NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hakkete signal til TV, selv om den er koblet til med kabel til wifiboks. Til stadighet kobler signalet helt ut.
Hei, Trygve Ø Så kjipt at du har en dårlig opplevelse av leveransen fra oss 😔 Du skriver at det er hakkete TV-signal selv med kabel til internettruter, sånn skal det jo ikke være og jeg skjønner godt at det er frustrerende! Det er veldig beklagelig at du har fått en sånn oppstart som kunde hos oss. Og jeg håper du tar deg tiden til å kontakte oss sånn at vi kan ta fatt på problemet så snart som mulig! Vi er tilgjengelig til å hjelpe deg på Chat via MinSide eller telefonnummer 98707979 😊 Håper dette ordner seg snart og at du får en bedre opplevelse som kunde hos oss! Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Leverer til oppsatt tid. Normalt bredbånd. Har ikke fått testet tv'en.
Hei, Kurt E Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på! Godt å se at vi har levert til oppsatt tid, det er jo tross alt sånn det skal være. Du skriver at bredbåndet er normalt, jeg tolker det som at det fungerer sømløst og som det skal 😄 Hvis det ikke er tilfelle eller du ellers har noen spørsmål om abonnementet fra oss, ikke nøl med å kontakte oss. Vi er klare til å hjelpe om du kontakter oss på Chat via MinSide eller ringer oss på 98707979 🤗 Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Oppkoblingen ble gjort den dagen det var lovet. Er ikke helt fornøyd med kundeservicen, tar litt for lang tid og komme gjennom på telefonen
Hei, Endre K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så bra at overgangen til oss skjedde når den skulle, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss 🤗 Derimot kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen, i perioder er det dessverre større pågang på telefon og som følge av det blir det høyere ventetid for å komme gjennom. Vi skjønner at det er frustrerende og vi jobber alltid for å forbedre oss på akkurat dette, så må bare legge oss flate og beklage for at du fikk den opplevelsen! Jeg håper alt fungerer som det skal hos deg nå, om du har noen spørsmål så trenger du ikke nøle med å kontakte oss 🙌 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Bredbånd fungerer bra på pc og nettbrett, men det ser ut som kommunikasjonen med riks-tv smartbox ikke er god nok. Flere ganger svikter lyd-bildesynkroniseringen i tv. Det har også vært noen plutselige utfall med oppdatering. Det skjedde aldri med Telenor. Vi er ikke fornøyd med å bytte fra Telenor til NGT/Riks-tv
Hei, Dag Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjedelig at du har hatt problemer med samarbeidsløsningen vår med RiksTV. Dette vil vi gjerne få sett nærmere på. Jeg håper du tar deg tiden til å kontakte oss for å få nøstet opp i problemet, først og fremst anbefaler jeg at du tar en telefon direkte til RiksTV ettersom de har den beste ekspertisen på sine bokser. Håper vi finner en løsning på problemet for deg snarest mulig sånn at du kan bli fornøyd med det vi leverer 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Gode signaler, god ruter med god rekkevidde. Totalt gir dette en god wifi opplevelse
Hei, Per A. G Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så hyggelig omtale du legger igjen om oss her på Bytt.no, vi i NextGenTel syns det er veldig stas å høre at du er så fornøyd med utstyret vi leverer til deg 🤗 Har du noen spørsmål må du gjerne ta kontakt, du kan snakke med oss via Chat på MinSide eller på telefonnummer 98707979. Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Svært vanskelig å få kontakt med NextGenTel. Lang ventetid på telefon, og når ein sender epost får ein beskjed om at ein har sendt til ei adresse som ikkje er i bruk, så eposten vil ikkje bli lest.
Hei, Kirsten Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du har hatt dårlig opplevelse da du skulle kontakte oss. Da må vi rett og slett forbedre oss! I perioder kan det være høyere påtrykk på telefon, for eksempel hvis det er skjedd en driftsfeil og det resulterer dessverre i lengre ventetid på telefon, det må vi bare beklage og dette er jo noe vi heletiden jobber for å forbedre 💚 Angående e-posten du har sendt, så kan det høres ut som du har brukt en adresse som ikke er i bruk. Du kan skrive inn din sak til oss ved å logge deg innpå MinSide og opprette sak, da får du svar på e-post 😊 Har du du flere spørsmål trenger du ikke nøle med å ta kontakt, selv om du har måttet vente på svar tidligere så jobber vi på for å kunne hjelpe deg som er kunde! Ønsker deg en fin kveld Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Virker bra dette. Mye raskere enn det gamle vi hadde.
Hei, Steinar K Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 💚 Kjekt å se at du er godt fornøyd, da sier det oss at vi gjør noe riktig i jobben vi gjør for at det skal være enkelt å bli og være kunde hos NextGenTel 😄 Har du noen spørsmål om abonnementet, så står vi klare til å hjelpe enten via MinSide eller på telefon 98707979. Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel