NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Virker OK hittil men har ikke hatt bredbåndet så lenge.
Heisann, Zakken Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 🤗 Så kjekt å lese at du er fornøyd hittil, så er det opp til oss å jobbe på for at du skal være minst like fornøyd med leveransen fra oss fremover! Har du noen spørsmål til abonnementet fra oss må du gjerne ta kontakt, så står vi klare til å hjelpe. Vi takker for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding her på Bytt.no 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Fungerer greit, kopla på eigen ruter utan problem.
Hei, Eivind Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å se at du fikk koblet ruter på uten problem, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement 🤗 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
God service men koblingen mot Telenor router feilet.
Hei, Rune V Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale om oss her på Bytt.no, veldig kjekt å lese at du anbefaler oss, det settes stor pris på av oss her i NextGenTel 💚 Vi er veldig glade for å ha deg som kunde og vil takke for at du velger internett fra oss! Har du noen spørsmål står vi klare til å hjelpe via Chat eller telefon 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Hakkete signal til TV, selv om den er koblet til med kabel til wifiboks. Til stadighet kobler signalet helt ut.
Hei, Trygve Ø Så kjipt at du har en dårlig opplevelse av leveransen fra oss 😔 Du skriver at det er hakkete TV-signal selv med kabel til internettruter, sånn skal det jo ikke være og jeg skjønner godt at det er frustrerende! Det er veldig beklagelig at du har fått en sånn oppstart som kunde hos oss. Og jeg håper du tar deg tiden til å kontakte oss sånn at vi kan ta fatt på problemet så snart som mulig! Vi er tilgjengelig til å hjelpe deg på Chat via MinSide eller telefonnummer 98707979 😊 Håper dette ordner seg snart og at du får en bedre opplevelse som kunde hos oss! Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Leverer til oppsatt tid. Normalt bredbånd. Har ikke fått testet tv'en.
Hei, Kurt E Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på! Godt å se at vi har levert til oppsatt tid, det er jo tross alt sånn det skal være. Du skriver at bredbåndet er normalt, jeg tolker det som at det fungerer sømløst og som det skal 😄 Hvis det ikke er tilfelle eller du ellers har noen spørsmål om abonnementet fra oss, ikke nøl med å kontakte oss. Vi er klare til å hjelpe om du kontakter oss på Chat via MinSide eller ringer oss på 98707979 🤗 Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Oppkoblingen ble gjort den dagen det var lovet. Er ikke helt fornøyd med kundeservicen, tar litt for lang tid og komme gjennom på telefonen
Hei, Endre K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så bra at overgangen til oss skjedde når den skulle, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss 🤗 Derimot kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen, i perioder er det dessverre større pågang på telefon og som følge av det blir det høyere ventetid for å komme gjennom. Vi skjønner at det er frustrerende og vi jobber alltid for å forbedre oss på akkurat dette, så må bare legge oss flate og beklage for at du fikk den opplevelsen! Jeg håper alt fungerer som det skal hos deg nå, om du har noen spørsmål så trenger du ikke nøle med å kontakte oss 🙌 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Bredbånd fungerer bra på pc og nettbrett, men det ser ut som kommunikasjonen med riks-tv smartbox ikke er god nok. Flere ganger svikter lyd-bildesynkroniseringen i tv. Det har også vært noen plutselige utfall med oppdatering. Det skjedde aldri med Telenor. Vi er ikke fornøyd med å bytte fra Telenor til NGT/Riks-tv
Hei, Dag Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjedelig at du har hatt problemer med samarbeidsløsningen vår med RiksTV. Dette vil vi gjerne få sett nærmere på. Jeg håper du tar deg tiden til å kontakte oss for å få nøstet opp i problemet, først og fremst anbefaler jeg at du tar en telefon direkte til RiksTV ettersom de har den beste ekspertisen på sine bokser. Håper vi finner en løsning på problemet for deg snarest mulig sånn at du kan bli fornøyd med det vi leverer 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel