Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig

Omtale av  Trygve Ø

Hakkete signal til TV, selv om den er koblet til med kabel til wifiboks. Til stadighet kobler signalet helt ut.

Svar fra NextGenTel
18.04.2024 08:09

Hei, Trygve Ø Så kjipt at du har en dårlig opplevelse av leveransen fra oss 😔 Du skriver at det er hakkete TV-signal selv med kabel til internettruter, sånn skal det jo ikke være og jeg skjønner godt at det er frustrerende! Det er veldig beklagelig at du har fått en sånn oppstart som kunde hos oss. Og jeg håper du tar deg tiden til å kontakte oss sånn at vi kan ta fatt på problemet så snart som mulig! Vi er tilgjengelig til å hjelpe deg på Chat via MinSide eller telefonnummer 98707979 😊 Håper dette ordner seg snart og at du får en bedre opplevelse som kunde hos oss! Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Normal

Omtale av  Kurt E

Leverer til oppsatt tid. Normalt bredbånd. Har ikke fått testet tv'en.

Svar fra NextGenTel
18.04.2024 08:23

Hei, Kurt E Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på! Godt å se at vi har levert til oppsatt tid, det er jo tross alt sånn det skal være. Du skriver at bredbåndet er normalt, jeg tolker det som at det fungerer sømløst og som det skal 😄 Hvis det ikke er tilfelle eller du ellers har noen spørsmål om abonnementet fra oss, ikke nøl med å kontakte oss. Vi er klare til å hjelpe om du kontakter oss på Chat via MinSide eller ringer oss på 98707979 🤗 Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Fungerer bra

Omtale av  Endre K

Oppkoblingen ble gjort den dagen det var lovet. Er ikke helt fornøyd med kundeservicen, tar litt for lang tid og komme gjennom på telefonen

Svar fra NextGenTel
17.04.2024 19:06

Hei, Endre K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så bra at overgangen til oss skjedde når den skulle, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss 🤗 Derimot kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen, i perioder er det dessverre større pågang på telefon og som følge av det blir det høyere ventetid for å komme gjennom. Vi skjønner at det er frustrerende og vi jobber alltid for å forbedre oss på akkurat dette, så må bare legge oss flate og beklage for at du fikk den opplevelsen! Jeg håper alt fungerer som det skal hos deg nå, om du har noen spørsmål så trenger du ikke nøle med å kontakte oss 🙌 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Ikke fornøyd

Omtale av  Dag

Bredbånd fungerer bra på pc og nettbrett, men det ser ut som kommunikasjonen med riks-tv smartbox ikke er god nok. Flere ganger svikter lyd-bildesynkroniseringen i tv. Det har også vært noen plutselige utfall med oppdatering. Det skjedde aldri med Telenor. Vi er ikke fornøyd med å bytte fra Telenor til NGT/Riks-tv

Svar fra NextGenTel
17.04.2024 11:40

Hei, Dag Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjedelig at du har hatt problemer med samarbeidsløsningen vår med RiksTV. Dette vil vi gjerne få sett nærmere på. Jeg håper du tar deg tiden til å kontakte oss for å få nøstet opp i problemet, først og fremst anbefaler jeg at du tar en telefon direkte til RiksTV ettersom de har den beste ekspertisen på sine bokser. Håper vi finner en løsning på problemet for deg snarest mulig sånn at du kan bli fornøyd med det vi leverer 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

opptimalt utstyr

Omtale av  Per A. G

Gode signaler, god ruter med god rekkevidde. Totalt gir dette en god wifi opplevelse

Svar fra NextGenTel
17.04.2024 11:27

Hei, Per A. G Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så hyggelig omtale du legger igjen om oss her på Bytt.no, vi i NextGenTel syns det er veldig stas å høre at du er så fornøyd med utstyret vi leverer til deg 🤗 Har du noen spørsmål må du gjerne ta kontakt, du kan snakke med oss via Chat på MinSide eller på telefonnummer 98707979. Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig erfaring med kundeservicen hos NextGenTel

Omtale av  Kirsten

Svært vanskelig å få kontakt med NextGenTel. Lang ventetid på telefon, og når ein sender epost får ein beskjed om at ein har sendt til ei adresse som ikkje er i bruk, så eposten vil ikkje bli lest.

Svar fra NextGenTel
17.04.2024 19:15

Hei, Kirsten Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du har hatt dårlig opplevelse da du skulle kontakte oss. Da må vi rett og slett forbedre oss! I perioder kan det være høyere påtrykk på telefon, for eksempel hvis det er skjedd en driftsfeil og det resulterer dessverre i lengre ventetid på telefon, det må vi bare beklage og dette er jo noe vi heletiden jobber for å forbedre 💚 Angående e-posten du har sendt, så kan det høres ut som du har brukt en adresse som ikke er i bruk. Du kan skrive inn din sak til oss ved å logge deg innpå MinSide og opprette sak, da får du svar på e-post 😊 Har du du flere spørsmål trenger du ikke nøle med å ta kontakt, selv om du har måttet vente på svar tidligere så jobber vi på for å kunne hjelpe deg som er kunde! Ønsker deg en fin kveld Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Godt fornøyd til nå.

Omtale av  Steinar K

Virker bra dette. Mye raskere enn det gamle vi hadde.

Svar fra NextGenTel
17.04.2024 11:14

Hei, Steinar K Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 💚 Kjekt å se at du er godt fornøyd, da sier det oss at vi gjør noe riktig i jobben vi gjør for at det skal være enkelt å bli og være kunde hos NextGenTel 😄 Har du noen spørsmål om abonnementet, så står vi klare til å hjelpe enten via MinSide eller på telefon 98707979. Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR