Monsternett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De flytter forfallsdato flere dager tidligere hver måned. I den grad jeg vil kalle det for snyteri. Alle andre steder jeg har abbonert klarer å holde seg til en måned, eller 30 dager, men ikke "monsternett".
Hei, det er hyggelig at du opplever hastigheten som god. Når det gjelder faktura er det nok en misforståelse, for jeg kan ikke se at du er fakturert for noe mer enn den måneden du skal. Siste fakturaperiode var fra 28.08-27.09, og måneden før der hadde du fakturaperiode fra 28.07-27.08. Dette er konstant tilbake til du startet hos oss. Jeg vil jo si at om du betaler for riktig periode, er det ikke noe man kan kalle "snyteri" akkurat. Om du mener det ikke stemmer hos deg, så må du ta kontakt. Selve forfallsdatoen er noe flytende, og varierer med +- 4 dager. Det er et resultat av når vi faktisk fakturerer. Vi har dessverre ikke mulighet til å sette fast forfall, men den er estimert hos deg, fra den 10. - 14. i hver måned. Jeg finner det jo noe underlig at dette skal være årsaken til at du ønsker å bytte. Så det er fint om du kunne ta kontakt, så vi kan få løst det. Riktig fin mandag ønskes!
Opplever veldig dårlig kvalitet, spesielt på streaming av konserter. Må dessverre bytte det ut, da vi ikke er fornøyd i det hele tatt.
Hei, slik skal det ikke være. Vi hadde ikke overlevd i snart 20 år om produktene våre var dårlige, siden du poster anonymt så er det vanskelig å vite om du har tatt kontakt med oss ang. problemene du opplever. Om du ikke har vært i kontakt med oss, så oppfordrer jeg deg til å ta kontakt med oss på telefon 69701800 (man-fre 8-16) eller send en e-post til oss på [email protected] så skal vi hjelpe deg slik at du også blir en av våre mange tusen fornøyde kunder.
Styr unna! Svært misfornøyd. De sier at du har 30 dagers fornøydgaranti. Ok..? På dag 31 fikk jeg problemer med både hastighet og tilgjengelighet. Jobber på hjemme ktr. og tapte mye penger da de ikke klarte å levere verken lovet hastighet eller stabilitet. Ble kastet ur av nette flere ganger daglig. Det endte opp med at jeg måtte bestille nett fra en av deres konkurrenter (Telenor). Monsternett krever at jeg skal betale til dem et helt år, så her sitter jeg fremdeles og betaler til et selskap som ikke er i nærheten av å holde det dem lover. De kommer heller ikke å henter utstyret som er montert på veggen, og har vært der i flere år. Det skal jeg levere til dem, sier de.. Som sagt, STYR UNNA!!
Hei Tommy. Leit at du føler det slik. Som sagt hadde vi mer enn gjerne gått bort fra bindingstiden, om vi fikk lov til å komme hjem til deg og se hva feilen egentlig er. Men du ønsket ikke mer hjelp, da du allerede hadde bestilt nett. Mistenker nemlig det er noe hos deg internt, siden vi har hatt kontakt med utstyret vårt hele veien. Vi henter også gjerne utstyret vårt, så her er det nok en enkel misforståelse. Lykke til hos Telenor, og ønsker deg en riktig fin lørdag! Mvh Heidi
Hadde internett fra monsternett før, men måtte bytte da de max leverte 6mbit når jeg var kunde. Nå i dag har de øket hastigheten til 20mbit med dette er altfor lavt om man skal laste ned spill (gjerne 200GB på ps4 ) eller streame 4k. Deres kundeservice var god, men de har ikke fremtidens hastighet og stabilitet
Hei, 6 Mbit er det en del år siden vi leverte, vi leverer 20 Mbit på tradisjonell radio, men langt høyere hastigheter i vårt fibernett og på supernett (180 Mbit over radio) der det er tilgjengelig. Vet ikke hva du baserer den ene stjernen på, men den var muligens litt ufortjent siden du var fornøyd med kundeservice og baserer anmeldelsen på hastigheter vi leverte for 10 år siden.
Vært kunde siden 2006, sjeldet det har vært noe feil på utstyr eller nett. Men de få gangene det har vært noe, får man raskt hjelp og feil blir fortløpende rettet. Aldri opplevd å sitte lenge i kø dersom jeg har ringt de for spørsmål. Hjelpen jeg fikk da vi flyttet var suveren! Med god planlegging før flytting var nettet på plass iløpet av få dager.
Hei Monica! Så hyggelig å høre at du har vært så fornøyd. Det blir vi veldig glade for å høre. Ønsker deg en flott sommer. Mvh Monsternett.
Nok er nok! Jeg orker ikke mer monsternett. Brudd på brudd på brudd hele tiden. Senderen er montert bare et steinkast unna. HVORFOR DETTER FORBINGELSEN UT HELE TIDEN??? Det eneste som er stabilt med monsternett er fakturaen. Den blir sendt ut presist, taimet og tilrettelagt hver måned. Det får dem til. Som å kaste penger ut av vindu.
Hei Darius! Det hørtes absolutt ikke bra ut, men jeg kan ikke se at vi har noe abonnement som finnes i ditt navn. Hvis abonnementet står i noen andre sitt navn så er det viktig at juridisk eier tar kontakt så vi kan få feilsøkt. Send oss gjerne en epost på [email protected] så skal vi hjelpe.
Jeg vil begynne med å si at jeg ble utsatt for ett data angrep og etter dette skjedde ringte jeg til monsternett for hjelp. Løsningen til monsternett var å kutte av Internet tilgangen min i 3 dager. I tillegg til dette fikk jeg beskjed om at om jeg skulle bli utsatt for ett data angrep til kommer de til å avslutte kontrakten... Nå i den siste tiden har jeg også opplevd at internettet hopper ut på tilfeldige tidspunkter om dagen.
Hei Tor, hadde satt pris på om du tok kontakt med oss på telefon så snart som mulig så vi får nøstet opp i problemene. Nå kjenner jeg ikke saken din siden du skriver anonymt, men i de tilfeller vi har måttet stenge kunder så er det pga. at de har en infisert enhet internt i nettverket som igjen forsøker å angripe andre kunder. Vi vil i disse tilfellene måtte stenge tilgangen og varsle kunde om problemet slik at de får nøstet opp i dette. Ring oss gjerne på 69701800 eller send oss en e-post så skal vi nok finne ut hvorfor du opplever problemer nå, så finner vi nok ut av det. Mvh. Kundeservice hos Monsternett AS