Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Monsternett
3.2
15 verifiserte omtaler

Monsternett omtaler og erfaringer

Ingen trend

Monsternett har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
15 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#3
Utmerket
Monsternett er rangert
#3 av 29 bredbåndsleverandører
40%
Middels
40% anbefaler Monsternett
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 15 omtaler om Monsternett

FILTRER OMTALER
5
0
2
3
5
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Monsternett
Monsternett har 15 verifiserte omtaler på Bytt.no

Liten men stor bedrift.

Omtale av  Frank J

Etter og ha hvert kunde hos Monsternett i Halden siden 2017, kan jeg ikke få få si annet en at Monsternett er en meget pålitelig og bra internett leverandør. På de 6 årene som jeg har mitt abonnement, er det kun 4 ganger som internett har hvert nede og dette har blitt ordnet fort. Har tidligere hatt abonnement hos Telenor i Norge og Telia i Sverige når jeg bodde der, og prisene de har på leveranse er meget gunstige sammenlignet med andre større selskap. Monsternett klarer som liten bedrift å yte meget god service og har meget hyggelige folk som arbeider der. Kan anbefale Monsternett i Halden på det sterkeste, en liten men stor bedrift i Halden. Hilsen en meget fornøyd kunde.

Svar fra Monsternett
06.02.2023 09:37

Hei Frank J. Så hyggelig å høre. Det setter vi veldig stor pris på. Vi er veldig fornøyd med deg også, og du vet hvor du finner oss om det er noe. Mvh Heidi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Monsternett?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig serviceinnstilt og hjelpsom bedrift

Omtale av  Thomas D

Stortsett er hastigheten veldig stabil, download 20Mbps, upload 5Mbps. Når jeg opplever redusert hastighet (noe som sjeldent skjer) og kontakter Monsternett så for jeg hjelp ila. få timer, også på helger. Jeg opplever veldig bra service og de yter mye for å tilfredsstille kunden. Når det er behov for å justere eller flytte antennen f.eks. pga. husmaling stiller de raskt opp, gratis. Montøren ringer for å avtale eller informere når jobben er gjort. Er veldig fornøyd og setter stor pris på de.

Svar fra Monsternett
30.09.2022 10:48

Hei Thomas, det er veldig hyggelig å høre. Tusen takk for så fin omtale. Det setter vi stor pris på :)

God sevice

Omtale av  Mariannerossi

Tusen takk for god og raus service! 🙏 Sett stor pris på det! ☺️ Mvh Marianne.

Svar fra Monsternett
22.09.2022 09:16

Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med servicen. Lykke til videre!

Flytter forfallsdato

Omtale av  Jørg K. B

De flytter forfallsdato flere dager tidligere hver måned. I den grad jeg vil kalle det for snyteri. Alle andre steder jeg har abbonert klarer å holde seg til en måned, eller 30 dager, men ikke "monsternett".

Svar fra Monsternett
06.09.2022 08:57

Hei, det er hyggelig at du opplever hastigheten som god. Når det gjelder faktura er det nok en misforståelse, for jeg kan ikke se at du er fakturert for noe mer enn den måneden du skal. Siste fakturaperiode var fra 28.08-27.09, og måneden før der hadde du fakturaperiode fra 28.07-27.08. Dette er konstant tilbake til du startet hos oss. Jeg vil jo si at om du betaler for riktig periode, er det ikke noe man kan kalle "snyteri" akkurat. Om du mener det ikke stemmer hos deg, så må du ta kontakt. Selve forfallsdatoen er noe flytende, og varierer med +- 4 dager. Det er et resultat av når vi faktisk fakturerer. Vi har dessverre ikke mulighet til å sette fast forfall, men den er estimert hos deg, fra den 10. - 14. i hver måned. Jeg finner det jo noe underlig at dette skal være årsaken til at du ønsker å bytte. Så det er fint om du kunne ta kontakt, så vi kan få løst det. Riktig fin mandag ønskes!

Middelmådig.

Omtale av  Jan P

Opplever veldig dårlig kvalitet, spesielt på streaming av konserter. Må dessverre bytte det ut, da vi ikke er fornøyd i det hele tatt.

Svar fra Monsternett
01.09.2022 09:01

Hei, slik skal det ikke være. Vi hadde ikke overlevd i snart 20 år om produktene våre var dårlige, siden du poster anonymt så er det vanskelig å vite om du har tatt kontakt med oss ang. problemene du opplever. Om du ikke har vært i kontakt med oss, så oppfordrer jeg deg til å ta kontakt med oss på telefon 69701800 (man-fre 8-16) eller send en e-post til oss på [email protected] så skal vi hjelpe deg slik at du også blir en av våre mange tusen fornøyde kunder.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kyniske

Omtale av  Tommy

Styr unna! Svært misfornøyd. De sier at du har 30 dagers fornøydgaranti. Ok..? På dag 31 fikk jeg problemer med både hastighet og tilgjengelighet. Jobber på hjemme ktr. og tapte mye penger da de ikke klarte å levere verken lovet hastighet eller stabilitet. Ble kastet ur av nette flere ganger daglig. Det endte opp med at jeg måtte bestille nett fra en av deres konkurrenter (Telenor). Monsternett krever at jeg skal betale til dem et helt år, så her sitter jeg fremdeles og betaler til et selskap som ikke er i nærheten av å holde det dem lover. De kommer heller ikke å henter utstyret som er montert på veggen, og har vært der i flere år. Det skal jeg levere til dem, sier de.. Som sagt, STYR UNNA!!

Svar fra Monsternett
13.09.2021 09:42

Hei Tommy. Leit at du føler det slik. Som sagt hadde vi mer enn gjerne gått bort fra bindingstiden, om vi fikk lov til å komme hjem til deg og se hva feilen egentlig er. Men du ønsket ikke mer hjelp, da du allerede hadde bestilt nett. Mistenker nemlig det er noe hos deg internt, siden vi har hatt kontakt med utstyret vårt hele veien. Vi henter også gjerne utstyret vårt, så her er det nok en enkel misforståelse. Lykke til hos Telenor, og ønsker deg en riktig fin lørdag! Mvh Heidi

For trengt

Omtale av  Magne

Hadde internett fra monsternett før, men måtte bytte da de max leverte 6mbit når jeg var kunde. Nå i dag har de øket hastigheten til 20mbit med dette er altfor lavt om man skal laste ned spill (gjerne 200GB på ps4 ) eller streame 4k. Deres kundeservice var god, men de har ikke fremtidens hastighet og stabilitet

Svar fra Monsternett
01.09.2021 09:09

Hei, 6 Mbit er det en del år siden vi leverte, vi leverer 20 Mbit på tradisjonell radio, men langt høyere hastigheter i vårt fibernett og på supernett (180 Mbit over radio) der det er tilgjengelig. Vet ikke hva du baserer den ene stjernen på, men den var muligens litt ufortjent siden du var fornøyd med kundeservice og baserer anmeldelsen på hastigheter vi leverte for 10 år siden.

Monsternett har 15 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Monsternett mener

Monsternett

Har ikke tilegnet profilen
Monsternett deltar ikke på Bytt.no

Monsternett har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Monsternett besvarer ikke omtaler

Monsternett har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Monsternett henter ikke inn tilbakemeldinger

Monsternett benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR