Monsternett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte monster nett kom dagen etter å monterte det opp,utrolig bra service og meget stabilt nett,og det ble mye billigere en Teilia. Hyggelig kundeservice og montør.😊👍👍👍
Etter og ha hvert kunde hos Monsternett i Halden siden 2017, kan jeg ikke få få si annet en at Monsternett er en meget pålitelig og bra internett leverandør. På de 6 årene som jeg har mitt abonnement, er det kun 4 ganger som internett har hvert nede og dette har blitt ordnet fort. Har tidligere hatt abonnement hos Telenor i Norge og Telia i Sverige når jeg bodde der, og prisene de har på leveranse er meget gunstige sammenlignet med andre større selskap. Monsternett klarer som liten bedrift å yte meget god service og har meget hyggelige folk som arbeider der. Kan anbefale Monsternett i Halden på det sterkeste, en liten men stor bedrift i Halden. Hilsen en meget fornøyd kunde.
Hei Frank J. Så hyggelig å høre. Det setter vi veldig stor pris på. Vi er veldig fornøyd med deg også, og du vet hvor du finner oss om det er noe. Mvh Heidi
Stortsett er hastigheten veldig stabil, download 20Mbps, upload 5Mbps. Når jeg opplever redusert hastighet (noe som sjeldent skjer) og kontakter Monsternett så for jeg hjelp ila. få timer, også på helger. Jeg opplever veldig bra service og de yter mye for å tilfredsstille kunden. Når det er behov for å justere eller flytte antennen f.eks. pga. husmaling stiller de raskt opp, gratis. Montøren ringer for å avtale eller informere når jobben er gjort. Er veldig fornøyd og setter stor pris på de.
Hei Thomas, det er veldig hyggelig å høre. Tusen takk for så fin omtale. Det setter vi stor pris på :)
Tusen takk for god og raus service! 🙏 Sett stor pris på det! ☺️ Mvh Marianne.
Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med servicen. Lykke til videre!
De flytter forfallsdato flere dager tidligere hver måned. I den grad jeg vil kalle det for snyteri. Alle andre steder jeg har abbonert klarer å holde seg til en måned, eller 30 dager, men ikke "monsternett".
Hei, det er hyggelig at du opplever hastigheten som god. Når det gjelder faktura er det nok en misforståelse, for jeg kan ikke se at du er fakturert for noe mer enn den måneden du skal. Siste fakturaperiode var fra 28.08-27.09, og måneden før der hadde du fakturaperiode fra 28.07-27.08. Dette er konstant tilbake til du startet hos oss. Jeg vil jo si at om du betaler for riktig periode, er det ikke noe man kan kalle "snyteri" akkurat. Om du mener det ikke stemmer hos deg, så må du ta kontakt. Selve forfallsdatoen er noe flytende, og varierer med +- 4 dager. Det er et resultat av når vi faktisk fakturerer. Vi har dessverre ikke mulighet til å sette fast forfall, men den er estimert hos deg, fra den 10. - 14. i hver måned. Jeg finner det jo noe underlig at dette skal være årsaken til at du ønsker å bytte. Så det er fint om du kunne ta kontakt, så vi kan få løst det. Riktig fin mandag ønskes!
Opplever veldig dårlig kvalitet, spesielt på streaming av konserter. Må dessverre bytte det ut, da vi ikke er fornøyd i det hele tatt.
Hei, slik skal det ikke være. Vi hadde ikke overlevd i snart 20 år om produktene våre var dårlige, siden du poster anonymt så er det vanskelig å vite om du har tatt kontakt med oss ang. problemene du opplever. Om du ikke har vært i kontakt med oss, så oppfordrer jeg deg til å ta kontakt med oss på telefon 69701800 (man-fre 8-16) eller send en e-post til oss på [email protected] så skal vi hjelpe deg slik at du også blir en av våre mange tusen fornøyde kunder.
Styr unna! Svært misfornøyd. De sier at du har 30 dagers fornøydgaranti. Ok..? På dag 31 fikk jeg problemer med både hastighet og tilgjengelighet. Jobber på hjemme ktr. og tapte mye penger da de ikke klarte å levere verken lovet hastighet eller stabilitet. Ble kastet ur av nette flere ganger daglig. Det endte opp med at jeg måtte bestille nett fra en av deres konkurrenter (Telenor). Monsternett krever at jeg skal betale til dem et helt år, så her sitter jeg fremdeles og betaler til et selskap som ikke er i nærheten av å holde det dem lover. De kommer heller ikke å henter utstyret som er montert på veggen, og har vært der i flere år. Det skal jeg levere til dem, sier de.. Som sagt, STYR UNNA!!
Hei Tommy. Leit at du føler det slik. Som sagt hadde vi mer enn gjerne gått bort fra bindingstiden, om vi fikk lov til å komme hjem til deg og se hva feilen egentlig er. Men du ønsket ikke mer hjelp, da du allerede hadde bestilt nett. Mistenker nemlig det er noe hos deg internt, siden vi har hatt kontakt med utstyret vårt hele veien. Vi henter også gjerne utstyret vårt, så her er det nok en enkel misforståelse. Lykke til hos Telenor, og ønsker deg en riktig fin lørdag! Mvh Heidi