kritikk designet for å skape en bedre serviceopplevelse for alle. If you don't know shit, THREAT U LIKE SHIT.

Svar fra Modum Kabel-TV
11.05.2023 11:35

Hei, Takk for at du tar deg tid til å dele din erfaring med Modum Kabel TV. Jeg beklager på vegne av selskapet at du ikke har hatt en tilfredsstillende opplevelse med kundeservice. Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor, og vi setter pris på din konstruktive kritikk. Vi forstår hvor frustrerende det kan være å ha problemer med kommunikasjon og oppleve forskjellsbehandling. Vår policy er å gi alle kunder en likeverdig behandling, og det er svært viktig for oss at vi lever opp til dette på en måte som er tydelig og effektiv. Jeg vil ta dette videre til våre kundeservice behandlere og sørge for at de tar dine bekymringer på alvor og at de tar de nødvendige stegene for å forbedre kommunikasjonen og kundeservicen. Vi er alltid opptatt av å forbedre vår tjeneste og tilby en bedre opplevelse for alle våre kunder. Takk igjen for at du delte dine bekymringer med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen hvis du nok en gang trenger hjelp. Vennlig hilsen, Modum Kabel TV

Dårlig på kommunikasjon til kunde

Omtale av  Alf

Problemer med tv og app, blir ikke tatt tak i. Bredbåndhastighet mye lavere enn lovet, ustabilt ved test. Eposter blir ikke besvart, men svarer på telefon.

Svar fra Modum Kabel-TV
16.02.2023 14:38

Hei! Vi beklager hvis våre tjenester eller kundeservice ikke har stått til forventningene. Slik skal det naturligvis ikke være. Vi ønsker å forbedre oss og er glad for din tilbakemelding, samtidig oppfordrer vi deg på nytt til å ta kontakt med vår kundeservice på telefon 32784640, så skal vi gjøre vårt beste for at du skal få den servicen du fortjener. Mvh Modum Kabel-TV

Fantastiske tjenester og kundeservice

Omtale av  Kjetil S

Er veldig fornøyd med tjenestene og produktene jeg har igjennom Modum Kabel-TV. Mulighet for å besøke kundeservice er et stort pluss, da de kan hjelpe deg på stedet. Kundeservice hjelper deg raskt og effektivt med alt du lurer på. Meget god pris på tjenester og stor kanalutvalg.

det er dyrt

Omtale av  Tom

fornøyd med modum kabel men for dyr. god kunde service.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stabile og konkurransedyktige tjenester, og den beste kundeservicen

Omtale av  Christine

Vi har fått TV-kanaler og bredbånd fra Modum Kabel-TV og RingNett. Signalene er stabile, hastigheten er rask og de leverer mer hastighet enn det vi trenger, både i forhold til streaming, online gaming, hjemmekontor og vanlig surfing på nett. AirTies gir gode trådløse signaler i hele huset. Bildekvaliteten på TV-kanalene overgår det meste og kan ikke sammenlignes med andre leverandører av TV-signaler. Prisnivået på tjenestene ligger godt under prisene til konkurrentene. Kundeservice er imøtekommende, løsningsorienterte og hyggelige. Kvaliteten på Modum Kabel-TV og RingNett sin kundeservice er noe helt annet enn det jeg har opplevd når jeg har ringt og snakket med kundeservice hos de store nasjonale aktørene som egentlig ikke vil snakke med kunden. Det er flott ha ha en slik lokal leverandør i bygda, noe som det dessverre ikke finnes mange igjen av. Vi syns det er svært viktig å støtte opp om lokale bedrifter og handle lokalt, og det er uproblematisk når den lokale leverandøren leverer best på alle punkter. Takk for godt service og leveranse. Hilsen fornøyd kunde.

God kundeservice

Omtale av  Øystein A

God kundeservice. De strekker seg langt for å holde deg fornøyd og hjelper deg med IT-problemer som konkurrentene ikke ville ha hjulpet deg med. God ytelse på Internett-forbindelsen.

Svar fra Modum Kabel-TV
28.08.2020 09:40

Hei! Tusen takk for din tilbakemelding til oss. Dette setter vi stor pris på, og er noe vi vil ta med oss videre. Ha en fin dag! Mvh Kundeservice Modum Kabel-TV og RingNett AS

Modum Kabel-TV har 14 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Modum Kabel-TV mener

Modum Kabel-TV

Har tilegnet profilen
Modum Kabel-TV deltar på Bytt.no

Modum Kabel-TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Modum Kabel-TV besvarer omtaler

Modum Kabel-TV har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Modum Kabel-TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Modum Kabel-TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR